/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
Returpoint til Bantam
Fra : Mone
Vist : 260 gange
19 point
Dato : 27-12-02 15:22

Tak for lån

Mone

Accepteret svar
Fra : bantam

Modtaget 29 point
Dato : 27-12-02 15:34

Hej Mone

Det havde du altså ikke behøvet! Jeg fik faktisk svar på noget for jeg anede ikke hvad SQL var.., men mange TAK

Hvor finder man de smileys man kan sætte ind, jeg kan da ikke finde dem???

Med venlig hilsen
Bantam

Godkendelse af svar
Fra : Mone

Dato : 27-12-02 15:49

Hej Bantam (jeg vil altså hele tiden have du skal hedde Batman) hmm, men så'n er det så meget, så hvis jeg en dag staver dit navn forkert, så bær liiige over med mig ik??

Godt nok, at vi begge fik et svar, (så er jeg da heldigvis ikke den eneste der ikke vidste hvad det var) det er alllltid rart at vide at man ikke står helt alene

Og så var der lige det der med de små Smileys. Gå ind på denne side

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20 der er forklaringengen. Du skal faktisk bare lave
det fuldstændig som man plejer, som jeg kalder det ..,- sådan tegnes Nicolai. Når du har lavet de forskellige tegn for hver Smiley, så bliver den atomatisk ændret til et Smiley ansigt. Smart ik'?

Med venlig hilsen
Mone

Du har følgende muligheder