/ Forside/ Teknologi / Udvikling / HTML / Spørgsmål
10  miritdk 1110
word dokument til HTML ?
Fra : jolle23
Vist : 591 gange
20 point
Dato : 20-02-07 11:28

Hejsa på Kandu, jeg er ny på Kandu og kan derfor kun give 20 point.
Mit spørgsmål er, om jeg kan bruge et word dokument som signatur i min mail?, der står at det skal være HTML, men kan jeg på nogen måde ændre filtype?
Håber nogen kan hjælpe mig, på forhånd tak.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 11:34

Når du gemmer Words filen, skal du bare gemme den som et Html dokument.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 11:34

Altså GEM SOM.

Kommentar
Fra : jolle23

Dato : 20-02-07 11:54

Der er ikke mulighed for at gemme den som HTML, men som web side, og det virker desværre ikke,

Accepteret svar
Fra : disken

Modtaget 30 point
Dato : 20-02-07 12:11

Prøv at åben dit mail program, der står sikkert indsæt html.

Derefter åbner du dit gemte Word dokument som WEB side

Øverst på menu linien klikker du på VIS / KILDE og der er koden.

Så er det bare at indsætte det i dit mail program.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 20-02-07 17:07

Du skal vel ikke bruge et helt Word dokument som signatur. Kan det ikke bare være et jpg eller gif grafikbillede af din underskrift eller hvad du har.

Kommentar
Fra : disken

Dato : 20-02-07 17:12

Bare min ''udgave'' af at løse problemet.
Bruger ikke det der, med Html, men det lyder da rimeligt.

Ellers vent, der er mange der kender til problemet.

Godkendelse af svar
Fra : jolle23

Dato : 21-02-07 08:27

Tak for svaret disken.