Bedste login med sikkerhed
Fra : tj_cuper
Vist : 827 gange
100 point
Dato : 02-05-06 15:32

Hej jeg ville høre om nogle af jer har nogle gode login script som er 100 % sikkerhed på. Gerne script som i selv bruger på jeres hjemmesider så i ved om de virker 100 % optimalt.

Er ved at lave en clanside og er derfor meget vigtig at min bruger er 100% sikkere på at ikke blive hacket og fået slettet noget.

Håber på i har nogle scripts har prøvet en del og de fleste er noget være pis.

Så smid mig nogle scripts evt. link til sider med 100 % sikkere login scripts. (skal være 3 adgange)

En til admin, en til normal user, og en til vise admin. Login scripte skal kunne køre sammen med database, så alle der opretter sig som bruger kommer ind i en access database..

på forhånd tak.

Fra : natmaden

Dato : 03-05-06 03:22

Hmm Intet er vel 100% sikkert det der er det i dag er det måske ikke til næste år.
denne i javascript
http://www.javascriptkit.com/epassword/index.htm

Men brug af .htaccess og .htpasswd gør det bedre .

Bruger Apache2 server på win, her er det win der er det svage.

Burde bruge linux eller unix/FreeBSD for optimal sikkerhed.
info om .htaccess og .htpasswd file finder du bla. her
http://www.javascriptkit.com/howto/htaccess.shtml

http://www.webcafe.dk/artikler/apache/htaccessintro/
http://www.webcafe.dk/artikler/apache/htaccesspassword2/

Mvh. Jørgen

Fra : natmaden

Dato : 03-05-06 03:29
Fra : smorch

Dato : 03-05-06 14:42

Dét system jeg skitserede for dig i dit forrige spørgsmål er lige så sikkert som alt muligt andet. Og som natmaden skriver, så er der intet, der er 100% sikkert - heller ikke livrem og seler

sMorch

Fra : tj_cuper

Dato : 03-05-06 15:23

lukket