/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Mac spil?
Fra : theged
Vist : 1100 gange
20 point
Dato : 17-05-07 20:14

Hej hej...

Jeg har en MacBook som jeg gerne vil spille et par spil på. jeg har det gode gamle Diablo 2 som både kan køre til mac og PC. det var jo fedt tænkte jeg. Men ej om min Mac vil installere det?! hvorfor vil den ikke det? Der står på kasetten til spillet at det kan køre på både mac og PC. Der er en ring med en streg over ikonet til spillet, når jeg åbner cd'en. Det er meget underligt!

Lidt hjælp ville være dejligt..
tak tak

Accepteret svar
Fra : xodeus

Modtaget 30 point
Dato : 17-05-07 20:33

Du skal have en installer til Mac for at kunne installere det på systemet, Fx en diskimage eller andet.
Prøv at hente spillet her http://www.mofunzone.com/download_games/diablo_2.shtml
og brug derefter dine registreringsoplysniger...

Godkendelse af svar
Fra : theged

Dato : 17-05-07 20:37

Ttusinde tak for svaret xodeus.

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 18-05-07 19:57

Din CD indeholder sandsynligvis ikke en universal version men kun en PPC udgave, som oven i købet kræver at Mac OS 9 er installeret på din computer. Symbolet du beskriver betyder sædvanligvis at pågældende program kun kan køres under Mac OS 9 (classic) og ikke kan benyttes på maskiner der "kun" har Mac OS X.

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 18-05-07 21:06

Du kan finde en Mac OS X kompatibel installer til Diablo 2 på udgiverens hjemmeside (Blizzard) under Diablo 2 patch information, følg blot dette link: http://www.blizzard.com/support/?id=mdt0387p

Kommentar
Fra : theged

Dato : 21-05-07 11:12

okay... det vil jeg prøve..

Kommentar
Fra : Nanna-e

Dato : 06-01-08 17:00

Du kan købe spil på diverse sider her på internettet. De er bare som regel lidt dyrere. Jeg har tjekket, da jeg nemlig også har en mac:)
God fornøjelse..