/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Nogen der kender problemet
Fra : refi
Vist : 914 gange
100 point
Dato : 05-10-06 11:03

Hvis jeg afslutter et indlæg med en "smiley" eller afslutter med at indsætte en kopieret tekst/link via copy/paste kan jeg ikke trykke "SEND"

Altså hvis jeg afslutter et indlæg med ALT ANDET end et "tasteslag" vil den ikke sende.

Det er som om maskinen går i venteposition og forventer noget andet.

Har aldrig oplevet problemet før - og det er som sagt kun her på kandu.

Hvad kan det være.....

Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 11:06

HA HA, jeg har lige siddet og scannet, fordi jeg troede jeg havde snavs på, fordi jeg netop oplevede det samme som du beskriver

Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 11:07

Men underligt nok, hvis jeg så kopierer teksten, trykker tilbage og derefter frem igen, kopierer teksten ind, så kan jeg godt sende???

Fra : refi

Dato : 05-10-06 11:10

P?ræcis - jeg kan også gøre det ved at kopiere det hele ind igen i et "nyt" indlæg.

Jeg skal blot taste mellemrun inden jeg afslutter.

Er det Kandu der er noget i vejen med

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 110 point
Dato : 05-10-06 11:19

Du er ikke den eneste refi.

Jeg havde problemet flere gange i går. Kopierede teksten, åbnede et nyt "vindue" til kandu og "gik" i det samme spørgsmål for at sende mit kopierede indlæg. Ingen problemer.

Så jeg tror fejlen er hos kandu.

Pis og papir, det samme skete nu

Fra : ans

Dato : 05-10-06 11:22

Prøver lige igen for at se om det er denne kategori, det er galt med.

Fra : refi

Dato : 05-10-06 11:23

Noget kunne tyde på det er en "KANDUFEJL"....

Mit problem startede også i går.

Tidligere har jeg aldrig oplevet det.

Vi må håbe KANDU læser de indlæg der er i deres kategori - det er r..irriterende

Fra : refi

Dato : 05-10-06 11:25

Citat
Prøver lige igen for at se om det er denne kategori, det er galt med.

Det er i alle kategorier jeg oplever det

Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 11:27

Det startede også for mig igår - i alle kategorier - py ha, troede lige jeg havde fået virus

Fra : ans

Dato : 05-10-06 11:29

Pis og papir endnu engang

Kopieret tekst kommer nu, tror jeg

"Det var det så ikke.

Da jeg ville sende mit 1. indlæg i denne tråd var jeg lige logget på, så der skal måske gå lidt tid før man er registreret i databasen."

Så jeg tror fejlen er hos kandu.

Fra : e.c

Dato : 05-10-06 11:33

I har nok også været på de snavsede sider

Ps. Jeg har været ved at splitte min nyopsatte router og trådløse net ad.

Fra : refi

Dato : 05-10-06 11:41

Tror IKKE på det har noget med snavs at gøre

Det virker som om et eller andet får send-knappen til at gå i koma.

Spørgsmålet er så blot hvad.

Hvis jeg husker at taste mellemrum til sidst er der ikke noget problem.

Fra : refi

Dato : 05-10-06 11:44

Det er lidt irriterende at der ikke er en mulighed for at gå i "direkte" dialog med kandu, men det kommer måske ad åre

Fra : ans

Dato : 05-10-06 11:44

Send-knappen kan vel også blive træt

Fra : berpox

Dato : 05-10-06 11:45

Nu skriver jeg denne tekst - og indsætter så en smiley. Dernæst vil jeg trykke på SEND

Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 11:46

Der kan ikke være tvivl længere, det er en kandu fejl, for hvorfor skulle vi være så mange hvor pc'en opfører sig sådan, og så kun på kandu siden, hvis ikke det var hos kandu fejlen er.

En rigtig god måde, til at få os alle til at tjekke for virus

Fra : berpox

Dato : 05-10-06 11:46

Hæ - det virkede da

Fra : berpox

Dato : 05-10-06 11:49

....jeg kunne forstille mig, at det er noget med at få opdateret JAVA klienten eller sådan noget hos Jer - det virker fuldt og fast efter hensigten her:

OS: Win XP prof. 64 bit
IE: 6.0.3790.1830 med SP1

Måske en ny IE release kan løse problemet?

Fra : refi

Dato : 05-10-06 11:52

"berbox"

Det siger IKKE så meget - det er heller ikke altid det går galt her - men jævnligt

Fra : refi

Dato : 05-10-06 11:53

Forrige indlæg blev også afsluttet UDEN mellemrum og virkede.

Fra : berpox

Dato : 05-10-06 11:55

Jeg har ALDRIG oplevet det problem.

Hverken på denne XP maskine, ej heller på min noget bedagede Windows2000 maskine derhjemme.

Derfor tror jeg ikke på, at det er et Kandu-problem

Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 11:58

Det var altså også først igår aftes det begyndte at drille for mig, ikke ved alle indlæg, men mest når
jeg havde skrevet en del - selvfølgelig -

Når man har hørt om metaltræthed, kan tastaturet vel også ha plastiktræthed?? Eller måske er
sendknappen slidt op hos kandnu

Fra : refi

Dato : 05-10-06 12:18

Som "Nordsted1" skriver var det også først i går problemet opstod her.

Derfor tror jeg ikke rigtig på det kan have noget med opdatering at gøre - såååå tit tror jeg ikke der er nogen på Kandu der laver noget om.

Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 12:29

Jeg kan med sikkerhed sige, at jeg ikke ændrede noget som helst igår, sad og "legede" med en ekstern harddisk og kikkede med på kandu

Fra : miritdk

Dato : 05-10-06 13:43

Citat
Altså hvis jeg afslutter et indlæg med ALT ANDET end et "tasteslag" vil den ikke sende.

går da meget godt både med copypaste og smiley

Fra : miritdk

Dato : 05-10-06 13:45

btw var der i forgårs en lidt besyndelig fejl der gjorde at hvis man brugte de klikbare smileys - sendte kandu i stedet for at blot indsætte den valgte smiley over en periode .. DET var frustrerende

Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 14:01

Jeg syntes nu heller ikke problemet er der mere nu

Fra : stl_s

Dato : 05-10-06 14:39

Tester lige

Fra : miritdk

Dato : 05-10-06 14:41

den var skæv stl_s

Fra : refi

Dato : 05-10-06 19:33

Kan da være de allerede er blevet opmærksomme på problemet

Som sagt er det ikke altid - men jævnligt.

Og det har KUN været galt de sidste 2 dage også/netop med "kliksmileys"

Fra : ans

Dato : 05-10-06 20:18

Citat
Som sagt er det ikke altid - men jævnligt.

Og det har KUN været galt de sidste 2 dage også/netop med "kliksmileys"

Er de sidste 2 dage så jævnligt

Fra : miritdk

Dato : 05-10-06 20:28

ang. kliksmileys problemet - tror jeg at hvis active scripting er slået fra er det hvad der giver problemer - måske kun gav problemet - har i hvertfald lige opdaget det på en anden pc - det rettede sig da jeg slog det til for at prøve

Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 21:14

Som sagt, har jeg overhovedet ikke "pillet" ved min pc, den startede med at drille i går, og det stoppede idag, lige så pludseligt som det kom, derfor er jeg overbevist om, at det må ha været
en fejl ved kandu og ikke på min pc

Fra : e.c

Dato : 05-10-06 21:20

Min gik også lidt kold i dag.........men det tilskriver jeg strømafbrydelsen i ballerup hvor jeg sikkert er tilkoblet.
Men mystisk nok så virkede min nye comp bedre på nettet.

Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 21:25

Det er slet ikke virus, men kanduspøgelser vi har med at gøre

Fra : refi

Dato : 05-10-06 21:56

Kandu har nu altid været årsag (læs morskab) til mange problemer

"Ans"

Så kalder vi det "med jævne mellemrum de sidste 2 dage"

Forståes det bedre

Fra : refi

Dato : 05-10-06 21:59

Citat
Kandu har nu altid været årsag (læs morskab) til mange problemer

Sikke noget vrøvl.....

Der skulle selvfølgelig stå:

Kande har nu altid været årsag til mange/meget problemer (læs morskab)

Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-06 22:01

Fra : ans

Dato : 05-10-06 22:08

Så er det forstået

Jeg har heller ikke med jævne mellemrum siden kl. ca. 12:00 d.d haft problemer.

Så for mig var det kun med jævne mellemrum ca. 1 døgn at fejlen opstod.

Herligt at kandu har rettet fejlen

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 14-11-06 11:14

Tak for svaret ans.

Vi kan vist ikke tærske mere på det

Fra : ans

Dato : 14-11-06 11:18

Det kan vi vel ikke, men et fejlfrit kandu, det får vi ikke, men må lære at leve med fejlene

Du har følgende muligheder