| 
					
							
        
    
        
						
			 | 
			
			
					    
					
    
        
            
                
                  | Ingen mail, efter inst. af AVG Fra :  Niederhof  | Vist : 837 gange 100  point Dato :  06-03-07 18:25 |  
  |   
                Efter at have installeret AVG (freeware edition) på konens pc, kan hun ikke modtage mails. PC'en laver nærmest en 'rullemenu' i nederste højre hjørne af skærmen, når hun forsøger at hente mail via Outlook Express.
 Hun henter mails fra 2 forskellige servere, men begge melder fejl. I fejlmeddelelsen står der noget med "port 110, Sikker (SSL) : nej" 
 
  
                
                
                    
                 |   |           
                
            
            
                
                  | Kommentar Fra :  maxhankat   | 
  Dato :  06-03-07 19:09 |  
  |  
 
                Se i  Outlook Express og kontroller flg.
 Gå i 
 Funktioner > Konto >   Markér adressen og klik på   "Egenskaber".
 Åbn fanekortet  "Avanceret"  og hvis der er Flueben ved: "Denne server kræver en sikker forbindelse"   så fjern det!
 Mvh
                
                
                                 
                
                    
                 |   |           
                
            
            
                
                  | Kommentar Fra :  Niederhof  | 
  Dato :  06-03-07 19:20 |  
  |  
 
                Beklager ,men ingen af kontiene kraæver sikker forbindelse.
 Kan det være min AntiVirus der lukker port 110 ? (Er det ikke en firewall der lukker porte ?? - og den har vi ikke ændret i..)
                
                
                                 
                
                    
                 |   |           
                
            
            
                
                  | Kommentar Fra :  maxhankat   | 
  Dato :  06-03-07 20:13 |  
  |  
 
                Kan det evt. være opsætningen i dit antivirusprogram, der er noget galti i?
 I mit eget f. eks. kan man i mit sikkerhedsprogram indstille de forskellige funktioner til at blokere for visse mails. Har du tjekket alt der (f. eks. under E-mails)  og set at der ikke er markeringer nogle forkerte steder, således at  AVG simpelthen blokkerer for indkommende e-mails?   
 
mvh
                
                
                                 
                
                    
                 |   |           
                
            
            
                
                        
                
            
            
                
                        
                
            
            
                
                        
                
            
            
                
                  | Godkendelse af svar Fra :  Niederhof  | 
  Dato :  06-03-07 21:37 |  
  |  
 
                Det var lige præcis 2 antivirusprogrammer der kørte - jeg havde ikke lige fået af-installeret det gamle....
 Hun henter mail fra en firma-adresse og fra en privat-adresse, og de ligger på forskellige servere.
 Men det var de 2 anti-virus-programmer der var problemet.
 Tak for svaret refi.
                
                
                                 
                
                    
                 |   |           
                
            
            
                
                        
                
            
        
          | Du har følgende muligheder |  |  
  |  
            
               
                    Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.
  
                    Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
                    
                                  
            
          |   |   
        
        
          
         
					
					 
			 | 
			
				
        
			 |