gratis
Fra : maroon
Vist : 1308 gange
50 point
Dato : 12-04-06 23:11

hej jeg har lavet en super hjemmeside som i skal besøge
www.annesider.webbyen.dk

Fra : BjarneD

Dato : 12-04-06 23:18

Du skal nok arbejde lidt mere med layoutet, men god arbejdslyst!

Fra : Franksp

Dato : 12-04-06 23:36

Som Bjarne D skriver, skal du no arbejde med lidt mere med layoutet. Din velkomstside, er efter min mening, IKKE SÆRLIG KØN. Lad være med at bruge så mange skriftyper og "STØRRELSER". Det ser rodet, og ikke indbydende ud.

Det er bare min mening. Lav det om, og kom igen.

mvh og god påske

Franksp

Fra : Franksp

Dato : 12-04-06 23:36

no = nok

Fra : Franksp

Dato : 12-04-06 23:41

I øvrigt, er det en underlig overskrift du bruger. Den virker ikke indbydende, og absolut ikke fortællende. Jeg gik kun ind på den, fordi jeg troede, noget andet. Nogle ting, jeg kunne få gratis.

Undskyld, måske er din overskrift SUPER. Du lokkede jo mig til at se den.

Godnat nu.

Fra : BjarneD

Dato : 12-04-06 23:49

Jamen der er da noget gratis på siderne, Frank, men måske er vi for gamle til at lege med styledollz (eller har bare nogle helt andre interesser).

Fra : ans

Dato : 12-04-06 23:56

maroon

Er du nu også Anne Gadegaard?????

Du burde få dig en stavekontrol. Der er for mange stavefejl.

Siden er ikke pæn, men hvis den er for piger og drenge på 10 år, så lægger de nok ikke mærke til det.

Fra : kissan

Dato : 13-04-06 00:00

SYNES DET ER FOR RODET;UNSKYLD
Der er for mange reklamer på den................................

Fra : ans

Dato : 13-04-06 00:02

Den er da meget anderledes end denne http://www.annegadegaard.dk/

Fra : ans

Dato : 13-04-06 00:11

maroon

Det er det du skriver om dig selv i din profil

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=251693

Citat
hej alle sammen
jeg hedder Anne gadegaard som er meget populær i hele danmark og norge for jeg har sunget 3 cder den første hedder arabiens drøm den anden ini mini miny moe den tredje chiki chiki

Fra : kissan

Dato : 13-04-06 00:11

Unskyld men det er lige så trist

Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 00:14

Yaarkk!
Barnestjerner er klamme, men copycats er da endnu værre!

Fra : kissan

Dato : 13-04-06 00:22

Fra : ans

Dato : 13-04-06 00:25

Jeg synes nu heller ikke om at børn skal klædes og sminkes som voksne.

Men det er ikke alle forældre der har det på samme måde. Det må vel være forældrene der bestemmer, når børnene ikke er ældre.

Men "fedt" er det jo hvis lille xxx kan tjene nogle penge.

Fra : kissan

Dato : 13-04-06 00:25

hej maaroon.
Jeg vil råde dig til at sætte en annonce i Gul og Gratis!!!!!

Fra : vil.du

Dato : 13-04-06 00:55

Rolig nu allesammen, det er jo tydeligvis et barn der har skrevet spørgsmålet.

Godnat og god påske herfra

Dorthe.

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 08:09

Som alle andre sider fra Webbyen validerer din side ikke korrekt i forhold til internet standarden:
Citat
Result: Failed validation

Tjek selv på : http://validator.w3.org/

Det kan gøres bedre !!!

</MOLOKYLE>

Fra : akle

Dato : 13-04-06 14:55

Umiddelbart synes det hele meget broget, med en masse stavefejl, (f.eks. hedder det ikke vær gang, men [U]hver gang[/U] - dog, al begyndelse er svær! Held og lykke med den videre udvikling!
MVH Akle

Fra : severino

Dato : 13-04-06 17:18

jej vile aldri lav en hjemsid på de oftenlige net me så mane stavfel i tekst!

Fra : akle

Dato : 13-04-06 17:28

"severino" - lidt af et kunststykke, du dér laver!
MVH Akle

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 18:18

Man skal kunne krybe før man kan gå ...men åbentbart ikke før man kan synge

</MOLOKYLE>

Fra : kissan

Dato : 13-04-06 18:32

KOT SVAAR

Fra : severino

Dato : 13-04-06 19:03

En hjemmeside bedømmes forskelligt, alt efter øjnene der ser den.
Hvis der ikke er noget af interesse for mig, så vil jeg ikke tiljuble den.
Hvor imod hvis den er spækket med gode ting og sager, som jeg bryder mig om, så vil jeg syntes at den er superb!

Jeg finder ikke meget af interesse; bare så du ved det! - Men der er da nok andre der klapper i deres små hænder!

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 19:25

Det er mig lidt en gåde hvad dette laver på siden, hvis det er meningen den skal handle om Anne Gadegaard :

1.) http://www.flurro.com/
2.) http://piczo.com/
3.) http://services.google.com/feedback/abg?url=http://pulje.adfair.dk/showmybanners.asp%3Fpulje%3D2158%26annonceid%3D100000141%26statid%3D2%26kampagneid%3D100000067%26unik%3D44847616&hl=da&client=ca-pub-7236046884082376&adU=www.mamut.dk&adT=Mamut+-+Hjemmeside&adU=www.intramedia.dk&adT=Brug+for+ny+hjemmeside%3F&adU=www.stepstone.dk/solutions&adT=StepStone+Solutions&adU=www.astro.dk&adT=En+id%C3%A9+til+din+hjemmeside&exp=Ads+by+Goooooooogle&done=1
4.) http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/iclk?sa=l&ai=B2KSPIIc-RO3zPJWmiAKhlqXdCOL_hxOm6eDHAcCNtwHgwa0CEAEYASDpsYQCKARAoBFInTlQ65CFjfr_____AZgBk5QJsgEPcHVsamUuYWRmYWlyLmRrugEJNzI4eDkwX2FzyAEB2gFyaHR0cDovL3B1bGplLmFkZmFpci5kay9zaG93bXliYW5uZXJzLmFzcD9wdWxqZT0yMTU4JmFubm9uY2VpZD0xMDAwMDAxNDEmc3RhdGlkPTIma2FtcGFnbmVpZD0xMDAwMDAwNjcmdW5paz0zOTkyOTU3lQJPTUIKqQJgPL2QTsOEPg&num=1&adurl=http://www.mamut.g-mapps.com/track.php%3Ftag%3Dppc-dk-i-go-00305&client=ca-pub-7236046884082376
5.) http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/iclk?sa=l&ai=Bgm6Xeoc-RKmJO6iUiALeqJ24CZGkqBLr0-inAcCNtwHAyaMBEAIYAiDpsYQCKARAoBFIjjlQ_sa-s_7_____AbIBD3B1bGplLmFkZmFpci5ka7oBCTcyOHg5MF9hc8gBAZUCTVlCCqkCfKm0Vt_LhT4&num=2&adurl=http://www.intramedia.dk&client=ca-pub-7236046884082376
6.) http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/iclk?sa=l&ai=B21iPeoc-RKmJO6iUiALeqJ24CePm7g2f8pPiAcCNtwGwi_EBEAMYAyDpsYQCKARAoBFIjjlQ-cOgrv______AbIBD3B1bGplLmFkZmFpci5ka7oBCTcyOHg5MF9hc8gBAZUCTVlCCqkCfKm0Vt_LhT4&num=3&adurl=http://www.stepstone.dk/solutions&client=ca-pub-7236046884082376
7.) http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/iclk?sa=l&ai=B5gfQeoc-RKmJO6iUiALeqJ24CY6_wgmUos6eAcCNtwGg4BQQBBgEIOmxhAIoBECgEUiOOVDAxZa9A6ABsrK7_wOyAQ9wdWxqZS5hZGZhaXIuZGu6AQk3Mjh4OTBfYXPIAQGVAk1ZQgo&num=4&adurl=http://www.astrologi-og-horoskoper.dk/htm/ugehoroskop_webmaster.htm&client=ca-pub-7236046884082376

Hvis det altså er en fanside og ikke en pengemaskine?

Sådan 'noget' er jo ikke noget, der 'bare' følger med, så vidt jeg kan se på andre af webbyens sider?

Eks. http://www.maya123.webbyen.dk/

</MOLOKYLE>

Fra : severino

Dato : 13-04-06 20:12

Ved du hvad Molo, du ved nok, at der er mange måder at jage de besøgende væk fra ens hjemmeside!
Man skal bare smide en masse kedeligt snaller på den, især på index siden, så kommer de sjældent længere!

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 20:29

severino -> Hvordan finder et barn ud af at smide reklamer ind på en side, så ikke en gang jeg (..i al beskedenhed ) kan nå kildekoden til 'hovedsiden' = "top_frame" ..når jeg kan på maya123's side? (..hun er voksen og ved en smule om webdedesign)
</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 20:37

Citat
til alle

hej
begrund af to drenge der havde været her inde i går og ikke havde opført sig ordenligt har jeg nu blokeret deres ip adresser

Godt gået af et barn der ikke kan stave

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 20:40

Det bli'r bedre endnu:
Citat
hej alle sammen der besøger min hjemmeside jeg har sat nogle koder på min hjemmeside så ingen kan kopier herfra!

RIGTIG FLOT ...det dersens der du

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 20:44

Nåeh nej.... det er selvfølgelig billederne man ikke må hente :

http://www.annesider.webbyen.dk/moduler/visbilledefradagbog.asp?brugerid=938796&dagbogid=53254&id=53210

</MOLOKYLE>

Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 20:47

Citat
maroon (Superbruger)
Medlemsnummer : 251693
Superpoint : 0
Medlemsdato : 12-04-2006
Seneste login : 13-04-2006

Der følges da med.

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 20:49

...og stavefejlene virker nu på mig : Temmelig påtaget

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 20:53

BjarneD -> Ja, men nu skal man jo også lige finde ud af al det dersens nye med hjemmeside, EDB, koder og al muligt!

..og så kan det jo godt være svært at finde ud at at deltage i egne spørgsmål, når man kun er et lille stjernefrø, som har travlt med turnéer, CD plader og al muligt

</MOLOKYLE>

Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 20:55

Nåh, ja. Det tænkte jeg slet ikke på.

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 21:08

Kært barn ...mange navne : http://www.kurtdisco.dk/

Et link der også lige skulle nævnes på http://p5.piczo.com/img/i28461990_63549_5.jpg

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 21:09

Glæder mig til at opleve der bliver spærret for min IP

*LOL* </MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 21:10

En IP som jeg deler med et par hundrede andre

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 21:18

..og så er der jo også alle konfirmationsforberedelserne at se til om 30 dage 2 timer og 36 minutter.

Jo, det er skam en underholdende side du har begået der maroon

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 21:19

Det er dælme lang tid siden jeg har moret mig så kosteligt

</MOLOKYLE>

Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 21:34

Det ses!

Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 21:35

Nu skal vi jo ikke glemme Kurt fra Nakskov, han bidrager jo flot til underholdningen.

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 21:53

BjarneD -> Yes yes, men han har jo sikkert også lært alle de 'beskidte' kode trick på arto.dk

...blandt alle de andre søde børn

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 21:56

...og så udgive sig for at være en lille pige under konfirmationsalderen

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 22:00

Jeg har mest lyst til at kontakte Anne Gadegaards forældre (..subsidiært ordensmagten) for at høre om de også er med på 'spøgen' med at en voksen mand 'leger' lille pige på kandu.dk

*IMHO* </MOLOKYLE>

Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 22:05

Jeg tror faktisk ikke at det er en lovovertrædelse, men det er noget snavs!

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 22:17

BjarneD -> Hvisker.... det var nu også mest for at få 'lille Anne' med stavebesvær og kodeekspertice på banen

</MOLOKYLE>

Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 22:20

Ville nok snarere få "af banen".

Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 22:24

Jamen, jamen "Anne" arbejder sandelig med videreudvikling af siden. lyd video og masser af stjerner.

Fra : kissan

Dato : 13-04-06 23:09

Har en datter på 13.
ker i dumme eller hvad,der burde være en aldelsgrænse her på KANDU

Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 23:12

..og hvad mener du så med det, Kissan?

Fra : vil.du

Dato : 13-04-06 23:16

Jeg fatter nada men kan se at her foregår et eller andet snask?

Jeg kender ikke til det men det gør I tilsyneladende - og Arto.dk er nævnt..jamen..det er da ikke muligt?? HER?? Naahh?....

Hvis det er som I antyder, så er jeg godt nok chockeret...

UF og FØJ for den da

Fra : molokyle

Dato : 13-04-06 23:27

vil.du -> Kurt oplyser selv på sin side at han træffes på arto.dk

Citat
Hvis I vil skrive til mig så brug denne e-mail
annefan@kurtdisco.dk

Hvis vil kontakte mig på MSN så brug denne e-mail
kurtdisco@nakskovnet.dk

Kan nu også kontaktes på Arto, der hedder jeg
Kurtdisco

</MOLOKYLE>

Fra : BjarneD

Dato : 13-04-06 23:38

Det er nu nok en bare en skør knægt Molo!

Fra : kissan

Dato : 14-04-06 00:22

til Bjarne.
Jeg mener at den lille pige skal have en voksen til at hjælpe!!!!!

Fra : kissan

Dato : 14-04-06 00:30

Jeg har lyst til at blacke nogen

Fra : kissan

Dato : 14-04-06 01:48

eg mener det

Fra : viviborgen

Dato : 14-04-06 16:57

Dette er da ulovligt, mooron, skriver i sin profil, at hun er Anne Gadegaard ikke blot en navnesøster, men den Anne som har udgivet 3 navngivne cd'er.

Hun/han skriver her i spørgsmålet, at den hjemmeside, som der henvises til er hendes, altså Anne Gadegaard.

Det er sgu ulovligt. Man kan da ikke udgive alt muligt lort i en andens navn.

Fra : kissan

Dato : 15-04-06 01:30

Kan vi få et svar fra ane Gadegaard ????

Fra : kissan

Dato : 17-04-06 21:07

Fra : iah

Dato : 22-04-06 08:04

Næh kissan jeg tror ikke vi hører mere fra "Anne Gadegaard" nå man læser i profilen står der:

[...]

og der rager ikke jer hvad jeg laver eller ikke aber

Fra : molokyle

Dato : 22-04-06 08:58

Nå, men 'noget' er der da sket. Nu er der kommet et link på siden, som KUN er for (små?) piger

http://www.pige.magisider.dk/

</MOLOKYLE>

Du har følgende muligheder