Muhammed-tegninger
Fra : Mille35
Vist : 961 gange
100 point
Dato : 30-01-06 20:58

Er her nogen der hved hvor de tegninger er ? Kinne da godt tænke mig at se dem

Fra : Klumme

Dato : 30-01-06 21:05

Jeg har et par af originalerne LOOL De blir penge værd en dag

Fra : docjacobsen

Dato : 30-01-06 21:06

Ja jeg har dem da! skriv din email adresse til: ohjac@hotmail.com
Så kan jeg sende dem.
Med venlig hilsen
Docjacobsen

Accepteret svar
Fra : postkort

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-06 21:07

Du kan se dem her. De er fjernet fra Jyllands-Postens side

http://illustratedpig.blogspot.com/2006/01/mooning.html

Fra : emesen

Dato : 30-01-06 21:09

Jeg tør ikke engang kigge på avisen "Jyllandsposten".
Jeg tør heller ikke køre på "kuvait olie og benzin" (Q8), for tænk hvis de kommer til at sælge en liter "Arla-mælk", til mig ved en fejltagelse.

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 30-01-06 21:10

Tusinde tak
De tegninger var da ikk så slemme

Fra : sp4nker

Dato : 30-01-06 23:02

De må edememe stoppe med de f.... tegninger. Man har ikke hørt om andet siden de er blevet printet. verden må komme videre

Fra : Annela

Dato : 31-01-06 16:37

Det er vildt urimeligt - nu vil man have den Danske regering til at sige undskyld for nogle harmløse tegninger. Samtidig står de for åben skærm og siger at danskere skulle have smadret hovedet!!!?
Vi skal forstå og accepeter deres religion og kultur -

Vil de forstå vores - i vores eget land?
Der er ingen der kræver at de skal se på tegningerne!

Fra : akrolle

Dato : 06-02-06 12:01

J J Thorsen lavde en jususfilm,det var ½ delen af danmark osse ved at u´a´deres gode skind,,,,det går over igen.

Du har følgende muligheder