LaTeX
Fra : beckski
Vist : 553 gange
50 point
Dato : 12-07-06 12:07

Hej Folkens!
Er der nogen der har standard-skrifttypen fra LATEX i word-form, så man kan skrive med den skrifttype i word? - eller ved hvad den hedder i word.............
densoede@hotmail.com << kan den sendes til
please help - jeg elsker den skrifttype!!!

beck

Fra : linux-man

Dato : 12-07-06 16:25

Kan du bruge det herfra?

http://www.tug.dk/FontCatalogue/

Fra : beckski

Dato : 12-07-06 18:50

men hvordan får jeg den ned på min PC og bruger dem i mit word !?!?!

Fra : linux-man

Dato : 12-07-06 19:27

Ups. Glemte at nævne vejledning herfra: http://www.tug.dk/FontCatalogue/about.html

Fonte skal kopieres ind i biblioteket Fonts der ligger under C:\Windows

Fra : beckski

Dato : 12-07-06 19:43

Synes virkelig ikke det ser let ud ....
aner ikke hvor jeg finder et sted hvor jeg trykker og så kan begynde at downloade lige den jeg vil have.... :(

Fra : beckski

Dato : 13-07-06 14:04

http://www.ctan.org/tex-archive/fonts/lm/fonts/opentype/public/lm/
her kan den findes...