/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
hunde
Fra : lady57
Vist : 349 gange
100 point
Dato : 18-07-05 00:57

Hejsa
Ja jeg ved ikke helt hvad jeg skal spørge om men syntes ikke det kan være rigtigt man bliver bombaderet med spørgsmål og at jeg ville oprette en ny profil herinde, men jeg er altså ny her og blev først bekendt med siden fredag.
Det drejede sig om en som ville have nogen til at flytte ind i deres hus og passe deres dyr og så kunne man bo i huset. ja så svarede jeg at det syntes jeg da var et godt bud og straks bliver man overfaldet.

Fra : miritdk

Dato : 18-07-05 01:08

lady57 - du blev da ikke overfaldet - men er du så ny kan det virke ret underligt at nogen kan se hvornår du oprettede dig og om du har haft nogen indlæg.

Velkommen til herfra

spørgsmålet der hentydes til er : http://www.kandu.dk/dk/spg/68442

Fra : miritdk

Dato : 18-07-05 01:13

måske på sin plads lige at sige at hvis du klikker på en brugers id/navn kan du se disse oplysninger

Fra : ans

Dato : 18-07-05 01:25

Nu har jeg lige kigget på det spørgsmål, som miritdk henviser til.

Måske fordi det er sent på aftenen/tidligt på natten, men jeg kan da ikke se en sammenhængen mellem de to profiler.

Hilsen ans, der de næste 3 uger passer naboens dyr

Fra : ans

Dato : 18-07-05 01:28

lady57

Da jeg blev bruger på kandu blev jeg beskyldt for at være en anden bruger, der tidligere var blevet smidt ud.

Det er den velkomst, som man kan være ude for.

Velkommen til kandu

Fra : miritdk

Dato : 18-07-05 01:31

ka´vi så komme i køjerne

Fra : lady57

Dato : 18-07-05 03:16

hejsa
ja ok jeg troede bare det var for alle det her, jeg har fået anbefalet denne hjemmeside af nogle gode venner. men ak jeg skrider herfra.
og det har slet ikke noget med meritdk at gøre jeg kan da finde indlægget endnu.

Fra : lady57

Dato : 18-07-05 03:19

miritdk.
nu havde det jo ikke noget med dig at gøre men helt nøjagtig oprettede jeg mig lørdag aften har haft en hund der hed lady jeg er 57 år derfor det navn. og jeg har aldrig set denne hjemmeside før.
er der mere du vil vide, for her må man ikke sige sin mening det er trængt ind.

Fra : jakjoe

Dato : 18-07-05 07:51

lady57> Velkommen på siden.

Se dig lidt omkring, stik fingeren i jorden, og du vil sikkert finde ud af, at du kan blive mødt med lidt af hvert !!
Du kan komme i kraftig diskution, men du kan også møde venlighed og hjælpsomhed.

Ja, sådan er det på godt og ondt.

mvh
jakjoe

Fra : miritdk

Dato : 18-07-05 09:44

lady57 - jeg har da vist ikke på nogen måde interesseret mig for hvornår du loggede på osv - gjorde bare opmærksom på hvordan du kunne se det her - efter at have set dit svar til en anden bruger
(der skrev jeg vist bare at det var nemt at finde ud af - lol)

Hvis du gør som jakjoe siger tror jeg på at du vil opleve kandu netop sådan - og det er nu slet ikke så skidt endda

Mange interessante spørgsmål alt efter interesse - og mange sjove dialoger -slåskampene kan man jo vælge at overse

som hundeejer - eller forhenværende - kan du jo sikkert komme med flere gode råd lige hvad det angår

god formiddag til dig

Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-05 11:06

Du skal endelig blive her, der er mange gode indlæg her, jeg er selv ret ny men hvis jeg havde fået samme omgang som du fik ville jeg også have siddet og stillet spørgsmålet skal jeg holde mig væk? jeg har ikke fået nogle negative henvendelser, har da også fået et par mine indlæg godkendt som svar så jeg føler mig godt tilpas i forumet, der er mange gode tips og spørgsmål som man kan blive klogerer af og så morer jeg mig når der går smalltalk i spørgsmålene der blander jeg mig dog ikke, er ikke så god til den slags
Hilsen Ove

Fra : Innocent

Dato : 18-07-05 11:09

Kandu er et enestående godt forum, bare det ikke var inficeret med en flok sammenspiste superbrugeres private kommentarer.

Så kære superbrugere, ryk over til smaltalk, når i ikke har mere relevant at sige.

Kandu's registrering er ikke præcis. Jeg står som som Superbruger øverst ( hvad jeg aldrig har bedt om). Længere nede står: du er ikke superbruger derfor.........

Med meget kærlig hilsen Innocent

Fra : miritdk

Dato : 18-07-05 11:17

skal vi lige få noget på plads her ??

lady57 er ny i gårde og har ikke forstået der blev lavet sjov med hende - oven i købet med to grinene smileys bagefter. Hun er på ingen måde blevet bombarderet med spørgsmål - men har måske haft lidt svært ved at forstå det drillende indlæg. (det er da for hulen altid svært i begyndelsen) !!!!!

eneste "bombardering " af spørgsmål er her i dette spørgsmål - og det har hun selv sat op

Ingen her ville vel undlade at byde hende velkommen hvis de havde set det var en ny bruger - vel ???

o.v.n. - kan du se nogen "omgang" nogen steder ???????????..... som du beskriver det ?

Fra : Toupie

Dato : 18-07-05 11:30

Hej Lady57

Velkommen på Kandu
.....jeg har kun én kommentar til dig: Bliv

// Toupie

Fra : o.v.n.

Dato : 18-07-05 11:31

til miritdk-hvis jeg som hel ny bruger blev beskyldt for at oprette en ny profil for at svare på et spørgsmål ville jeg blive noget forbløffet for at sige det mildt, men jeg er måske bare for sart?
ang. smiley dem kan jeg slet ikke finde ud af er der en der vil hjælpe eller skal jeg oprette et spørgsmål?
Hilsen Ove

Fra : Toupie

Dato : 18-07-05 11:35

O.v.n.

Velkommen til dig også

Sådan laver du smileys http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20

Fra : vaxen

Dato : 18-07-05 11:35

Du mildeste!! Helt ærligt Lady57, har du ikke været lidt hurtigt ude her? Det der blev sat op for dig var en velmenende, omend lidt for intern, vittighed. Her er hovedsagligt flinke folk, men der ryger nogle finker af panden en gang imellem.
Med fare for at du finder mig chikanerende vil jeg sige min mening: Jeg synes du virker noget opfarende meget tidligt. Har du mon hørt om Kandus små skærmydsler og så derfor været i forsvarsposition allerede fra starten?

Tro mig, hvis du synes den kommentar var slem, så se dig omkring... Det kan blive meget meget værre

Prøv nu at hæng på - Kandu er et ret sjovt sted at være. I princippet afspejler det virkeligheden, hvor nogle har god kemi, andre ikke. Nogle opfører sig pænt, andre ikke. Vælger man at trække på skuldrene og smilebåndet på de rigtige tidspunkter, er her faktisk vældig hyggeligt - også selvom det hænder, at man får et fur fra en, der er uenig.

Velkommen til kandu - jeg håber du bliver

Vaxen

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 18-07-05 11:36

Der bliver antydet at camilli og lady57 er samme person.

Fra : lady57

Dato : 18-07-05 22:34

hejsa
Nej ans camilli og lady57 er ikke samme person, jeg kender hende ihvertfald ikke, men tak for alle de gode velkomster og så må det være godt med det brokkeri

Godkendelse af svar
Fra : lady57

Dato : 18-07-05 22:42

Tak for svaret ans.

Fra : ans

Dato : 18-07-05 22:48

lady57

Efter at have læst det spørgsmål, der bliver henvist til et det ikke min opfattelse at du og camilli er samme bruger.

Jeg håber ikke, at du har ladet dig slå ud af det skete.

Du kan ,hvis du vil, få stor glæde og "fornøjelse" af kandu.

Hilsen ans og tak

Fra : Toupie

Dato : 18-07-05 23:27

Enig med Ans

Fra : lady57

Dato : 19-07-05 23:38

Hej ans
ja jeg bliver her, men undrer mig bare lidt over hvordan nogen kan sige at jeg er en anden person som bare tager nyt navn,
Kunne godt lide at vide hvorfor jeg skulle gøre det. nu er jeg altså sådan anlagt at jeg ikke gider ballade og ikke kunne drømme om at lave ballade så trækker jeg mig hellere ud.
Tror så også på at man kan opnå meget godt herinde, andre steder har jeg da fået nogle opskifter jeg har søgt længe.
Så tak endnu engang og ikke mere brokkeri herfra.
knuz

Fra : lady57

Dato : 19-07-05 23:40

ups undskyld ved ikke lige hvad jeg fik lavet, men har vist ikke styr på de der smileys

Du har følgende muligheder