/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Hvad nyt er der sket??
Fra : pirt03
Vist : 597 gange
50 point
Dato : 15-01-07 16:55

Hvad nyt er der sket??

Synes da at kandu ligner sig selv. På min PC går indlæsning heller ikke hurtigere.

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 60 point
Dato : 15-01-07 17:00

Det skal nok ikke gå hurtigere end du kan nå at se på reklamerne.
Jeg har været inde i søgefunktionen som ser ud til at virke bedre.
Eller jeg var bare heldig.

Fra : yearhouse

Dato : 15-01-07 17:00

Heller ikke registreret noget hér........MEN:

Fandt på en masse andet at lave i ventetiden

Fra : ans

Dato : 15-01-07 17:01

De har "flyttet" deres server og der skulle være mere plads nu.

Der er ikke noget galt med hastigheden hos mig.

Det går da rimeligt hurtigt.

Fra : refi

Dato : 15-01-07 17:04

Går også hurtigere her - så mon ikke den har fået 16 ram mere

Fra : refi

Dato : 15-01-07 17:05

Sorry 16 mb ram selvfølgelig

Fra : tezt

Dato : 15-01-07 17:06

også hurtigere her både med at åbne og søge

Fra : ans

Dato : 15-01-07 17:06

Søgefunktionen virker ikke efter den 24.12.2005, men det går da hurtigt, når man trykker på send.

Fra : Vonna

Dato : 15-01-07 17:06

hvad der helt konkret er sket ved jeg ikke, men min PC åbner meget hurtigere Kandu i dag ,SåHvad ????

Fra : refi

Dato : 15-01-07 17:07

Rækkefølgen af smileys er også ændret

Fra : Birgitta

Dato : 15-01-07 17:14

Sjovt nok har jeg haft nogle problemer der har været ved at gøre mig vanvittig. Når jeg har fået mail fra kandu og åbner siden via linket i mailen, så har siden været enormt længe om at lukke op..... Og mit Outlook-vindue bliver helt hvidt bagved så længe, så jeg har heller ikke kunnet bruge tiden på at rydde op i gamle mails...
Jeg har kørt virusskanning, adaware, spyware, ryddet op, osv.osv. --ja sågar prøvet systemgendannelse, mistet min BullGuard som måtte geninstalleres.. Jeg var begyndt at overveje at få professionel hjælp...

Så lukker kandu i weekenden... Og nu har jeg ingen problemer mere.....

Etellerandet MÅ de da have gjort rigtigt..

Fra : akle

Dato : 15-01-07 17:17

---også her! Lynhurtigt!
MVH Akle

Fra : Manse9933

Dato : 15-01-07 17:23

Hos mig loader siden enormt hurtigt,før 5 til 10 sekunder,nu
et par milisekunder,jeg ved ikke om det er fordi jeg kører med
MPV HOSTS file(loader ikke reklamerne)og så eDEXTER.
Men nu loader kandu lige så hurtigt som de fleste andre sider,fedt mand.
Manse9933

Fra : refi

Dato : 15-01-07 17:24

Citat
Lynhurtigt!

Hvad forstår du ved lyn

Fra : stl_s

Dato : 15-01-07 18:37

Siderne loader også MEGET hurtigere her.

Manse -> Jeg bruger også MVPS Hostsfil og edexter. Jeg bruger så også dette lille program, som kan opdatere hostsfilen automatisk, og også deaktivere hostsfilen midlertidigt http://www.softpedia.com/get/Internet/Popup-Ad-Spyware-Blockers/KH-Blocker.shtml

Fra : taunusanden

Dato : 15-01-07 18:48

Det går overraskende meget hurtigere

Flot arbejde!! Det bliver jeg glad for i længden

- Anden

Fra : Manse9933

Dato : 15-01-07 18:52

okay,men jeg kan bedst selv lide at redigerer min HOSTS
file manuelt,jeg har selv nogle tillægs domæner jeg skal lægge ind hver gang den bliver opdateret,og så bruger jeg en .bat fil til at slå den fra og til vis det skulle være nødvendigt og så har jeg programmet Hoster
men det bruger som reglen aldrig,jeg har nogle microblød domæner som jeg mistænker der bliver ringet hjem til.
Men jeg vil da lige tjekke det det kan da være at det kan gøre livet lettere,længe leve dovenskaben

Manse9933

Fra : pirt03

Dato : 15-01-07 18:55

Ang reklamer:

Jeg har en reklame øverst (banner) og en reklame efter spørgsmålet. Er der flere?
stl_s : Kan du ikke lige "oversætte" det du skriver i dit indlæg

Fra : Manse9933

Dato : 15-01-07 18:56

jeg

Fra : Manse9933

Dato : 15-01-07 19:06

Den er meget god,jeg kopierer altid det originale navn
på programmer når jeg downloader dem og laver så en mappe
ud fra kopieringen på min downloade patition på den måde downloader jeg ikke de samme programmer to gange,fordi
win fortæller mig at man ikke kan oprette en mappe som allerrede eksisterer og det viser sig jeg allerrede har programmet men har ikke afprøvet det.
Et tip,brug downloade manegar og sæt virus scanneren
til at scanne hver eneste fil man downloader,de fleste downloade MG har denne mulighed,man skal bare selv sætte den
rette program del/sti ind i programmet,så bullguard
scanner hver eneste fil jeg downloader igennem min
downloade manegar.

Fra : Manse9933

Dato : 15-01-07 19:08

tip,hvorfor jeg kom til at tænke på det lige nu og ikke for et par år siden det aner jeg ikke

Fra : molokyle

Dato : 16-01-07 10:05

pirt03 -> Jeg har ingen reklamer haft i knap et års tid. Hverken i top eller under spørgsmålet.
Jeg aner dog ik' hva' jeg har gjort?

Jeg bruger ikke andet end AVG, ZoneAlarm, Spywareblaster og Superantispyware programmerne.

Kandu.dk er blevet klart hurtigere
Det er virkelig noget som kan mærkes på et gammelt hakkebrædt som min PC

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 16-01-07 10:11

Ps. Ellers er det ik' de store forandringer jeg kan få øje på:

1.) Søgefunktionen 'døde' i 2005.
2.) CSS staves stadig fejlagtigt CCS
3.) Kandu teamet reagerer stadig ikke på mine henvendelser om ovenstående.

På positiv siden: Jeg kan nu komme direkte ind i kategorien MS Windows. Hvilket jeg, som et par andre brugere, ikke har kunne i omkring 1 år.

TAK for dét kandu.dk

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : pirt03

Dato : 17-01-07 13:19

Tak for svaret e.c.

Point for:

Citat
Jeg har været inde i søgefunktionen som ser ud til at virke bedre
.

Jeg synes nu stadig den er langsom, og jeg har stadig besvær med at komme fra kandu til anden side via link i kandu. Nå det er måske bare min PC

Fra : e.c

Dato : 17-01-07 13:59

Linket her fra Stl_s:
http://www.kandu.dk/spg99019.aspx#1075096
åbnede på 5 sek. med IE 6.0 på en nyinstalleret XP.

Du har følgende muligheder