/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Forfatter uden uddannelse?
Fra : salacia
Vist : 807 gange
100 point
Dato : 04-06-07 21:30

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at vide, om man kan skrive og udgive bøger selvom man ikke er uddannet forfatter?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-07 21:36

Ja. Jeg vidste ikke man skulle ha en uddannelse.
Hvor står det forresten?

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 110 point
Dato : 04-06-07 21:37

Øhhhh... JA!
Så vidt jeg ved, så er det ikke en udd. som sådan, og det drejer sig vel kun om at finde et forlag, som vil udgive dine værker/bog.
Se evt. også http://www.forfatterskole.dk/

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-06-07 21:38

Skriv og udgiv på eget forlag.

Godkendelse af svar
Fra : salacia

Dato : 04-06-07 21:39

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-06-07 21:41

Ja det kan du da, de fleste forfattere har ikke nogen uddannelse. Bare skriv løs og find et forlag der vil udgive det, ellers må du udgive det på egen risiko, indtil du bliver mere kendt.
Held og lykke

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 04-06-07 21:44

Det var hurtigt at du lukkede
Men jeg takker da for points
Når du lukker så hurtigt, så risikere du at miste andres in-put (som måske er bedre end mit)

Kommentar
Fra : salacia

Dato : 04-06-07 22:11

CLAN - hehe ja, men jeg fik det svar jeg skulle bruge

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-06-07 22:32

Du får sikkert også brug for adresser på nogle forlag, der tager mod bøger/digte fra nybegyndere