Kali Salpeter
Fra : DVBH
Vist : 10697 gange
315 point
Dato : 28-10-05 16:49

Hej..

Jeg skal have fat i noget Salpeter, eller Kalisalpeter, eller KNO3..

HVOR, kan jeg få det.. Det gør ikke noget at det er 5-25 kg..

Er der evt. nogle der engang har fået fat i noget? Og hvordan har i gjordt?

Jeg har ikke noget CRP nummer..

Mvh Simon

Fra : 9060

Dato : 28-10-05 16:53

Nu bliver jeg godt nok nysgerrig.... skal du lave bomber????

Fra : sofus.dk

Dato : 28-10-05 16:53

Skal du til at lave bomber eller hvad.
Ingen cpr ???

Fra : sofus.dk

Dato : 28-10-05 16:54

" 2 sjæle en tanke "

Fra : 9060

Dato : 28-10-05 16:56

sofus.dk.... ja og vi siger det ikke, før vi har fået en rigtig god forklaring vel??

Fra : sofus.dk

Dato : 28-10-05 16:59

NEJ.
Lyder meget tys/tys.
Så mange kilo, kan man ikke bare støve op.

Fra : 9060

Dato : 28-10-05 17:05

Tror du vi skulle hviske det til politiet??

Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-10-05 17:07

Ja gør det. I har helt ret, det ser noget lusket ud.

Fra : 9060

Dato : 28-10-05 17:09

det er måske nok lidt drastisk, venter på en mega god forklaring

Fra : sofus.dk

Dato : 28-10-05 17:09

Tror næppe det hjælper.
Men sikke et brag, de par kilo ville give.
Godt Nytår...

Fra : Balcanard

Dato : 28-10-05 17:45
Fra : michaelmoeslund

Dato : 28-10-05 19:41

Øhh.. er det ikke natriumnitrat der bruges til bang bang???

Kaliumnitrat er vist til røgbomber, eller hva?

Og den der staver d i gjort, han skal ha' sin.....

Fra : DVBH

Dato : 28-10-05 20:05

Jah.. Jah.. Indrømmer :P

Skal lave røgbomber :)

Egenligt havde jeg besluttet det skulle være tys tys når man finder sådan noget på nettet.. Men lyder som om i har lugtet LUNTEN! Muhah (:

Ej..

Nogle der ved det?

Fra : DVBH

Dato : 28-10-05 20:10

Sofus.dk --> Jo tak.. Lige måde :D

Jo.! Har CPR nummer.. Men har ikke PCV, eller hvad det nu hedder.. Det der virksomhedsnummer..

Fra : 9060

Dato : 28-10-05 21:21

DVBH..... jo, svaret har jeg... men jeg syntes stadig ikke din forklaring er god nok, hva regner du os egentlig for

Fra : The_Evil_Bong

Dato : 29-10-05 00:08

9060 --> Hva skulle jeg eller's bruge det til ? Jeg har faktisk for en gang skyld været ærlig, normalt ville jeg jo nok sige det var kunstgødning

Hvorfor tror du ik på mig?

Fra : pbp_et

Dato : 29-10-05 02:55

Kaliumnitrat er til knaldbomber og gamleskydevåben, natriumnitrat er for vandsugende til alt andet end markgødning ("chilesalpeter"). Og jeg synes, at det er forkert at give en adresse til SÅ meget. Selv brugte jeg at købe 100 gram ad gangen, da det var en købmandsvare.

Fra : sofus.dk

Dato : 29-10-05 19:23

Hej
I "gamle dage" købte man en pose med et ½ kilo.
Det var tilstrækkeligt, både til det ene og andet.
Har selv været uheldig, at fyre et kilo af "røgbombe" på et loftværelse, 50 meter fra en
brandstation, men de stod og så på, da viste, det bare var MIG.
Ikke fordi jeg var kendt som noget, andet "pyroman" end at have løbet til købmanden for dem, efter ???
men havde fået gode råd fra dem, at sådan gør man det ordentligt.
Men tændstikken/gløden, var ikke til at slukke.
Hele midtbyen var næsten lukket, pga tåge.
Og har ikke lavet sådant mere, ej heller rørfiduser, da jeg hellere, vil banke på tastaturet, end skal
til genoptræning på et hospital.
Men ovenævnte størrelse, og din svartid på dit eget spørgsmål.
Udelukker dig næsten for svar.

Fra : Thomas_Mygind

Dato : 30-10-05 19:40

Jeg mener at salg af oxidationsmidler hos materialisten/grovvareselskabet nu bliver registrert og indsendt til politiet - så pas på.

Alternativ kan du købe salpetersyre 30% og blande med KOH fås som piller hos Matas. Herefter inddampe og tørre forsigtigt.

Hvis du nu er i gang med at lave sprængstoffer - så hvorfor ikke købe salpetersyre - tilsætte lige dele stærk svovlsyre og tilsætte f.eks mel, bomuld, bensosyre, glycerol eller lign - så får du lavet henholdvis: melkrudt, skydebomuld, TNT, nitorglycerin.

Pas nu på fingre og helbreddet.

Fra : DVBH

Dato : 30-10-05 23:20

Thomas Mygind --> Stille nu..

Iøvrigt, hvorfor giver du mig opskrifter som du tilsyneladene ikke ved noget om? Jeg kan ikke bruge dem til en skid?

Skal du lave KNO3 af HNO3 + KOH (Kaliumhydroxid) skal du putte i ind til det blive neutralt.. Hvorfor skal man tørre noget der er inddampet, og hvordan tører man noget forsigtigt, jeg spørger bare..

Salpetersyre og Svovlsyre, det er en nitrere væske, jah det er korekt.. Men, hvad med at forklare lidt mere om hvordan man gør, hvis du endelig skal spille klog... Glyserol, hvordan får man det op, når det er nitreret? Bomuld, er det ikke noget med det skal vaskes efter det er nitreret? Fremstillingen af Nitroglycerin er en meget farlig proces, iøvrigt kan man ikke bare putte det derned, hvordan vil du få det op igen, det skal være i et is-kar..

Godnat alle sammen..

--

Jeg ville høre jer om hvor jeg får fat i noget Salpeter til noget så uskyldigt som en røgbombe, folk går helt amok.. Jeg bliver truet på at i melder mig.. Så slap dog af.. Havde jeg spurgt om opskriften på C4.. Jammen så skulle i måske overveje at give politiet et tip om mig..

Fra : jeppenp

Dato : 05-01-06 23:33

jeg syntes det er syndt for dig....

det kan saktens lade sig gøre.. har lige fået 25 kg lovligt.. (min have trænger til gødning :))

men har os kemi på A ( ved godt det ikke lyder af meget)

jeppe...

Fra : 0490

Dato : 10-01-06 14:13

bare roglig det eneste han skal bruge det til er til "røggranater " samme person under andet navn har lavet samme spørgesmål før og nej han skal ikke lkave bomber bare fordi ikke hved at man kan lave bomber af andet

Fra : silasus

Dato : 17-01-06 22:23

www.garta.dk eller www.contan2.dk der kan du få 25 kilo sække

Du har følgende muligheder