/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Superbruger - Hvad sker der????
Fra : Klumme
Vist : 732 gange
1 point
Dato : 21-01-05 12:21

Jeg er mildest talt dybt mystificeret. I går da jeg lavede en tråd ang. Creamys fødselsdag havde jeg 89 point tilbage da jeg havde lavet tråden. Jeg er ikke superbruger og blev der for noget forundret da jeg i dag.... nu... opdager at jeg har 204 point. Jeg gik ind i min profil, og så til min "skræk" at jeg er blevet superbruger.

Regnskabet passer i øvrigt slet ikke, selv om jeg lægger de 200 superbrugerpoint til min beholdning. Jeg skulle i så fald have haft 289 point.

Jeg har IKKE anmodet om at blive superbruger, og har ikke udfyldt de oplysninger der skal til for at blive dette

Hvordan kan det lade sig gøre - Jeg fatter Ikke en brik - Er der nogen der kan forklare dette fænomen?????

Fra : miritdk

Dato : 21-01-05 12:24

- du står da som almindelig bruger - haha

Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 12:28

miritdk.

Piwww - så fatter jeg SLET ikke noget. Jeg har flere point end der tilkommer mig. Jeg kan benytte de facilliteter der hører til superbruger - Har Kandu lavet en eller anden fejl????

Hold da kæft, jeg blir' sgu helt paranoid LOOOOL

Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 12:30

Når jeg klikker på nicket "Klumme" kommer der en side frem, hvor der står
Klumme (superbruger)

miridtdk... Lav lige et sp. på 1 point - så svarer jeg, og kan se om det lægges til min pointbeholdning - Du skal nok få det igen LOOOL

Fra : kaptajnkaber

Dato : 21-01-05 12:33

Citat
Klumme (Almindelig Bruger)

Navn Værdi

Medlemsnummer 198937
Brugernavn Klumme

Medlemsstatus

Status Værdi

Første login 09.12.2004

det er hvad jeg får frem....

Fra : ans

Dato : 21-01-05 12:33

Klumme (Almindelig Bruger)

Navn Værdi

Medlemsnummer 198937
Brugernavn Klumme

Medlemsstatus

Status Værdi

Første login 09.12.2004

Kan du også skrive et tip?

Hilsen ans

Fra : kaptajnkaber

Dato : 21-01-05 12:34

og står der om du har superpoint oppe øverst på siden under dine normale point?

Fra : ans

Dato : 21-01-05 12:42

Klumme, så har jeg oprettet et spørgsmål til dig.

Er der nogen, der har købt svar til dit tidligere spørgsmål, da du så får ledige point retur?

Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 13:30

Nå - Jeg er nødt til at smutte - Som tilsyndsførende *lol* på en massageklinik, skal man jo passe sit job, så de ikke stjæler af varelageret.

Jeg vender tilbage - Så kan det være de helt kloge hoveder er vendt tilbage fra arbejdsmarkedet.

Fra : Birgitta

Dato : 21-01-05 14:28

Klumme, Klumme, Klumme, -sådan ER det bare. De points, du har er da nok normalpoints.
Når jeg kikker på MIN profil, så står der også, at jeg er superbruger. Men nedenunder står der, at jeg IKKE er superbruger, men jeg kan blive det ved at klikke "her"....

De vil så gerne have, at vi bliver superbrugere...
Derfor får vi blandt andet ikke lov til at skrive tips eller fortælle om os selv i vores profil...
Og vores fortræffeligheder med hensyn til hvilke spørgsmål, vi har besvaret forbliver også en hemmelighed for andre, der kikker i vores profil.

Men velkommen i klubben, måske kan vi starte en folkebevægelse "til superbrugernes afskaffelse"

Fra : molokyle

Dato : 21-01-05 16:06

Klumme -> Prøv at gå ind at ændre dit kodeord eller rette i din e-mail konto : http://www.kandu.dk/dk/passchange.asp

Sæt det tilbage igen og se hvad der sker med din brugerstatus

Alternativt; så prøv lige at slette cookies, midlertidige internetfiler og ryd oversigten. Det ka' nogen gange hjælpe på diskepanser hér på Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Fra : miritdk

Dato : 21-01-05 17:10

du ser spøgelser Klumme

Fra : Birgitta

Dato : 21-01-05 17:12

Jamm. Mol, risikerer man så ikke at miste sine points?? -altså ved første del..

Jeg tror egentlig bare, det er som lystavlen er sat til at se ud, hvis man er så tumpet, at man absolut vil fortsætte med at være "normal".

Men jeg vil da lige prøve at slette temp og cookies

Fra : dova

Dato : 21-01-05 17:15

Når et spørgsmål er blevet lukket ved at spørgeren accepterer et svar, så får spørgeren nogen point tilbage hvis der efterfølgende er nogen der går ind og betaler point for at se svaret.

Det er normalt 10 % af antal point for de første 5 der åbner svaret, men vist max 150 point man kan få tilbage.

Så hvis du f.eks. har sat et spørgsmål til 100 point, får du 50 tilbage hvis 5 personer betaler for at se svaret.

Og det er ledige point og ikke superpoint man får igen.

mvh dova

Fra : dova

Dato : 21-01-05 17:25

Vrøvl, det er max halvdelen af pointene man kan få tilbage og ikke 150 point.

mvh dova

Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 19:13

Ja ja kære venner. Så er det med pointene måske forklaret, men fortæl mig så lige hvorfor Kandu tillader en alm. bruger at benytte superbrugerfunktioner, så som nedenstående fortegnelse. Der er noget der halter.........

Sådan ser den side ud, og den skulle jeg ikke kunne få frem som Klumme = alm. bruger. Jeg kan ikke få et tilsvarende skærmbillede frem på min profil "Krummen"... som står som alm. bruger.

Klumme (superbruger) Rediger profil

Navn Værdi

Medlemsnummer 198937
Brugernavn Klumme

Bliv superbruger

Du er ikke superbruger og har derfor nogle begrænsninger i systemet.Du kan nemt og gratis blive superbruger, og samtidig tjene 200 ledige point.
Som superbruger vil du også få chancen for at vinde mange flotte præmier.

For at vide meretryk her.

For at tilmelde dig som superbruger tryk her.

Medlemsstatus Vis historik

Status Værdi

Første login 09.12.2004
Ledige point 203
Superpoint 0

Stillede spørgsmål 5
- Heraf ubesvarede 1
- Heraf afventende 0
- Heraf besvarede 4

Dine enkeltstående abonneringer

Dato Spørgsmål Emne

06/01 Matematik spørgsmål Andet uddannelse
07/01 Flodbølgen, og jordskælv i Iran! Andet udlandet
07/01 forkortelsen mm Kandu.dk
09/01 kan ik få rejsning..nogen som kan hjælpe Sexualitet
10/01 Hvornår gælder en husforsikring fra Jura
10/01 Mennesker af meget højere bygning Andet helbred
11/01 Fragtmand Andre interesser
14/01 HJÆLP, FOR LILLE PIK! Sexualitet
15/01 hva tænker i på når i ligger med jeres kærester Sexualitet
14/01 Digital nøgenfotograf søges Sexualitet
16/01 Lulu rocken går Musik
18/01 Indvandrere Økonomi
20/01 lys exitere et molekyle!? Musik
20/01 hvad hedder det så ??????????? Smalltalk
20/01 Antal civile retssager i USA Politik
21/01 MSN messengen MS Windows
21/01 Klumme (supernatural) Kandu.dk

Dine gruppe-abonneringer Rediger abonneringer

Gruppe Spg Tip Unet

Du abonnerer ikke på nogle grupper

Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 19:17

Har lige prøvet at skrive et tip, men får denne besked:

Du har desværre ikke mulighed for at skrive tips, da dette kræver en registrering som superbruger.

Som superbruger har du mulighed for at skrive kommentarer, tips og svare på spørgsmål. Udover dette har du desuden chancen for at vinde mange præmier, samt optjene 200 ledige point. Det eneste du skal gøre for at blive superbruger er at registrere dig her
**************************************
Det harmonerer ikke med skærmbilledet jeg kopierede ind lige før ?????

Fra : miritdk

Dato : 21-01-05 19:19

haha - er det egentlig ikke også ligemeget om du er det ene eller det andet ???????????

Fra : ans

Dato : 21-01-05 19:26

Klumme

Det er jo ledige point, du har.

Er der nogen, som har købt svar til nogle af de spørgsmål, du har stillet?

Jeg har da lukket mit spørgsmål til dig, men er da ikke på din liste.

Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 19:27

Jo fuldstændig miritdk - LOOL, men jeg undrede mig bare helt vildt, og så ikke at forglemme, at jeg påstod andetsteds at jeg var alm. bruger.

Jeg vil ikke, som nogle på Kandu bliver det, tages i lodrette løgne og situationsbestemte holdningsskift.

Så jow - Det er plaskfløjtende ligemeget

Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 19:30

Ans. Du har ret - du står ikke på listen?? Hvorfor kan jeg ikke forklare, andet med at der er noget pivgalt - Men op i et eller andet med det... LOOOL

Fra : ans

Dato : 21-01-05 20:31

Hmmmm, jeg er blevet frasorteret

Du har stadig ikke svaret på om du har fået returpoint.

Hvilke andre spørgsmål udover det, du stillede til Creamy, er der?

Fra : Birgitta

Dato : 21-01-05 20:32

Du ER almindelig bruger, klumme!

Du har ikke nogen af superbrugernes privilegier.
Og du får ikke nogen superpoints.
Altså, du får ikke points, hvis der er nogen, der accepterer dit svar, når de lukker deres spørgsmål.
Du får almindelige points hvis du lukker et af dine egne spørgsmål og en anden bruger betaler points for at se svarene.
Det eneste sted, ordet "Superbruger" figurerer er når du selv kikker på din profil, foroven, og det er en generel fejl. -Som altså ikke betyder noget. Sådan er det bare..

Jeg har været normalbruger et par år nu..

Fra : Klumme

Dato : 21-01-05 21:18

Ans.
Returpoint.. du mener hvis nogen har købt et svar på et sp. jeg har stillet...ik? Hvor ser jeg det??

Birgitta. I'm sorry, men jeg har altså et af superbrugerens privilegier på profilen Klumme - nemlig at kunne se ind i klummes historik med alt hvad deraf følger. Jeg kan ikke gøre det samme med min profil Krummen, og den står også som alm. bruger

Så helt ret har du ikke Birgitta - der ER noget der ikke stemmer, men når bare jeg ikke kan modtage point på mine evt. svar, som jeg har påstået, så er jeg forresten bedøvende ligeglad

Fra : ans

Dato : 21-01-05 21:46

Nævn et af de spørgsmål, som du har stillet. Jeg kender til fødselsdagstråden til Creamy.

Fra : miritdk

Dato : 21-01-05 21:49

hvad har du gang i ans ?????????????????????????

Fra : dova

Dato : 22-01-05 01:10

Klumme
Hvis du har stillet et spørgsmål, og nogen bagefter betaler for at se svaret, får du en mail vedr. returpoint.

Hvis du svarer på et spørgsmål får du ikke de udlovede point når du er almindelig bruger.

De point du får for at logge på, og dem der hedder returpoint, er dem der hedder Ledige point.
Dem man får for at svare på spørgsmål og for de tips man skriver hedder Superpoint.

Det er altså to forskellige "Kontoer" , og du er ikke superbruger

Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 01:43

Hej igen Ans.

Ja den er fesen ind *GG* Jeg er IKKE superbruger - Jeg kan IKKE skrive tips, jeg får IKKE point når jeg besvarer spørgsmål - jeg deltager IKKE i månedens konkurrence osv osv - MEN...... der står STADIG superbruger i parantes efter Klumme og jeg kan STADIG gå ind i funktioner som skulle være forbeholdt superbrugere. *GG*

Herunder ser du Klummes historik indkopieret - Den som jeg som alm. bruger ikke skulle kunne se LOL.

Historik for Klumme

Dine spørgsmål

# Dato Pnt Spørgsmål Kategori

1 21/01 1 Superbruger - Hvad sker der???? Kandu.dk
2 20/01 200 Lykønskningstråd til Creamygirl Smalltalk
3 10/01 2 www.glemsom.dk Kender I denne? Smalltalk
4 07/01 50 Côtes du Roussillon Village?? Madlavning
5 05/01 100 Banks overtrædelse af tavshedspligt Jura

[1-5] af 5

Besvarede spørgsmål

# Dato Pnt Spørgsmål Kategori

1 21/01 1 Klumme (supernatural) Kandu.dk
2 21/01 1 Hej Klumme Kandu.dk
3 07/01 245 Flodbølgen, og jordskælv i Iran! Andet udlandet
4 07/01 30 Gammelt kort Andre interesser
5 06/01 400 Matematik spørgsmål Andet uddannelse

Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 01:48

Nååå undskyld LOL - Noget af det var til Dova

Fra : miritdk

Dato : 22-01-05 08:55

ret underligt hvis du ser at du er superbruger når vi andre ikke gør - hmmmmmmmmm - skriv da til kandu og få det rettet hvis du er så pernippen og godmorgen til dig

Fra : ans

Dato : 22-01-05 11:14

Klumme

Jeg tror du har fået returpoint. Dette skulle du få en mail fra kandu om, men det har kørt lidt trægt de sidste par dage med mails.

Da du stillede spørgsmålet til Creamy havde du 89 point tilbage, så logger du på dagen efter og får 20 point =109.

Der er så en difference på 95 point, som jeg tror er returpoint.

Nu køber jeg et af dine spørgsmål, så kan du se om du ikke skulle få returpoint, og en mail fra kandu.

Fra : creamygirl

Dato : 22-01-05 14:40

Klumme/Krumme..Det er sq da fordi kandu ikke vil af med dig. Du er nemlig både sød og 'SUPER'sjov - og derfor værd at holde på. Nu lokker de med deres skide point, men 'bid' ikke på min ven. Disse point betragtes af mange, som det rene guld - og misundelse, skrig, skrål og lovning af tæsk uddeles, hvis man er uheldig og møder en kandubruger, der sidestiller kandu som en kamp på liv og død...

Believe me - jeg har selv set det. Der er barske vilkår som SUPER bruger - og 'kampene kan til forveksling minde om et slag i Vietnam

Fortsat god weekend

Fra : ans

Dato : 22-01-05 14:46

creamy

Det er ledige point, som Klumme har

Fra : creamygirl

Dato : 22-01-05 14:48

Ja Ans, det er gået op for mig, men de 'lokker' sq da ved at give ham flere end
han har 'fortjent'

Fra : ans

Dato : 22-01-05 14:56

Jeg tror ikke, at han/hun er blevet lokket.

Det er da muligt, at det ikke har været fortjent, at andre har købt sig til svar/spørgsmål stillet af Klumme

Fra : creamygirl

Dato : 22-01-05 15:08

Hvis det er som du tror Ans, så skulle Krumme's fire spørgsmål alle være købt maksimalt gange - og den tror jeg sgutte på

Fra : creamygirl

Dato : 22-01-05 15:10

Ok, ikke helt korrekt, men tæt på ..lol

Fra : ans

Dato : 22-01-05 15:43

Klumme kan jo også have bedømt et eller flere tip, og som almindelig bruger får man også tilskrevet 10 point , hvis Klumme da har været en af de udvalgte *LOL*

Fra : creamygirl

Dato : 22-01-05 15:50

Nå ja..lol
Men er det egentlig ikke ligegyldigt?! Hvis Klumme kan se sin historik - og 'Krumme' ikke kan, så er der sq da noget afvigende - hvilket der ikke burde være, eller hvad?!

Er du der Krumme!? og har du fundet ud af det?!

Fra : ans

Dato : 22-01-05 16:09

creamy

Du har da ret i at der er noget afvigende i at Klumme kan se sin historik og krumme ikke kan.

Mener at Birgitta, som er alm. bruger, i en anden tråd skrev, at hun også kunne læse sin historik.

Og det hele er ligegyldigt. Klumme har fået nogle ledige point, men har været så optaget af fødselsdagstråden til dig, at Klumme slet ikke har lagt mærke til, hvor de ledige point kom fra

Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 17:39

Hej Creamygirl

Næææ jeg har ikke fundet ud af en skid, *lol*....ud over at der er noget der halter - Men jeg er egentlig osse ligeglad. Ville bare ikke fremstå som alm. bruger, hvis jeg var superbruger.

Fra : ans

Dato : 22-01-05 17:44

Klumme

Har du ikke fået returpoint i dag, jeg har da betalt for et af dine spørgsmål

Fra : dova

Dato : 22-01-05 18:07

Nå, ikke helt som Vietnam krigen Creamygirl.

Vi har da i det mindste ingen Napalm-bomber

Fra : Birgitta

Dato : 22-01-05 19:38

Ja, som almindelig bruger kan man læse sin egen historik.
Men hvis Klumme kan læse krummes historik eller omvendt selv om ingen af dem er superbrugere, så er det specielt...

En anden sjov ting er, at hvis man søger på navnet af en bruger (jeg har forsøgt med "ans", "dova" og "Birgitta") i "alle emner" så har vi overraskende nok allesammen været med i 300 spørgsmål. Kandu kan åbenbart ikke tælle til mere...
Men remsen nedenunder over spørgsmål er godtnok længere...

Fra : dova

Dato : 22-01-05 19:45

Hæ, Birgitta
Klumme og Krumme er den samme, så vidt jeg da forstår det. Det fortæller Klumme da længere oppe i spg.

Og m.h.t. de 300 spørgsmål, så er det kun de seneste 300 man har deltaget i der står i den liste.
Ellers ville det nok fylde alt for meget.

mvh dova

Fra : Birgitta

Dato : 22-01-05 19:57

Jada, det ved jeg da godt, dova, men hvis Klumme/krumme locker sig på som Klumme og så kan læse krummes historik, så er jeg lidt imponeret..

Øv, ja, du har ret, dova... har lige kikket en gang til... -Der er kun 300 spørgsmål på listen...

Så alle vores tidligere guldkorn er gået tabt..

Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 20:02

Nu er jeg da helt rundt på gulvet LOOL - Men det betyder ikke noget, for jeg skal ikke bruge de point til noget som helst. Jeg har i min korte tid set så rigeligt af, hvad de gør ved nogle brugere. Uha Uha *GG*

Creamygirl, hvor er du atså bare sød ved mig. Gid jeg kunne gøre gengæld. Skal jeg stryge dine viskestykker, eller vaske dit undertøj - Jeg vil gør meget for dig. *SS*

Og til dig Ans - Jeg har ikke fået nogen mails ?????

Fra : molokyle

Dato : 22-01-05 20:22

Klumme -> Jeg er også den almindelige brugerprofil ; Hm... :
Citat
Hm... (superbruger) Rediger profil

Navn Værdi

Medlemsnummer 113431
Brugernavn Hm...

[...]

Første login 05.10.2003
Ledige point 984
Superpoint 0

Stillede spørgsmål 17
- Heraf ubesvarede 0
- Heraf afventende 0
- Heraf besvarede 17

Dine enkeltstående abonneringer

Dato Spørgsmål Emne

30/11 FRIDAFLIP Vittigheder
22/01 POint til molekyle... Andet videnskab
19/02 50 påæng til HM Smalltalk
19/02 Poimt bytteri MS Windows
21/02 Til molo *SSS* Andet fritid
19/04 fødselsdagspoint til molokyle Smalltalk
01/07 Molokyle og fodbold Smalltalk
14/08 Tak Kandu..........nu kører det. Kandu.dk
25/10 Til Molo Smalltalk
24/12 Tedd topløs???? Smalltalk

Dine gruppe-abonneringer Rediger abonneringer

Gruppe Spg Tip Unet

Du abonnerer ikke på nogle grupper

.at ordet superbruger står i parantes i dine profiloplysninger betyder bare du er POTENTIEL superbruger.

Skynd dig at hoppe på vognen

</SUPERBRUGER>

Fra : Hm...

Dato : 22-01-05 20:25

...og ALT; hvad molokyle fortæller er rigtigt !

Det er derfor molokyle har så mange påængør

HM

Fra : creamygirl

Dato : 22-01-05 20:34

Mails fra kandu er ikke noget man skal regne med at få. Hold da op, hvor er det tit, at jeg ikke modtager, men jeg er nu også hamrende ligeglad. Bruger dem ikke til noget som helst - udover tid på at slette lortet.

Synd at jeg ikke er typen, der gider stryge mine viskestykker. Var jeg det kunne du da godt have få lov Klumme, men vaske mit undertøj?! Nope, det klarer jeg selv. Brug i stedet din energi på, at vaske din mund ( øhh tastatur)

Jeg har endnu ikke deltaget i 300 spørgsmål herinde. Det handler vel om, hvor ihærdig en bruger man er. Faktisk sad jeg en dag og skulle bruge et bestemt tråd og søgte derfor på et nick jeg vidste der havde deltaget i tråden, da jeg ikke kunne huske i hvilken kategori spørgsmålet lå. Det viste sig, at vedkommende på blot en måned havde magtet at deltage i flere spørgsmål end jeg har på 9 måneder. Det er fileme da vildt - og jeg opgav selvfølgelig at finde tråden.

//Creamy

Fra : molokyle

Dato : 22-01-05 20:43

creamygirl -> You are a quit'er

http://www.nataliedee.com/painting-hug.jpg </MOLOKYLE>

Fra : ans

Dato : 22-01-05 20:44

Klumme

Hvor mange ledige point har du så nu. Jeg har da betalt 5 point for at læse noget om rødvin

Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 21:23

Ahhh den tror du da ikke selv på, vel Molokyle. Først bøvser du rundt med det der finske øksehug, og så kommer du her og vil oversutte Creamy... Forget it.

Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 21:24

Ans
Jeg har 247 point, men har osse fået nogle for at give stjerne i tips.

Fra : miritdk

Dato : 22-01-05 21:28

milde moster med mand og unger............ er det her nu også ved at blive en evighedstråd ???

Fra : Birgitta

Dato : 22-01-05 21:44

Points er noget, der bare kommer flydende som en mild regn fra kandu.

Jeg har nu 4492 points uden at gøre noget særligt for at spare eller tjene..
Jeg skriver spørgsmål og læser tips og køber spørgsmål uden at kikke på regnskabet... Det løber da i hvert fald fint rundt.

Hvis man har lavvande i kassen, så kan man da bare stille billige spørgsmål. Jeg har ikke indtryk af, at svarenes kvalitet bliver ringere bare fordi man kun vil bruge 1 eller 50 points.

Jeg synes, det er mere ærgerligt, at man måske er nødt til at betale 20 eller 50 points for at åbne et spørgsmål, der er blevet lukket. Og uden garanti for, at der overhovedet er givet et relevant svar.

Fra : creamygirl

Dato : 22-01-05 22:13

Der findes INGEN evighedstråde. En lang tråd bliver somregel pisse kedelig - og dør!.. - Uagtet hvor ihærdigt et forsøg nogle gør for at holde liv i den

Har du 'låst' tråden Klumme?! uff da, Then nobody gets out of here alive

Fra : Klumme

Dato : 22-01-05 22:26

Ja gu er den da låst - Det kan man som superbruger.... men hva.. at være låst inde sammen med dig, er da ikke det ringeste der kan ske, jeg så jo dit indlæg i http://www.kandu.dk/dk/spg/58933 whauuu du har jo klasse men du er jo osse Vestjyde

Vi ses

Fra : creamygirl

Dato : 22-01-05 22:33

lol...du er en nød Klumme, men ja vi ses nok

Fra : ans

Dato : 22-01-05 23:04

Klumme

Glæd dig over dine ledige point.

Du kan bruge dem til at stille flere spørgsmål med eller købe svar til noget, du gerne vil vide.
Det sidste er i mange tilfælde spild at point

Evighedstråde findes da her på kandu.

Hilsen ans og god nat og søndag

Fra : molokyle

Dato : 23-01-05 09:24

Klumme -> Hvem er det nu lige der sutter den af på hvem ? Fra : Klumme Dato : 22-01-05 22:26

..men du er jo sikkert også bare endnu en vestjysk bonderøv, der ikke fatter en meter

Jeg dalre aldeles ikke rundt med finske frk. Afskylia. Det er hende der belejre mig, fordi hun vil nyde mit behagelige, belevne og svært underholdende selskab. Med andre ord : Hun vil ha' min lækre krop !

[hør] Jeg har nu skrevet til Kandu.dk og bedt dem om at slette profilen Klumme, så du i fremtiden ikke får problemer med dette nick, kan bedømme tip, stille spørgsmål, få point eller hvad der nu bekymre dig. Dette vil blive effektueret i samme øjeblik du giver MIG påængårnø !

</MOLOKYLE>

Fra : creamygirl

Dato : 23-01-05 12:08

Så er det godt Molo. På hvilket grundlag - og/eller med hvilken autorisation kan du bede Kandu om at fjerne et nick herfra?! Klumme/krummen har ikke på noget tidspunkt ytret at det er hvad han ønsker - så snitterne væk kammerat, eller jeg melder dig for chikane

Mht. denne frk. Afskylia har jeg kun et råd, som det står dig frit for at lytte til. 'Lad være at bedrive hor, med mindre du har lyst til det'

Og hvem der sutter på hvem?! - og hvorfor?! hmm; jeg har tænkt lidt over dette -og er kommet frem til, at min søde mor ALTID har haft ret i hendes lærdom - og at jeg til tider også har efterlevet hendes ord:
'Never let a kiss fool you, and never let a fool kiss you'. Hvem fjolset så måtte være er vel op til den enkelte at bedømme...right?!

//Creamy (der udmærket er klar over, at selv en blind høne kan vade i en lort )

Fra : creamygirl

Dato : 23-01-05 12:12

Jeg vil nu forlade vestjylland.
Er næsten sikker på, at alkoholen endelig har forladt min urin!

Ha´en SUPER søndag

Fra : creamygirl

Dato : 23-01-05 12:39

Wow, havde helt overset Molo's åbenlyse sindsyge!

Citat
men du er jo sikkert også bare endnu en vestjysk bonderøv, der ikke fatter en meter

Om Klumme er det ene eller det andet, aner jeg aldrig noget som helst om. Men én ting er sikkert. Skulle nogen kalde mig 'københavner' så mødes vi i byretten - det er sq da forhånende og nedværdigende ( for en jyde )

Fra : molokyle

Dato : 23-01-05 12:59

Wow et fint humør du er i idag creamygirl. Dét tegner godt

Klumme kan jo bare vælge IKKE at gi' mig påængårnø. Så kan Klumme beholde sin besværlige profil

</MOLOKYLE>

Fra : Klumme

Dato : 23-01-05 19:52

Hi Hi Creamygirl - Skal der slåsses, så gør vi det ryg mod ryg. De kan bare komme, jeg er Roms mester i Dværgkastning. (og det er for alvor, så det er uden styrthjelm til dværgen)

Nu forstå du vel, lige som jeg selv, hvorfor Vestjyske piger er mit foretrukne mærke.
De er seje, de er sjove, de er stærke. De kan bande, de kan bolle, de kan ”bage”. De kan kysse, de kan kæle, de kan kramme, og så er de kloge. Jeg kunne blive ved. Ikke mindst har deres ben altid en længde, som gør at de kan nå jorden, på en ligefrem og uselvhøjtidelig måde.

Og ja, det ville nærme sig blasfemi, at kalde en Vestjysk pige for Københavner, men derfor kan hun jo godt nyde en Københavnerstang i ny og næ på en lun sommerdag *SF*

Til dig Molokyle kan jeg kun sige dette: ”Smut du ind til Frk. Yksikaksikolme fra de 1000 søers land LOOL, for jeg tror I har et sprog tilfælles – se nedenstående – Ikke særlig romantisk, ikke særlig forståeligt, og kun for en snæver kreds.

Jeg har med stor undren bemærket, at du kalder dig for Creamygirls cyberkæreste. Ærlig talt Molokyle, skal du ha lidt ros, så har du en bedre smag end hun har, men hun må jo ha haft et svagt øjeblik, som sikkert skyldes for mange øl, eller mangel på samme *LOOOL*

#contentbox {
float : right;
padding : 0 0 25px 2px;
margin : 25px 0 -55px 0;
border-left : 1px solid #000;
/*background: #e3e3e3;*/
width : 503px; /* false IE4-5.x/Win value */
voice-family : "\"}\""; /* the box hack */
voice-family : inherit;
width : 500px; /* the true value */

Fra : creamygirl

Dato : 23-01-05 20:03

høhø, mon ikke du skulle gå ud i brændeskuret og snitte en træmand Klumme?!
Du er skisme fræk, sådan at foreslå dværgkastning..lol –
men bortset fra det, så tror jeg faktisk, at denne frk. Yksikaksikolme har puttet tossepulver i Molo’s proteindrik

Vestjyder er sq gode nok – og de er lige præcis som du beskriver. Især det der med at bage boller går rigtig godt for dem ( det var da det du mente ik?!)..
At Molo så uden at tøve tør skrive, at de ikke fatter en meter – beviser jo blot, at naturlig dumhed ikke kan holdes nede! – og at han selv ikke fatter en klejne

Fra : Klumme

Dato : 23-01-05 20:15

S'føli var det det jeg mente med bollebagningen LOOL

Jeg snitter en træmand....eller en træpige (en creamykæp m. smil på) LOOOL - Hold kæft du er go' Creamygirl.

God nat - I morgen truer en ny uge

Fra : creamygirl

Dato : 23-01-05 20:50

Hey Klumme - hva mener du med dette?!

Citat
men hun må jo ha haft et svagt øjeblik, som sikkert skyldes for mange øl, eller mangel på samme

Nå ok, jeg indrømmer. I got nasty, nasty habits One Guiness a day - keeps the doctor away (tror jeg nok) - og nej, jeg er ikke go' men jeg har kyssesyge..Den rigtige... altså.

Sov godt 'Emil'. Dig er der sq krummer i

Fra : creamygirl

Dato : 23-01-05 20:52

Beklager ven, men mit oprindelige indlæg blev lige testet i et filter, så du må nøjes med ovenstående

Fra : Klumme

Dato : 23-01-05 21:08

One Guiness a day - keeps the doctor away... Yes, If you can hit him LOOOL

Det rækker *SS*. Og gu er du go. Skidt med den kussesyge, men du er vel i behandling?? Emil drøner i høkassen, med sit sovedyr NUUUUU

Fra : Klumme

Dato : 23-01-05 21:10

Øhhh rettelse. Kyssesuge. Jeg er træt piww *SF*

Fra : creamygirl

Dato : 24-01-05 07:16

Så kan du godt træde ud fra brændeskuret. Nu gælder det nemlig retstavning.
Man behøver altså ikke slække på retstavningsreglerne, bare fordi man er søvnig
Der er lige et enkelt ord, der skal skrives 100 gange!
K-Y-S-S-E-S-Y-G-E...din nød...lol

Have a nice day!

Fra : Klumme

Dato : 24-01-05 11:24

Undskyld Creamygirl piwwww

Jeg skriver det med det samme K Y S S E S Y G E 100 gange

Hyg dig..... jeg tror du har fri i dag, eller hwa??

Fra : Klumme

Dato : 24-01-05 11:37

Sjovt nok... Jeg kommer til at tænke på, at være kyssesyg og have kyssesyge jo ikke er det samme.... sproglig finurlighed ik?

Fra : Klumme

Dato : 24-01-05 11:38

Ajiii altså. Smileyen skulle ha været en blinker, og ikke den grimme tunge lol

Fra : Klumme

Dato : 24-01-05 20:45

Så Creamygirl. Nu er du ikke vred mere vel?? Jeg synes jeg kan mærke, at du har tilgivet mig *SS*
KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE KYSSESYGE

Fra : creamygirl

Dato : 25-01-05 06:11

Jeg har slet ikke været vred - hvordan kan du dog tro det?!
Ej heller har jeg haft fri. Blot haft en kort dag fra 8.00 til 13.00. Dette dækker vist det formelle ik?! - og nu til noget fjas..lol

Sad sq og talte efter - om du havde skrevet ordet 100 gange (silly me)
Flot Emil, du har hermed afstået din straf og har min tilladelse til at lukke døren til brændeskuret...for now

Tror du forøvrigt på at jeg snorker Klumme?! det påstår min veninde nemlig at jeg gør, men jeg tror hende ikke over en dørtærskel (sønnike siger noget andet). Faktisk sagde hun til mig, at hun synes det er træls, at den der snorker altid falder i søvn først. Så er jeg afsløret - jep, jeg sover af og til en brandert ud sammen med piger...lol

Egentlig tør jeg påstå, at det ikke er spor svært at finde en man kunne tænke sig at falde i søvn ved siden af. Kunsten består i at finde den man har lyst til at vågne sammen med - og min veninde tabte helt sikkert terræn, da hun kom med hendes melding om mine små glade grynt.
Desuden ligner hun på ingen måde George Clooney!!

Ok jeg ævler. Ved det godt - og går straks i køkkenet og pakker hovedet ind i rulle staniol. Ahhh, det er løgn, jeg fiser på arbejde. Skal for hulen møde kl. 6.30...ufff!!

CU //Creamy

Fra : Klumme

Dato : 25-01-05 06:20

Creamygirl.

Jeg napper et par timer for dig - Vi ses senere på dagen. Tak for din lille morsomme morgenhilsen

Krumme

Fra : molokyle

Dato : 25-01-05 10:41

Klumme -> Jeg har nu skrevet til Kandu.dk at de strax bør ophøje dig til almindelig bruger og belønne dig med en hoplanål

Det var dog dælens så meget du ved om mig, i betragtning af jeg så sjældent er stødt på dig

Din CSS kode til ID'et contentbox har en åbenlys fejl : Der mangler den afsluttende tuborg ; } og det var da de mest besynderlige hack's jeg længe er stødt på. Der findes andre løsninger, der kan erhverves for nogle få hundrede point i katagorien HTML eller DHTML

Birgitta -> Jeg fik jo slet ikke svaret dig. Nej, der sker intet med dine point fordi du skifter password eller e-mail adresse til din profil, men det bliver garanteret foretaget en eller anden form for system integritetstest, når en bruger ændre sine parametre. Derfor tænkte jeg Klumme's 'problem' måske kunne løses ad denne vej. Imidlertid tror jeg (..ret mig, hvis jeg mod sædvane ikke skulle have ret) at Klumme er godt tilfreds med tingenes tilstand.

</MOLOKYLE>

Fra : Klumme

Dato : 25-01-05 13:25

Nej molokyle. Jeg kender dig ikke ud over det kendskab som enhver kan få ved at kigge rundt på Kandu.

Jeg er selvfølgelig beæret over at du gider interessere dig så meget for mig, at du skriver til Kandu, og det får mig til at spørge dig om du har særligt tætte forbindelser dertil. Det har jo været nævnt, at der huserer en eller flere "skjulte" moderatorer, og i så fald kunne den ene af dem jo godt være dig.

Hvad dette cybercrack angår, så er det såmænd bare et klip fra en tråd jeg så du deltog i http://www.kandu.dk/dk/spg/47967 kl. 22.36.. Jeg ved godt at du ikke skrev det, og at der er fejl i er mig helt ligegyldigt - Det skulle blot tjene som et billede på din vildt romantiske side. Jeg har lagt mærke til, at du af en eller anden grund holder meget af at promovere dig ved at tydeliggøre, at du er en sand mester i dette for almindelige mennesker ligegyldige vrøvl, som kun forstås af indviede - også uden for relevante grupper.

Endelig skal du vide, at jeg ikke søgte en løsning på mit "problem" blot en forklaring. Den har jeg til dels fået, og derfor gider jeg ikke lave disse krumspring du foreslår. Jeg er sådan set helt ligeglad om jeg er det ene eller det andet, men vil jo gerne vide hvilken brugerstatus jeg har, og det ved jeg nu.

At du kalder mig for en vestjysk bonderøv tager jeg som en kompliment, men det faldt vist Creamygirl lidt for brystet, at du drager en parallel mellem vestjyde og bonderøv. Så var du ikke ude i kulden, så gjorde du da et hæderligt forsøg på at komme derud, og jeg tror det lykkedes.

Og ærlig talt, så fortjener en ***** klassepige som Creamygirl også lidt kvalificeret med og modspil, som selv på cyber forstår at værdsætte hendes begavelse, vid og humor.

At hun garanteret samtidig er en ualmindelig køn pige, har gjort at jeg i forbindelse med det forestående valg har besluttet, at min stemme ganske sagligt skal gå til en kandidat der er pige, vestjyde og køn.

Så ja.... Jeg er meget godt tilfreds med tingenes tilstand

Fra : Klumme

Dato : 25-01-05 14:32

Og til dig Creamygirl.

Selvfølgelig var der da hundrede gange KYSSESYGE - Tror du jeg bluffer hi hi - Det ku jeg nu godt finde på, men det anede mig, at du kunne finde på at tælle dem, sååååå derfor.

Og nej jeg tror da ikke du snorker. Hvis der siver små lyde ud af dig fra mundregionen (hvis det er den anden ende, så er det bare for meget øl *lol*) så er det bare din søde måde at trække lidt ilt ned på. Nærmest lidt hyggeligt. At du overnatter sammen med en anden pige, er da helt ok i mine øjne. Din veninde har du jo tidligere beskrevet, så jeg forstå så udmærket dit valg - selv om hun siger du snorker. Skulle vi engang komme til at knalde en brandert ud sammen, så kunne det da være møg hyggeligt at vi alle 3 var der LOOOL - Jeg kunne være snorkedommer.

Min tidligere søde kæreste havde osse noget med at afgive små hyggelyde når vi sov i den berømte ske, men det var på en lidt anden måde. Hmmm det er vist for indiskret at afsløre her - hun blir tosset hvis hun opdager at jeg har sagt noget om det, så jeg holder her, men skægt var det fandme.

Du har da osse ret i, at det ikke er noget problem at finde een at falde i søvn med, men det ser straks værre ud når man skal finde en der er værd at vågne op sammen med. Jeg foretrækker en der er lidt morgenstille, og bare nyder den morgenmad som jeg serverer på sengen. Bag efter morgenmaden kan man jo lige se, om man er til en time mere, eller noget andet hyggeligt.... gæt en sang eller sån' noget. *LOL*

Nå men det var lidt for nu. Jeg beklager jeg lige revsede Molokyle lidt, men jeg synes ikke han behandler dig, som du har fortjent

Fra : creamygirl

Dato : 25-01-05 17:26

hehe...Sig mig er jeg dum?! (kan jeg jo sagtens være..lol)
eller sidder Molo virkelig ganske uvidende og overberevler sine EGNE koder Hmm; det er nu lidt mystisk, men ganske morsomt! og jeg kan ikke lade være med at tænke:
The internet is a gift for the slow-witted

Jamen Krumme. Det med at være snorkedommer..lol - GLEM DET Det kunne såmænd være møghyggeligt, men er du til de stille morgenpiger, som du skriver, så har jeg alligevel ikke en chance for at dække hvad du betragter som hyggeligt.
Jeg 'snozer' mindst to gange efter at vækkeuret har ringet. Derefter nærmest vælter jeg rundt i alle husets rum, skælder ud, bøvser, smækker med skabslågerne, kaster mit tøj rundt i hele huset efterhånden som jeg finder ud af at det ikke duer, sparker til katten, vælter dens vandskål og giver katten skylden, brænder mig på toasteren og giver naboen skylden, kan ikke finde nogen ting og giver sønnike skylden - ja jeg kunne blive ved.
Oven i alt dette, så er jeg morgengrim til en gang langt over middag..lol
Er du stadig interesseret i en omgang 'Gæt en sang'?! ..nej vel! ..lol

//Creamy

Ps. Ang. Molo og din revsen af ham. HA, det kommer du ingen vegne med. Han er nu god nok, men lidt tung i det tænk blot på, at han som oftest dækker sig ind under ordene ' Jeg kan overhovedet ikke huske hvad der skete..... Jeg har ikke gjort noget´..... det LØGN - bevis det'!! - men ja sq... blev jeg da møgsur sur over hans konsekvente diagnose af vestjyder. Faktisk så sur, at jeg kom i tanke om, at mange mennesker kun er i live fordi det er ulovligt at slå dem ihjel...lol

Fra : Klumme

Dato : 25-01-05 17:43

Creamygirl for helvede ... dit morgenritual...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Jeg tar lige en tænker inden det endeligt skal afgøres. Kan være dín veninde er mere til gæt en sang ..................... mere LOOOOOOOOOOOL

Mololylen... tjaeee - As you like it

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 1 point
Dato : 25-01-05 18:14

Jeps, veninden er heeelt anderledes.

Hun står op så snart vækkeuret ringer (endda før nogle gange )..Går stille på badeværelset, bader og lægger en perfekt make-up! - Nu gælder det påklædningen, som selvfølgelig er nøje udvalgt (aftenen før) og som selvfølgelig er sirligt bunket op - og klar til at tage på!
Morgenkaffen har hun aftenen i forvejen sat på kaffemaskinens timer, så hun ikke skal bruge tid på det. Derimod springer hun morgenmaden over, hvis ikke een eller anden serverer den for hende. Sidst jeg gjorde det for hende, sagde hun ikke en gang tak (det støjer vist for meget). Sidste ritual er hundeluftning. Det gøres stille og roligt - ikke noget med at sparke eller råbe, at nu skal den fandme se at blive færdig. Tværtimod tager hun sig tid til at kæle med kræet - inden hun stille som en mus lister ud af døren..
Kort sagt: hun siger ikke en skid før en gang langt over middag
Var det no'et?! - dropper hun kæleriet med kræet, skulle der sagtens kunne blive tid til 'Gæt en sang'....lol

Ikke så sært, at hun efter en weekend sammen med mig har tre sygedage. Hun skal jo have ryddet op

Fra : Klumme

Dato : 25-01-05 18:20

Kære Creamygirl

Åhh gud mine mavemuskler, hvor kan du gøre det mod mig LOOL

Nu har jeg jo i sagens natur ikke noget valg, så det er jeg så dejligt fri for, men jeg må da indrømme, at din veninde lyder vildt interessant, for ikke at sige skrupravende dejlig. Men hvordan fan.. kan I holde hinanden ud????

Fra : creamygirl

Dato : 25-01-05 18:34

Det kan vi sq heller ikke

CU later

Fra : Klumme

Dato : 25-01-05 18:49

Creamygirl.

Gu kan I så....modsætninger mødes......

I lyder saftsusemig ikke som et kedeligt selskab - Skulle I nogensinde få brug for en 3 mand til en MEGA bytur, så bare sig til. Suppe, steg og is med hvad dertil hører, - kaffe og cognac, og så........
http://www.druedahls.dk/Drinks_og_spirituosa.60.0.html det er ikke stedet, men skal blot illustrere udvalget af hæmningsopløsende stoffer..... Jeg er KLAR .....mere end klar.

CU.....

Fra : molokyle

Dato : 26-01-05 01:17

I ka' åvørhovød æg bævisø øn skid

................................................................................................ Vel ?

</MOLO AMA'R>

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 15-03-05 23:13

Nå det må vist være på tide at få ryddet lidt op i gl. spørgsmål, hvis jeg ikke skal have en eller anden emsig, selvretfærdig, blære og skvadderrøv på nakken.

Creamygirl får dybt uretfærdigt det ene poæng... LOOL

Fra : creamygirl

Dato : 20-03-05 18:48

Det ligner simpelthen ingenting Klumme.
Først har du sådan ét simpelt og let besvaret spørgsmål åbent i to måneder, hvor efter du accepterer et helt igennem skod svar..

Er du da slet ikke klar over, at det kan give mindst både en bødestraf,
samt tre måneder i 'Kandufængslet' ?!

//Creamy (siger tak for det helt igennem uretfærdige point )

Fra : Klumme

Dato : 20-03-05 19:15

Sorry... men jeg var ikke in the mood til at gøre mere ud af det, og når man ikke er superbruger, så er man jo heller ikke superklog

Velkommen hjem forresten.... havde I en god tur??

Jeg har tilladt mig at fortolke din holdning til visse ting i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/62314
men tossetedd tar mig det ilde op. Skulle jeg have taget feji, så må du selvfølgelig undskylde LOOOL

Fra : Klumme

Dato : 20-03-05 19:22

Nåååå nu ved jeg sgu da hvorfor du fik den store gevinst..Du fik mig til at grine i det indlæg du skrev LOOOL

Fra : creamygirl

Dato : 20-03-05 19:24

Orv en lang tråd. Den orker jeg simpelthen ikke at læse. Jeg stoler dog på, at du ikke har sat mig i et dårligt lys Klumme. Det ville da ligne dig dårligt.

Forresten flytter jeg hjem til vestjylland igen. Har nemlig lige fået mit drømmejob -
og jeg glæder mig helt vildt meget

Øhh Prag?! Joooo, det var vist en OK tur

Fra : Klumme

Dato : 20-03-05 20:05

Nej selvfølgelig har jeg ikke miskrediteret dig... Det kunne da aldrig falde mig ind. Det er nu mest i det sidste at tedd udviser "fænomenlal" argummentationsteknik a la Chris og chokoladefabrikken.... "øhh chef der er altså osse noget andet" LOOOL

Øhhh du flytter til The Westcoast igen... hmmmm hvad så med hele familien, altså den i Århus???

Nå men tillykke med dit job. Når man nu alligevel skal arbejde, kan man ligeså godt lave det man bedst kan li, hvis man kan komme til det.

Du har følgende muligheder