/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Kan andre se denne side?
Fra : Kortoververden
Vist : 900 gange
100 point
Dato : 05-04-07 19:52

Når jeg går ind på denne side får jeg bare en blank side, er der andre der kan se siden??
Det er et site bygget i Flash

www.clayshooting.dk

Kommentar
Fra : kinani

Dato : 05-04-07 19:59

hejsa jeg kan godt se den prøv at se om den bliver spærret af pop-op funktionen på din computer
der er links til www.duematic.dk og www.hubertushuset.dk - ellers prøv den vej måske

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-04-07 20:04

Der ses noget

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-04-07 20:10

Underligt.. min popup blocker registrerer ikke noget

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-04-07 20:16

Det er Adobe Flash Player som åbner her, version 9.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-04-07 20:19

Prøv denne software Inspector.
http://secunia.com/software_inspector/

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 05-04-07 20:38

På min Vista-tester vil den installere noget og det fik den ikke lov til af mig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-04-07 20:51

Ja hvem ved e.c.
Måske er det slemme virus på siden.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 05-04-07 21:46

Ingen problemer her med at 'fange' den Flash side...

...hostet på en Internet Information Service (IIS) server af DanDomain i Randers.

Jeg har hentet den for en kort bemærkning, så prøv hér:

http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/temp/clayshooting.swf

(Ps. Lader den ligge 1 times tid. Derefter sletter jeg den igen.)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 05-04-07 22:33

Jeg får også en blank side. Hva' så ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-04-07 22:45

Prøv at højreklikke på mit link: http://www.sitecenter.dk/liina/nss-folder/temp/clayshooting.swf

Vælg så: Gem destination som...

..og find et sted, at gøre af *.swf filen.

Nu ligger *.swf filen lokalt og så kan I prøve at køre den dérfra, ved at dobbeltklikke på den. Kan I ikke dette? ...så har I et problem med jeres Flashplayer/plug-in.

Opdatér jeres Flash her: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&promoid=BIOW

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pirt03

Dato : 05-04-07 23:31

S....... og f........ og he.......

Jeg kom til at installere Flash OG Yahoo-bjælken. Den har jeg "slåsset" med tidligere - er ikke til at fjerne. Nå det må vente til i morgen. ser ud til at jeg nu kan klikke på linket her - men ikke på den downloadede fil.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-04-07 23:42

Kansagtens køre den lokalt, så er der nogen med et forslag til en løsning for mig?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-07 08:55

pirt03 -> Jamen så husk dog at fjerne det flueben

Yahoo bjælken burde nu ik' være et problem at afinstallere i fejlsikret tilstand vha. 'Tilføj eller fjern programmer' i Kontrolpanelet.

Kortoververden -> ActiveXobjektet Flash9b.ocx skal aktiveres i din browser under indstillinger i:

Funktioner (Værtøjer ALT + u) -> Administrer tilføjelsesprogrammer -> Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer -> Tilføjelsesprogramm, der er installeret i Explorer i øjeblikket ->

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 06-04-07 10:58

Og hvordan får jeg fat i det hvis det ikke er der i forvejen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-07 11:56

Det er den *.ocx du henter hos Adobe, når du installerer Flash. Normalt vil den være Aktiveret, men det kan være der er gået lidt rod i systemet?

Mon ikke liiige du skulle prøve:

0.) Start->Programmer->Systemværktøjer->Diskoprydning.

Sæt flueben i alle punkter. Vælg fanen;Flere indstillinger. Slet alle gendannelsespunkter undtagen det sidste nederst og vælg [Ok].

1.) Funktioner (Værktøjer ALT + u) -> Internetindstillinger -> ..fanen; Generelt -> Browser data tryk [Slet...] ..vælg; [Slet alt...] ..sæt flueben ved 'Slet også indstillinger og filer, der er lagret som tilføjelsesprogrammer' og tryk [Ok]

2.) Rens din regristreringsdatabase med TweakNow RegCleaner Std: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

3.) Genstart.

4.) Geninstallér Flash fra Adobe som tidlige angivet og HUSK at fjerne fluebenet fra Yahoo tollbaren INDEN du klikker (INSTALL NOW).

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-04-07 12:21

Ps. BEMÆRK: Du kan ikke se Flash9b.ocx under:

Funktioner (Værtøjer ALT + u) -> Administrer tilføjelsesprogrammer -> Aktiver eller deaktiver tilføjelsesprogrammer -> Tilføjelsesprogrammer, der er installeret i Explorer i øjeblikket ->

..FØR du enten er eller har været inde på en side med indlejret Flash, som f.eks.:

http://www.adobe.com/dk/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 10-04-07 22:17

Kan se siden i min IE men ikke i min Avant Browser

Linket hvor Molo lægde filen er jo dødt, er der en der vil lægge den op så jeg kan hente filen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-07 10:59

Da jeg nu, langt om længe, har fået købt mig lidt hjemmesideplads selv, så har jeg uploadet filen igen. Du kan hente den her resten af dagen:

http://www.cssboxing.com/temp/clayshooting.swf

Da jeg temmelig sikkert overtræder copyright vil den blive fjernet hurtigst muligt (Dvs. så snart du har hentet den!)

Til en 'anden' gang, så lær lige hvorledes du selv henter filer som ovenstående:

1.) Gå ind på siden hvor Flashfilen vises.

2.) Vælg i browsermenuen: Vis -> Vis kilde

3.) Læs hvad filen hedder og i hvilket bibliotek den er placeret.

4.) Ud fra ovenstående konstruerer/genetablerer du URL'en til filen og gemmer den.

5.) Nu indsætter du URL'en i denne kode:
Kode
<html>
<head>
<title>Hent</title>
</head>
<body>
<a href="URL" title="Hent">Hent</a>
</body>
</html>

..hvor du erstatter URL i ovenstående kode med din http henvisning som du gemte under punkt 4 og gemmer filen som hent.html på din harddisk.

6.) Gå i stifinder og dobbeltklik på hent.html

7.) Nu kan du ved højreklik på teksten "Hent" vælge: Gem destination som...

Voila...

Du kan jo øve dig på ovenstående metode inde på min side, inden jeg sletter skidtet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-07 11:05

Ps. Koden som jeg gengav skal indsættes i Notesblok (notepad.exe) hvorfra du kan gemme den på din computer. Når du gemmer fra menuen 'Gem som...'skal du lige huske at ændre filtypen fra '*.txt' til' Alle filer' og skrive hele filnavnet med endelse og hele balladen før du vælger: [Gem]

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-04-07 11:07

Tak for hjælpen igen

Med hensyn til Copyright kan jeg berolige dig med at jeg handler efter aftale med Thomas Krum som ejer siden

Godkendelse af svar
Fra : Kortoververden

Dato : 11-04-07 11:07

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-04-07 11:11

Jamen det var da godt ...både at du har fundet akilleshælen (Avant)
...og at jeg ikke bliver bustet af antipiratgruppen for min hjælpssomhed

Jeg sletter filen nu alligevel, men så kan du jo bakse videre med at lære at gemme '.swf filer via den 'oprindelige' side: http://www.clayshooting.dk/

</MOLOKYLE>