OvisLink e-Live P-103N
Fra : fiddler
Vist : 592 gange
60 point
Dato : 23-05-06 21:35

Har fulgt manualen under installation, men softwaren kan ikke finde enheden, hvad kan der være galt?
Routeren er en Netgear Rangemax WPN 824, og nettet kører fint.

Fra : e.c

Dato : 23-05-06 21:42

Din router har en adresse eks. 192.168.1.xxx
Prøv at pinge den.
start - kør - cmd - skriv så der står:
>ping 192.168.1.xxx og tryk enter
XXX er det tal som du har stående et sted

Fra : e.c

Dato : 23-05-06 21:48

Du kan også prøve:
http://192.168.1.xxx
Bliver du ponket for brugernavn og et password
så kan det være
bruger = admin
password = admin (Husk at lave det om.)

Fra : severino

Dato : 23-05-06 22:12

Sæt din printerserver til at køre med en fast IP-adresse, der ligger uden for det område som DHCP deler ud af.
Jeg mener at den skal køre på 9 - x.y.z.9
Det har jeg læst et eller andet sted.

Min OvisLink P-103 har jeg sat til 192.168.1.9 og fungere fint.

Fra : severino

Dato : 12-06-06 00:33

BYE!

Fra : e.c