/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
refi
Fra : return
Vist : 606 gange
100 point
Dato : 06-02-07 12:14

refi : den fil du snakkede om hedder gvi men hvad betyder det ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 12:22

Der var da ingen grund til at lave et nyt spørgsmål....

Hent dette program det kan konverter dem så de kan afspilles "normalt"

http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html (nederst på siden)

Desuden konverterer det en masse andre filer f.eks 3gp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 12:24

Citat
den fil du snakkede om hedder gvi men hvad betyder det

Den hedder nu nok gvf (google video file ) , men det er ligegyldigt nu....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 12:26

Nå linket går ikke det rigtige sted hen....

På den der kommer (download nederst)
På den side der så kommer (øverst)

Og endelig på sidste side (nederst)

Kommentar
Fra : return

Dato : 06-02-07 12:50

ja så spørger man lige dumt engang til men hvordan laver man den gvi fil om så det bliver swf for overhovedet at kunne bruge den i det progrmam ???????????????? måske du er en drille pind

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 13:17

Du lægger filen ned i det nederste grå felt og starter.....

Kommentar
Fra : return

Dato : 06-02-07 16:36

det er nok lidt mere der skal til end det for der står man skal vælge den swf fil man vil bruge og man kan jo ikke gøre det når den hedder gvi det er det den hedder og ej gvf så hvordan gør man ?????????????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 16:38

Hvad er DET for et program du har hentet ???????

Er det ikke det der hedder SUPER ????

Kommentar
Fra : return

Dato : 06-02-07 16:48

det hedder vist sothink SWF TO VIDEO CONVERT

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 16:59

Hent nu det rigtige program

http://www.erightsoft.com/S6Kg1.html

På den der kommer (download nederst)
På den side der så kommer (øverst)

Og endelig på sidste side (nederst)

Kommentar
Fra : return

Dato : 06-02-07 17:21

så har jeg vist forstået det med at hente det rigtige program og har prøvet at kaste filen ind i det nederste grå felt men det starter den altså ikke af hvad skal man nu gøre ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 17:37

Nej den konverterer filen og lægger den (sikkert på slrivebord - ellers må du lede)

Denne kan afspilles i MediaPlayer....

Kommentar
Fra : return

Dato : 06-02-07 17:48

kan ikke lige få dettil at virke så kigger efter dig igen i morgen da jeg ikke er hjemme mere i dag

tak for hjælpen indtil nu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-02-07 18:09

Det er bare OK

Kommentar
Fra : return

Dato : 07-02-07 08:09

så er jeg atter her

så vil lige høre om du kan hjælpe mig færdig så jeg kan komme til at bruge selve programmet

som sagt så når jeg trækker filen ind i det grå felt så sker der intet andet end ups nu har jeg lige fået den til at afspille en video men lyset er alt for gult i baggrunden næsten som om solens stråler leger med i videoen så hvordan får jeg den til af virke normal uden al det skarpe lys for det er der ikke på videoen når man ser den på google video

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 07-02-07 10:48

Du må prøve dig frem med programmet....

Ud over at have afprøvet det, kander jeg det ikke.....

Spørgsmålet er om det er al det besvær værd....

Hvorfor ikke blot se dem online fremfor at downloade dem....

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 07-02-07 12:50

Tak for svaret refi.