/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Funky hoteller i London
Fra : juanito
Vist : 517 gange
20 point
Dato : 08-03-07 09:16

Kan nogen anbefale et sjovt og funky hotel i London, i stil med eksempelvis Hotel Fox i København? Prisen skal helst ligge omkring (max) kr 1000/nat. Kan ikke finde andet end de "sterile" kædehoteller eller meget traditionelt britiske indretninger, og der må være en masse alternative steder i London!

Juanito

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 30 point
Dato : 08-03-07 09:38

Her er lidt at vælge imellem

http://www.hotels-london.co.uk/

Godkendelse af svar
Fra : juanito

Dato : 08-03-07 09:44

Tak for svaret - ser ud til at have en del lækre muligheder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-03-07 10:06

Selv tak - god ferie.....