/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
CableTalk
Fra : klanger
Vist : 582 gange
100 point
Dato : 26-05-07 21:03

Er den heldige ejer af CableTalk fra TDC...

Har været inde på deres sider for at finde hjælp, men....

Når man ringer mit IP nummer op får man beskeden...nummeret eksisterer ikke..!!!!!!

Er der andre der har problemer med CableTalk i øjeblikket?

Er der evt. en der har en idé hvor fejlen ligger......selv er jeg ret sikker på et fejlen ligger hos TDC, og så man jo bare vente på de står op i morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men denne vej var da lige et forsøg værd!

Og i kan jo ikke sidde ved pinsefrokosten hele dagen...

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 26-05-07 21:35

Du har penge på din cabletalk konto ?

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 26-05-07 22:14

Ja jeg har tjekket.....

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-05-07 22:55

Citat
Og i kan jo ikke sidde ved pinsefrokosten hele dagen...

Det gør vi da heller ikke, man skal da ud og s.... (aflevere stort og småt en gang imellem)!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 26-05-07 22:57

Har TDC ikke en side, hvor du kan se status på Cabel Talk ???

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 27-05-07 08:47

Jo jeg mener at have tjekket alt på deres sider...så er spændt på hvad forklaringen er når (hvis) jeg får fat i dem her i formiddag..!

Og så hedder det altså ikke Cabel Talk...Severino.....så frokosten har åbenbart været god???

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 27-05-07 10:30

Til orientering:

Så har jeg haft fat i TDC CableTalk support............og de fandt fejlen...men...

De fortalte at det skyldtes en fejl med porteringen..altså da jeg skiftede fra et tidligere IP telefoni selskab og valgte at beholde det "gamle" nummer porterer man mellem selskaberne, og det har så virket i flere måneder....men er fejlen NU!

Og nu kommer den bedste (værste)...TDC har ikke en medarbejder på arbejde der kan ordne dette problem nu...og må (siger de) vente til tirsdag....!!!!!!!

SERVICE er åbenbart en "by i Rusland" for TDC...og hvad gør man når man er "tvunget" ind i selskabet igennem ens boligforening?

Jeg må indrømme at jeg er men hvad hjælper det......klage ja men til hvem? Og jeg får jo ikke forbindelse til omverdenen via CableTalk før af den grund, åbenbart...!!!!!!!!!!!!!!!

Men go' pinse til alle jer derude.....

Er der et sted på nettet hvor man kan komme af med sin vrede?????

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 100 point
Dato : 27-05-07 14:23

Citat
Er der et sted på nettet hvor man kan komme af med sin vrede?????

Ja det er der nok, men det hurtigste er nok, at åbne det lokale windows, og råbe det ud til alle naboerne! Og så koster det ikke noget i strøm!

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 29-05-07 15:31

Ja i må undskylde jeg skriver igen, men..............

I dag tirsdag efter 3 dage uden telefon, stadig ikke sket en ski..

TDC Cable Support siger "bare" det er en porteringsfejl og skal skrive rundt!!!! til alle selskaber først, og så skal disse selskaber vende tilbage..... ved ikke hvad selskaber de mener...!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men vi må håbe DE har forstand på telefoni......

Og min telefon...ja død....mon ikke man skulle skifte abonement, nå det kan jeg jo ikke...

Til orientering blev mit nummer porteret fra Telsome over til TDC for over et halvt år siden...så det er jo ikke et rigtigt TDC nummer, sååååååååååååå mon der ligger noget begravet der, nå nej TDC slår jeg meget på der gode service...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 09-06-07 07:43

Tak for svaret severino. Du får sg'u pointene, for det du støttede mig i min arrighed over TDC...!!!

Og når nu konen ikke gad høre på mig mere...!!!!!

De har nu efter 14 dage fundet fejlen.............!!!!!!!!!!!!

Kan dog ikke få at vide, hvad fejlen skyldtes....men en supporter "fristede" sig til, at sige at en nok havde trykket på den rigtige knap...!

Men nu har jeg da min telefonlinie igen, og skal jo nok ikke forvente den store kompentation fra TDC p.g.a manglende telefon i 14 dage....!!!!!!

Go' weekend

Kommentar
Fra : severino

Dato : 10-06-07 00:22

Det du har sparret i de 14 dage, er vel også en slags kompensation

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 26-08-07 11:58

Hej

Godt nok et gammelt indlæg, men......

Jeg bliver nødt til, at fortælle om TDC endog meget fine service i denne "sag"

Modtog fornylig en pakke med posten og kunne ikke umiddelbart se hvor pakken kom fra....

Stor var min overraskelse da jeg åbnede pakken og der var 2 fl. rødvin og et kort fra TDC med en undskyldning på behandlingen af mit CableTalk problem...

Nu bare nysgerrig...er der andre der har haft samme oplevelse med TDC...jeg havde i hvertfald ikke hørt om tidligere tilfælde!