hvordan gør han?
Fra : crayzee
Vist : 514 gange
70 point
Dato : 29-11-05 23:23

hey ville høre om nogen kunne fortælle mig hvordan han slår strengene an i den video her ? og måske hvilke akkorder han bruger præcist??
http://college.break.com/articles/swallow.html
MvH
Morten

Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-11-05 00:25

Hvem? Når jeg går ind på siden bliver jeg på det nærmeste overvældet af reklamer og tilbud om at der ligger gratis downloads til mig. Der popper nye sider op så jeg aldrig når at se nogen der slår NOGEN strenge an? Sorry Men sådan en site vil jeg ikke bruge tid på at navigere rundt i. Hilsen

Fra : crayzee

Dato : 30-11-05 00:33

hmm et lyder underligt - :S når jeg trykker på linket går den ind på siden og afspiller filmen automatisk uden nogen popups og andre reklamer
? eller kan du finde videon på big-boys.com og søge efter swallow så skulle den komme frem

Hilsen :D

Fra : vil.du

Dato : 30-11-05 00:53

Der er heller ingen reklamer, popups eller lignende når jeg går ind - jeg ville lytte til ham men æææv...mine højtalere er åbenbart gået i udu

Fra : trimare46

Dato : 30-11-05 09:04

det link fungerer da fint. ingen popups, men er det helt stuerent, det han synger.

Accepteret svar
Fra : jqb

Modtaget 70 point
Dato : 30-11-05 09:07

Latterlig sang, men anyway - så vidt jeg kan se/høre er akkorderne som følger (jeg går ud fra at du selv kan finde frem til antallet af rundgange):

Vers:

/C/Am/G/G/
/F/F/G/G/

Omkvæd

/C/F/G/G/

B-stykke

/A/G/F/F/

Fra : molokyle

Dato : 30-11-05 09:42

[hør] Jeg er totalt tonedøv,
...men jeg morede mig kosteligt!
</MOLOKYLE>

Fra : crayzee

Dato : 30-11-05 13:27

ja sangen er total latterlig - det var bare melodien jeg lige skulle bruge til noget :D okay tak jqb, jeg kigger lidt på de akkorder

Godkendelse af svar
Fra : crayzee

Dato : 30-11-05 13:27

Tak for svaret jqb.