/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Almindelig Normal Adfærd
Fra : steno
Vist : 527 gange
150 point
Dato : 13-04-06 19:13

Under Kategori "Mellem uddannelse" - Pædagorisk undersøgelse" - spg86155 har jeg følgende bemærkninger. jeppenp stiller et spørgsmål, som jeg går ind og besvarer. Dernæst kommer jesper_Hø ind og tilbyder, at han gerne vil hjælpe med opgaven, men vil tilgengæld have points. Denne fremgangsmåde går jeg ind og kritiserer, hvorefter jeg får en masse svineri incl. trusler fra jesper_Hø
Jeg vil derfor bede Kandu.dk om at kikke på omtalte spørgsmål, og gi en melding retur om Kandu.dk finder det i orden.

Hilsen steno

Fra : Teil

Dato : 13-04-06 19:15

Jøsses da.

Fra : aasenissum

Dato : 13-04-06 19:48

besynderlig adfærd.
men det er godt at huske på, at det der står skrevet kan virke både hårdt og fjendtligt. der er smileys en genial opfindelse og gratis.
der kan nemt ryge et par finker af panden, og de er svære at tage imod, når man nu svarer i bedste mening og formåen.
tab ikke modet steno, det plejer at jævne sig. jeg forstår din reaktion.

Fra : e.c

Dato : 13-04-06 20:30

Nej det kan han ikke være bekendt.
http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=86155

Fra : steno

Dato : 13-04-06 20:56

Hejsa !

Jeg har forøget points for at få lidt flere på banen. Til aasenissum vil jeg sige: Smileys der en dejlig opfindelse - men i dette tilfælde er de ikke benyttede. Til de øvrige vil jeg sige, jo nin humoristiske sans er særdeles veludviklet. Så meget at jeg tit på hjemmefronten får en på tuden. Jeg har også masser af selvironi, og hader generelt højtidelighed. Det det bare her drejer sig om er fremgangsmåden for at kapre points.

Foreløbig tak for jeres svar

Hilsen steno

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 22:12

Deltager sgu ikke i dette spørgsmål for cyberpåængårnøs skyld, men for at komme med en sympatitilkendegivelse til steno og så bemærke:

Det var dog et par ubehøvlede skoledrenge, som deltager i det spørgsmål

*IMHO* </MOLOKYLE>

Fra : vil.du

Dato : 13-04-06 22:30

Hej Steno.

Jeg var osse lige inde og kigge og hold da helt påskefest hvor er han ubehøvlet.

MEN - det er jo skoledrenge, han har ikke sin gang på kandu og ved sikkert ikke hvor eller hvordan man stiller / besvarer spørgsmål - han glemmer osse at man ikke kan bruge sin skolejargon alle vegne og regne med at folk bare lige falder ind.

Ergo - glem ham og dét og fortsæt med dine altid gode besvarelser

Denne gang kan man se bruge 'undskyldningen' 'skoledrenge' - det kan man desværre ikke altid, der er jo osse voksne der opfører sig ret ubehøvlet - meget meget mere end denne Jesper HøHø, og det er jo mange gange værre

Glem det og nyd din påske - hav en god een

Venlig hilsen Dorthe.

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 22:33

vil.du -> Var det ikke dig der 'forsvarede' en lille pige her : http://www.kandu.dk/spg86211.aspx

Ikke alt er, hvad det ser ud til at være

</MOLOKYLE>

Fra : steno

Dato : 14-04-06 12:53

Hej allesammen !

Tak for jeres support. De 150 point vil jeg godt fordele mellem jer 5 - Det er 30 points til hver, men hvordan gør jeg det ?
Samtidig "God påske til alle"
Hilsen
steno

Fra : Birgitta

Dato : 14-04-06 13:13

pyt, steno... Slap af... Jesper_Hø bliver næppe fast kandubruger. Vedkommende har meldt sig til, kommet med et par kommentarer, blameret sig og dukker næppe op igen. I hvert fald ikke under det navn...

Men hans påståede klassekammerat er det en anden sag. jeppenp har været relativt flittig kandubruger i nogle år -som plejer at lukke sine spørgsmål, ---og under den pågældende diskussion har han/hun været bemærkelsesværdig tavs....

Men spørgsmålet er jo ikke lukket endnu...

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 150 point
Dato : 14-04-06 16:48

Aftår fra point.

Godkendelse af svar
Fra : steno

Dato : 14-04-06 20:17

Tak for svaret e.c.

Fra : e.c

Dato : 14-04-06 20:23

- så må jeg jo tilstå de point.

Ps. Tag det ikke så tungt, en enkelt svale gør jo ingen sommer - hedder det vist.

Fra : steno

Dato : 14-04-06 20:40

Det har du ret i !

Men her er to af slagsen, og de fremturer så det gør noget. Jeg har selv to gutter i huset, så jeg kender godt jargonen. De får mange bemærkninger både fra konen og mig selv. Men det ville da være dejligt, at man kunne ta dem med i byen uden at skamme sig. Det er det her med grænser.

Nå men med hensyn til jeppep og jesper_Hø og hakkelse har jeg Blacklistet dem. Jeg gider simpelthen ikke høre mere på dem. Så jeg vil bare sikre mig ikke at komme ind i nye spørgsmål, hvor de deltager.

God påske til alle sympatisører på Kandu.

Hilsen steno

Du har følgende muligheder