/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Musik på KANDU
Fra : refi
Vist : 645 gange
50 point
Dato : 19-10-06 16:52

Sig mig er Kandu begyndt at spille musik......

Hver gang jeg skifter til "seneste indlæg" starter et par strofer af et eller andet......

Andre der har problemet - eller har hørt HELE nummeret

Fra : ans

Dato : 19-10-06 16:56

Det må være "Melodien, der blev væk"

Jeg hører ikke noget.

Måske jeg skal til en ørelæge

Fra : refi

Dato : 19-10-06 17:07

Jeg tror det er et eller andet i forbindelse med reklamerne - der så bliver blokeret

Fra : refi

Dato : 19-10-06 17:12

Nu opdagede jeg lige hvor det kom fra....

Det er NYKREDIT´s reklame - hvis du kommer for tæt på med musen starter musikken

Fra : ans

Dato : 19-10-06 17:28

Ikke hos mig, jeg må være "tonedøv"

Fra : refi

Dato : 19-10-06 17:34

Prøv at holde musen lidt på reklamen

Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-06 17:35

Ehm... så må jeg også lige pludselig være blevet tonedøv

Fra : refi

Dato : 19-10-06 17:39

NU må I sgu holde op......

Hjælp mig en eller anden

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 60 point
Dato : 19-10-06 17:40

aha, der var lyden

Fra : miritdk

Dato : 19-10-06 17:41

melder mig også til de tonedøve

Fra : ans

Dato : 19-10-06 17:44

Men jeg kender ikke melodien, men desuden starter den musik ikke hver gang jeg skifter til seneste 25/indlæg.

Fra : ans

Dato : 19-10-06 17:54

Det er da ikke ved alle reklamer fra Nykredit at den melodi kommer frem.

Er det en Porche, hvor en knallert/motorcykel flyver hen over, der kan jeg høre noget af en melodi, men ikke ved de andre reklamer fra Nykredit.

Fra : refi

Dato : 19-10-06 17:55

Nejjj

Kun hvis du kører musen over reklamen - det må være det jeg uforvarende er kommet til når jeg skifter side.....

Der må da være andre der kan høre den

Fra : refi

Dato : 19-10-06 18:00

Og det er ikke på "seneste indlæg"

Det er når jeg går derfra og ind i et spørgsmål - der flytter du jo musen fra ventre og ind mod midten.....

Det er den der er mellem spørgsmål og den første kommentar.

Der er også musik på gyngerne,cyklen og visakortet

Fra : ans

Dato : 19-10-06 18:00

Jamen jamen jeg kan godt høre den, men de har forskellige reklamer. Det er kun ved en enkelt jeg kan høre musik. Den med bilen og en "motorcykel"

Fra : ans

Dato : 19-10-06 18:05

Det er så en mountain-bike, tror jeg, en bil, en hængekøje og 2 unge mennesker, der kan jeg høre musikken, men ikke på de andre reklamer fra Nykredit.

Fra : Camillasmoster

Dato : 19-10-06 18:10

refi - jeg har hørt den!

Fra : Nordsted1

Dato : 19-10-06 18:34

Rolig nu Refi,... nu har jeg også hørt den, dvs jeg ved hvem af os der bliver mest rolig, jeg er da ganske godt tilfreds med at finde ud af, at jeg alligevel ikke er tonedøv. Men som Ans siger, er det
ikke ved alle reklamerne fra Nykredit melodien kan høres, jeg kan hører den, i den reklame hvor der er en bil, og to unge mennesker

Fra : refi

Dato : 19-10-06 18:36

Og jeg hører den ved cyklen og gyngen

Hvordan hører det sammen

Fra : ans

Dato : 19-10-06 18:53

Måske kan jeg også høre den ved gyngen, men har ikke været så "heldig" at se gyngen.

Jeg har kun set en hængekøje

Fra : ans

Dato : 19-10-06 18:58

Det er da bare fordi Nykredit ikke har lagt musik på alle deres reklamer, hvor svært ka' det være

Er du sikker på at det er en gynge du ser, jeg er sikker på det er en hængekøje jeg ser.

Fra : ans

Dato : 19-10-06 18:59

Og når jeg ser hængekøjen er der også musik

Fra : refi

Dato : 19-10-06 19:04

Ja ja da - så kalder vi den hængekøje - det går lidt stærkt ind imellem - så bare noget der svingede...

Fra : disken

Dato : 19-10-06 19:07

Hvilke reklamer, jeg har ikke set reklamer herinde.

Fra : dova

Dato : 19-10-06 19:11

Du skulle snakke,....om den lille uskyldige baggrundsmelodi

Næ, så sku' I prøve, som jeg var udsat for på et anden forum, at der reklameres for et bilmagasin Vmax tror jeg det hedder.....man har glemt at de gode gamle Dallashøjtalere er skruet godt op......og så tilfældigvis markøren hen over Vmax reklamen, og så lyder det bare som sådan en McLaren F1 der accellererer hårdt og brutalt, lige i ørerne på en

Forresten, nykreditreklamemelodistumpen, lyder som indledningen til den sang der hedder Promise me, og som bl.a. bli'r sunget af Gudrun jakobsen.

mvh dova

Fra : e.c

Dato : 19-10-06 19:12

Refi - du skal nok ikke spise flere af de små grønne piller, end lægen udtrykkeligt har sagt.

Her hos mig spiller Kandu noget af Fats Domino hver gang jeg trykkepå "afspil"

Fra : aasenissum

Dato : 19-10-06 19:25

selv om ørepropperne nu igen ligger på natbordet, er der ikke en lyhyyyd at spore. troede ellers, at det ville hjælpe.
men ak, der må stærkere midler til.
f.eks. tænde for højttalerne. hm
heller ikke.
melder pas.
...åse

Fra : e.c

Dato : 19-10-06 19:33

Men der har været en dame der sang noget om at
Citat
har man penge så kan man få
.

Fra : refi

Dato : 19-10-06 19:45

Ja ja Disken - vi har prøvet/haft programmet der fjerner reklamer

ie-spyad eller sådan noget lignende - men se lige hvad du går glip af

Det er da muligt du har ret med melodien "dova" jeg kender den ikke, men det kommer jeg vel til

De "grønne" dra.. spiste jeg forleden e.c

Fra : ans

Dato : 19-10-06 19:53

Det er godt nok ikke med Gudrun, men du kan høre lidt af "Promise Me" her

http://musik.foetex.dk/cgi-bin/WebObjects/Foetex.woa/wa/Display?resource=v5748aj6dgie5

Fra : stl_s

Dato : 19-10-06 20:41

Reklamer ? Hvilke reklamer .

Fra : e.c

Dato : 19-10-06 20:48

Reklamer = alle de søde damemennesker som vil invitere mig til et eller andet.
men det kan ikke nytte noget når du ikke kan se dem.

Fra : refi

Dato : 19-10-06 20:59

stl_s - har fjernewt ie-spyad igen - syntes det var synd for kandu

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 19-10-06 21:26

Tak for svaret ans.

Du var trods alt den første der sørgede for at jeg ikke gik helt amok med den lyd

Fra : stl_s

Dato : 19-10-06 21:50

IE-Spjæt fjerner nu ikke reklamerne, det gør hostsfilen, men anyway så kører jeg GRATIS uden rekvalmer her på Kandu. Kandu er jo det rene ADWARE

Du har følgende muligheder