/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
TRÅDLØS INTERNET : NETGEAR
Fra : mve1949
Vist : 503 gange
120 point
Dato : 06-02-07 19:14

JEG HAR LIGE FÅET INSTALLERET TRÅDLØS INTERNET MRK: NETGEAR, ROUTEREN ER EN WGT 624 OG USB STIKKENE ER WG111T.
DET VIRKER SOM UDEMÆRKET, MEN MEN NÅR COMPUTEREN BLIVER SLUKKER OG JEG SKAL PÅ INTERNETTET IGEN MÅSKE EFTER ET STYKKE TID, SKAL JEG IGEN IND I NETGEAR´S SMART WIZARD OG IND I NETWORKS,
DERINDE SCANNER DEN AUTOMATISK NÅR DETTE ER FÆRDIGT, KAN JEG FØRST KOMME PÅ INTERNETTET IGEN
JEG KUNNE GODT TÆNKE MIG AT UNDGÅ SCANNINGEN INDE I SMART WIZARD, SÅLEDES AT JEG KOM PÅ INTERNETTET MED DET SAMME, HÅBER AT NOGLE KAN HJÆLPE MIG MED MIT LILLE PROBLEM, SÅ VILLE JEG BLIVE MEGET GLAD

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 70 point
Dato : 06-02-07 19:20

Der må være en indstilling hvor du kan deaktivere scanningen (gu ved hvad den scanner efter)

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-02-07 19:29

der må også være et sted du kan slå Caps fra, det virker endnu mere latterligt

Godkendelse af svar
Fra : mve1949

Dato : 08-02-07 04:52

Tak for svaret Fijala.