/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Feriejob
Fra : dordi
Vist : 1009 gange
100 point
Dato : 22-05-07 16:57

Hvor finder man feriejob henne?
Da jeg skal ud og rejse i september kunne jeg godt tænke mig at holde på mit nuværende arbejde, og finde et sted hvor man kan tjene gode penge i 3 mdr.
Men hvor er det?
Ikke lige sommerferiejobs der ligger inde på jobindex, jobzonen osv.

Fyn land

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-07 17:14

Citat
Ikke lige sommerferiejobs

Tja- nu er det sommeren der står for døren, så mange andre muligheder er der nok ikke.....

Du kan plukke jordbær - er du hurtig kan det godt give lidt.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-05-07 17:19

Større tankstationer, især langs motorvejen, med restauranter har ekstra travlt i sommerperioden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-05-07 17:38

dordi

Nu har du i lang tid vidst, at du havde fået et job i Spanien. Det glæder mig, at du nu selv vil spare op til opholdet

Man får intet forærende.

Har du ikke prøvet at udleje din lejlighed !!!!

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=18604

Jeg tror nu ikke, at du i løbet af 3 mdr. kan tjene så meget mere, at der vil være penge i overskud til din rejse, så du uden økonomiske bekymringer kan opholde dig i et andet land.

Men der er jo altid en måde at tjene penge på.

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 22-05-07 17:42

Til ans.

har nu sparet op til opholdet, udgifter, ja har økonomi til det hele.
Men har en latterlig chef som er en heks med hårbøjle, og vil væk de næste 3 mdr....

Og et godt job hvor man kan tjene ekstra lommepenge er jo aldrig helt af vejen vel ?

Men kan intet finde jobbet

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 22-05-07 17:50

du skal kontakte et vikarbureau. jeg kan foreslå temp team, og der findes mange flere, som jeg ikke lige kan komme i tanker om, men prøv at søge på emnet.

Accepteret svar
Fra : valde.

Modtaget 100 point
Dato : 22-05-07 17:57

Ja campingpladser med kiosk restaurannt, kolonialbutik og hele pivetøjet, dem er nogle stykker af i Nordjylland, Jeg ved ikke med Fyn. Nen du skal jo nok ud i sommerlandet, Iskiosk servering i sommerrestauranger.

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 22-05-07 18:06

tjener skulle stadig være det sommer erhverv der giver mest...
og det giver godt
drikke penge især...

men ellers alle jobs indenfor restuarationsbranchen er gode den kommende tid..

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-05-07 18:57

Ja, som trimare46 foreslår, - vikarbureau bliver brugt meget af arbejdsgiverne i dag. Men brug et lokalt for dit område.

Kommentar
Fra : dordi

Dato : 22-05-07 19:05

Det eneste minus der desværre er ved sådanne vikar bureauer er at de desværre ikke kan love mig 37 timer om ugen, og det skal jeg have.
Har haft kontakt med dem nemlig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-05-07 19:12

Ingen kan/vil garantere dig 37 timer om ugen for så kort en periode........

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 22-05-07 19:21

Hvad med det firma som en af dine forældre arbejder i, det kunne være din far eller mor kunne spørge sig for der.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-05-07 19:29

Har man ikke nogen Isfabrikker i omegnen, - Vi skulle få en issommer i år! De har foresten altid brug for ekstra folk i nogle måneder:

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 23-05-07 01:20

Hej
Prøv Tivoli i København.Du skal nok pendle. Men det kan nok lade sig gøre. Dog er de meget strikse med at man ikke kommer forsent. Man skal være der før de åbner portene for publikum, forstå det hvem der kan.;)

Men tjek deres hjemmeside
http://www.tivoli.dk/
http://www.tivoli.dk/composite-4618.htm?query=job&x=25&y=7

Ellers kontakt nogle af de rederier som sejler med passagerskibe eller færger. I sommertiden har de nok brug for ekstra folk. Men der skal du have en søfartsbog. Den kan du få ved søfartsstyrelsen når du har jobbet...

Godkendelse af svar
Fra : dordi

Dato : 31-05-07 16:52

Tak for svaret valde.. har fået et job

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-07 17:05

Som hvad ?????+

Fortæl.....

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 31-05-07 18:31

Selv tak, og tillykke med jobbet.