/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Mangler råd til slankekur!
Fra : Impossible
Vist : 665 gange
20 point
Dato : 04-04-07 19:38

Jeg vil meget gerne tabe ´mig nogle kilo inden sommer, og faktisk helst så hurtigt som muligt. Lige nu er jeg 176 cm. høj og vejer 59 kilo. Jeg vil meget gerne tae mig omkring fem-seks kilo inden for de næste to uger. Er der nogle, der kan give mig nogle råd, til hvordan det kan lade sig gøre?
Selv har jeg tænkt mig at dyrke meget motion.
Jeg vil spise sådan her:

Morgen: Et stykke frugt

Frokost: To gullerødder og et stykke rugbrød

Mellemmåltid: Et stykke frugt

Jeg vil spise så lidt muligt aftensmad og undgå kød.

Håber I kan komme med nogle gode råd til, hvad jeg kan gøre bedre.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 04-04-07 19:47

op på cyklen og kør 20 - 30 km om dagen i rask tempo. det giver en virkelig god effekt. men lad være med at falde for fristelsen til at spise søde sager, selvom din krop skriger efter den slags.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 19:53
Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 19:53

Første billede var VIST nok, UPS.

Kommentar
Fra : bfksorte

Dato : 04-04-07 19:54

Motion og omlægning af kost med masser af grøntsager, knækbrød, mager ost og frugt(dog ikke banaer).
Men helt ærlig så lyder det ikke som om du vejer for meget.
Tænk på dit helbred.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 04-04-07 19:55

Det er slet ikke sundt for dig at tabe dig 6 kg, da du så vil være betegnet undervægtig.

Du kan tjekke din BMI her http://www.hamlet.dk/overvaegt/bmi.php

Det er heller ikke smart at spise så lidt som muligt, da du vil gå rundt og være sulten. Kød er heller ikke smart at undgå, for du har brug for proteiner.

Spis noget knækbrød sammen med frugten om morgenen
Spis 2-3 skiver brød til frokost
Spis kød og grøntsager til aftensmad
Spis noget knækbrød og frugt om aftenen til mellemmåltid.
Drik meget gerne 2-3 liter om dagen, kan være mælk, juice, light læskedrik eller vand

Jo hårdere motion du dyrker, des mere skal du tænke på kosten, da du ikke kan spise "ingenting" og bare knokle på med maraton.

Kommentar
Fra : MarleneP

Dato : 04-04-07 19:59

Mit bedste råd er: Tal med din læge. Hvorfor er det vigtigt for dig at tabe dig? Hvad er det i dit liv, du er ked af / utilfreds med / bange for?

Kommentar
Fra : Impossible

Dato : 04-04-07 20:01

Jeg ved faktisk ikke hvorfor jeg gerne vil tabe mig.. Tabte mig meget i efteråret, da jeg havde en rigtig dårlig periode.. Tror det er fordi, jeg er sårbar, hvis jeg er tynd..

Kommentar
Fra : mulleni

Dato : 04-04-07 20:04

Lad være med at undgå at spise for meget om aftenen, det er vigtig når du går i seng, at du følger dig mæt.. Bare du spiser det rigtige... Men tal lige med en læge om det er så vigtig at tabe dig, måske er det bedre at dyrke noget styrketræning og få omfordelt kiloen.....!!!!!

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 04-04-07 20:04

Jeg vil faktisk foreslå dig at tage nogle kg på - 11 kg så du kommer op på 70 vil give dig en BMI på 22, og det er bestemt ikke for meget.

Kommentar
Fra : Impossible

Dato : 04-04-07 20:09

Jeg vil også træne, gør jeg allerede. Men skal jo også spise sundt..

Kommentar
Fra : KathrineE

Dato : 04-04-07 20:14

Du har en bmi på under 20! Du må da endelig ikke tabe dig. Du kan selvfølgelig altid stramme op her og der, men tabe dig må du altså ikke. Hvis du spiser som du har noteret og samtidig dyrker meget motion vil du helt sikkert tabe dig. Men det er fordi din krop simpelthen ikke får brændstof nok! Det kan i sidste ende gå ud over nogle af dine vitale organer.

Jeg håber virkelig at du snarere ser dig selv i et spejl og bliver glad for hvad du ser!!

Held og lykke

Kommentar
Fra : Impossible

Dato : 04-04-07 20:16

Jeg vil gerne veje omkring 54 kilo, så ville jeg være glad. Jeg vil bare spise, som jeg har noteret dér i det stykke tid, det tager at tabe de kilo.. Hvor lang tid tager det?

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 20:16

HVOR gammel er du..........

Under 20 = DU DØR SGU AF DET.
Du får ikke de nødvendige ''affaldsstoffer'' og andet,
som skal til, for at dine tarme og andet, KAN følge med DIG.

Fatter slet ikke der kommer endnu en TRÅD om samme.

Gør som mig, drik dig ihjæl, det gør
sikkert mindre ondt....

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 20:18

Glemte at fjerne VÆGTEN på min Mail boks.

Håber du får det SOM DU VIL HAVE DET...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-04-07 20:47

Impossible

Jeg tror ikke en gulerod på dig.

Citat
Tror det er fordi, jeg er sårbar, hvis jeg er tynd..

Og hvorfor er det så lige du vil være sårbar.

Køb dig nogle påskeæg

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-04-07 20:50

Eller ta' dig en tudekiks

http://www.kinagrill.dk/

Jeg tror ikke på din slankekur

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-04-07 21:26

DU ER FOR TYND

Og hvis du holder din "kur" i ret lang tid bliver du syg

mvh dova

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 21:42

TOT__ eller hedder det SKO og TORP.

Men F_____ og alt det andet, nu virker det at fjerne

JA TAK_____

På dem________-HVOR GAMMEL ER DU.

UPS__ kan ikke UK__!!!! men op i r___ med det der...

Passede bukserne ikke, til højden...

Bare at du ikke svarer, MEN lytter = SIEG HEIL

Kan da godt sige dig, der havde de slanke-kure
der >MED garanti virkede<

Men Ingen garanti på det...

For sarte mennesker,,,,,,,GET LOST in SPACE..

http://jude.bloomradio.com/noiseblog/holocaust.jpg
http://history.grand-forks.k12.nd.us/ndhistory/LessonImages/Sources/Pictures/holocaust.jpg
http://atlasshrugs2000.typepad.com/atlas_shrugs/images/holocaust00.jpg

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 21:51

Skal DU habe virkelig sult, med at gøre.

Er der vist NOK en, der lige har oprettet et
SÅKALDT sulte-forum
Prøv under tips, kan kun sige, det er fra i år.

Men gå sgu da til lægen, OG HVIS ????
han mener du er FOR kort/ lang = KILO

Så se en tegnefilm fra Disnye.

Skidtet KOMMER ALDRIG til at passe,
klip en hæl og ski på en tot.
Men HVad........

Stakkels DIG.

Kommer fra en der kan drikke - til jeg IKKE kan stå mere
så giver man op, da man tror_ DET er kattens der har PIST på en´
Men bliver stadig ved___UHYGGELIGT = ODER...

HA D

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-04-07 21:57

Når du vil træne, skal du have masser af proteimer, for at opbygge musklerne. Der er ikke mange proteiner i gulerødder og frugt Hvis du følger din plan bliver det, der er tilbage af dig noget løst "vallerværk " Du skal have rigeligt med kød, ost og æg. Sæt ambitionnivauet ned til 250 g ugentlig, Iøvrigt er der ingen grund til at du taber dig!

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 22:05

HVEM PASSER TIL BUKSER = SAMFUNDET /SKOLE o.sv
Men de TJENER PENGE på skidtet = FØJ

Gå til din Dyrelæge = KRAFTFODER

HVOR GAMMEL ER DU ikke, nu igen...

Hvad fa_____er der galt med et menneske med SUL på ribenet/nene

Hader at vågne med NOGET, der INTET kan tåle / KNÆK

Men dit valg.
Jeg har mit, og bliver ved.

Men der er VIST en forskel ELLER,
mig er der sgu ingen_______der vil LYTTE TIL MERE...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-04-07 22:07

Spis bønner, så kan du jo håbe på at du kommer til at ligne en bønnestage.

Drop motionen, det giver bare muskelmasse og det kan ses på vægten.

Jeg kan ikke tage dit spørgsmål seriøst

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 22:19

Citat
Drop motionen, det giver bare muskelmasse og det kan ses på vægten.

NU IGEN.........

Kommentar
Fra : disken

Dato : 04-04-07 22:20

Hvor bliver ØL-baren af

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-04-07 00:49

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-04-07 03:25

En splinterny profil med et kontroversielt spørgsmål som spørgeren ikke blander sig i.. Har vi set det før?

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 05-04-07 13:26

Prøv at se her:

http://www.kandu.dk/spg98997.aspx

http://www.kandu.dk/spg93012.aspx

Der er mange, der har spurgt om det sammen.

Nana

Kommentar
Fra : MarleneP

Dato : 06-04-07 17:55

Kan ingen her stave til anoreksi???
En tydeligt undervægtig person, der spørger om råd til afsindig skrap lyn-slankekur... Rings a bell or two??? Jeg synes ikke i er særlig støttende - prøv dog med nogle tips til, hvordan man (vi!) kan arbejde med at acceptere sig selv, som man er, fremfor at rakke hinanden ned.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 06-04-07 18:24

Marlene P. Hvorfor synes du dit indlæg er mere "opbyggeligt og støttende en de andres?

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 27-06-07 10:50

det er ikke smart du spiser så lidt til morgenmad, så bliver du også hurtigere sulten.

stor skål havregryn! du er mæt længere, maven får noget at arbejde med og man tager ikke på af det... medmindre man bruger sukker.

ps, hvis du er 176 og vejer 59 skal du da godt nok ikke tabe meget!

knogler er IKKE sexet

Kommentar
Fra : rockduck

Dato : 27-06-07 10:53

ps

du må ikke droppe kødet, kvinder har ekstra brug for jernet fordi vi menstruere
der er også andre gode vitaminer og proteiner i.

tommelfingerregler er at man ikke kun skal være slank men også SUND.

man skal ikke spise mindre, bare mere rigtigt. spørg enhver kostvejleder eller diætist