/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / FrontPage / Spørgsmål
10  PARKENSS 1050
Gæstebog i frontpage...
Fra : peterpyt
Vist : 10837 gange
100 point
Dato : 10-03-07 18:57

Hej..
Min i øvrigt velfungerende gæstebog er på det sidste blevet bombarderet med tekst af ikke artig karakter.. Findes der en måde hvorpå man kan fjerne de indlæg der er blevet skrevet?
mvh
Peter ..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 10-03-07 19:46

Det er ikke særlig nemt at styre FrontPage gæstebogen, og selv om jeg normalt arbejder med FP har jeg opgivet at lave den slags i FP og har i stedet valgt at bruge en php gæstebog hvor man kan slette og banne IP.
Jeg er glad for denne: Advanced Guestbook http://proxy2.de/scripts.php
Den kræver php4 og mysql understøttelse og har du det er den nem at installere og anvende.
Man laver så bare et ny-side link tilgæstebogen fra hjemmesiden.

Accepteret svar
Fra : maxikurt

Modtaget 100 point
Dato : 04-05-07 21:07

gå ind på guestlog.hym og slet det du ikke vil have

Godkendelse af svar
Fra : peterpyt

Dato : 23-05-07 15:48

Tak for svaret maxikurt.

Kommentar
Fra : Søssan

Dato : 01-09-07 21:02

Ved at spørsmålet er blevet besvaret for længst, men synes alligevel at jeg vil gøre opmærksom på dette link:

www.newbie.dk

En webservice med færdige koder til din hjemmeside. Her kan du oprette lige så mange gæstebøger du vil, også selvom man opretter sig som gratis bruger. Du kan redigere i dem, slette indlæg, blokere IP-adresser og så videre.

Her er et eksempel på min, størrelse, farver, skrifttype etc. vælger man selv: http://www.newbie.dk/webservices/guestbook/guestbook.php?id=LailaSe6450194dea9b7c376eb467e6b2a534c

Mvh
Laila