/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Lørdags-hyggetråd!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 397 gange
100 point
Dato : 11-12-04 22:28

Hej igen! Som sædvanligt skal vi jo have noget at starte ud med, hvad der så senere sker er jo op til deltagerne!
Jeg vil da godt lige starte ud med at fortælle at der i dag er oprettet en profil ved navn Ram10, og at denne allerede har lagt sit første tip, som ikke er et tip men blot en skideballe til en anden bruger.
I bør nok også lige vide at 10 er det binære tegn for 2. Så nu er Ram2 altså tilbage igen.
Kommenter som I vil, brug tråden som I vil, men velkommen til endnu en hyggelig lørdag aften. Arne

Fra : Trinethk

Dato : 11-12-04 22:31

Hehe....sad bare og ventede på en Lørdags tråd :D
Er lige kommet hjem fra den årlige julefrokost ved mosteren....så sidder bare og stener og hygger med rødvin...
Smutter lige ud og læser det om talte Tip ;)

Fra : emesen

Dato : 11-12-04 22:51

Jammen så go'da Ram2

Fra : Resistance.

Dato : 11-12-04 22:51

Hvad fan bilder du dig ind arne.lokumsen, pas lige på hvem du beskylder for noget.

Fra : emesen

Dato : 11-12-04 22:53

cut

Fra : Flash77

Dato : 11-12-04 22:55

Lørdags hygge med arne.jakobsen - nok kandu's hyggeligste bruger...

Fra : Trinethk

Dato : 11-12-04 23:06

Flash77.... du er da også en af de hyggelige ;)
Jeg husker dog ikke lige hvad du har deltaget i, men er da sikker på du er en rar mand :)
Eller tager jeg fejl ?

Fra : Flash77

Dato : 11-12-04 23:13

Trinethk> Taaak :) - jeg er skam hyggelig og rar nok, men jeg kan bare ikke rigtigt prale af at være med i arne.jakobsens fan klub...

Fra : Trinethk

Dato : 11-12-04 23:20

Har han en fan klub ??
Skal man være med i den klup for at skrive i denne tråd her ??? :S

Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-04 23:21

Flash77

Som jeg tidligere har fortalt dig, kandu jo blot blive væk når du ser mit navn. Men det kandu jo heller ikke finde ud af vel?

Når det er MIG der byder på lørdags-hyggetråd og du ikke synes at jeg er hyggelig, hvorfor kandu så ikke bare finde ud af at holde din lille dumme snude væk?

Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-12-04 23:25

Resistance

Du er velkommen i tråden, hvis du ellers kan finde ud af at det er en Hyggetråd. Men at du starter med at stave mit navn forkert er ikke lovende.

Jeg synes at du og Flash77 skal lave jeres egen lille lørdags-hadetråd, hvor I så kan sidde og være sure. Så slipper vi andre for jeres bedske udladninger.

Fra : holniels

Dato : 11-12-04 23:25

Hallo emesen,er det ikke break?
Hei arne.jakobsen og skåll du

Fra : Trinethk

Dato : 11-12-04 23:29

holniels< Hey,,, her sidder jeg med vin,,,og så gider du ikke engang at skåle med mig.... hmf

Jeg føler mig godt og grundigt uden for !

Fra : Flash77

Dato : 11-12-04 23:30

Nu er du sjov igen arne - der er ikke andre herinde der er kommet med så mange bedske udladninger som dig. Jeg kan egentligt ikke se hvorfor jeg skulle holde mig væk fra dine tråde - du står da aldrig tilbage for en god sviner i andre folks tråde...

Fra : holniels

Dato : 11-12-04 23:33

Faen,sorry,syntes jo nokk,men du får vertfall en kjæmpe skåll fra meg du,selv om du drikker vin,SKÅLL Trinethk

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 110 point
Dato : 11-12-04 23:34

Flash77< Jamen så kom da med den sviner, og få lettet dit hjerte lidt :)
Det er da synd og skam at gå rundt og bære på vrede helt alene :(
Det kan man blive pshykisk syg af :S

Fra : TheRipley

Dato : 11-12-04 23:35

Flash 77: Fordi overskriften er "en lørdags hyggetråd" og du ser ikke ud til at hygge dig

Hilsen Ripley

Fra : briani

Dato : 11-12-04 23:37

Hejsa Ram2 alias Resistance.

Sidst du var inde med det navn var uden et punktum,denne profil er fjernet ligesom en masse af de andre fupprofiler som du har herinde

Hvorfor går du ind og lave fusk med andres profilnavne ?
Sidst set Dova. Og Franksp.

Hvor dumme tror du egentlig vi er Ramses

Kan du holde styr på alle dine profilnavne,du må dæleme have et kedelig liv
Er det ikke træls at gemme sig bag en proxyserver

Fra : Flash77

Dato : 11-12-04 23:46

Tro mig - jeg hygger mig altid i arnes tråde...

Fra : bentjuul

Dato : 11-12-04 23:47

hm hm hygge ???

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 00:02

Jada,masse hm hm hygge her bentjuul,

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 00:33

Skål Holger, jeg har kun Rødvin i glasset, men da det er weekend, har du det måske osse?

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 00:35

Bent - Flash er Hyggedræber! Skål tildig også.

Fra : Trinethk

Dato : 12-12-04 00:37

Nå, så skåler jeg sgu bare med mig selv ....... Hmpf

Fra : TheRipley

Dato : 12-12-04 00:44

Skål Trine og alle I andre,

Arne, kan du ikke lige holde dig oppe til din egen tråd, du er forpligtet til at komme med indlæg i den (mere end en gang i timen)

Hilsen Ripley

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 00:46

Undskyld kære Trine, var ikke klar over at du stadig var med. Skål min ven.

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 00:46

Undskyld kære Trine, var ikke klar over at du stadig var med. Skål min ven.

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 00:47

Kan ikke li vin arne.jakobsen,bare pils her,men ka vel skåle med meg allikevel?,skåll du

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 00:49

Hej Ripley. Dit dejlige stykke kønne køn. Jeg er squ oppe. Men havde lige noget andet ævl der osse skulle passes. Arne

Fra : TheRipley

Dato : 12-12-04 00:51

Arne, hvorfor havde jeg en ide om, at det var noget ævl

Hilsen Ripley

Fra : Trinethk

Dato : 12-12-04 00:53

TheRipley> Hehehe

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 00:54

Holger - selvfølgeligt kan vi skåle som vi altid har gjort. Men jeg må sige at billedet af dig på Keld's side kom noget bag på mig. Din elendige ½-norske hippie. Skål igen ALLe

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 00:54

Fra : TheRipley

Dato : 12-12-04 00:58

Skål selv Arne, hvor er billedet af dig for resten, og hvor har du været hele ugen?

Hilsen Ripley

Fra : Trinethk

Dato : 12-12-04 01:01

man kan jo altid oploade på www.UpIt.dk
Så det er bare med at komme igang ;)

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 01:02

Nu er der fannama gået tvilling i tastaturet igen. Lidt træls.

Ripley - Det ved jeg skiiiisme da æt? Fortæl

Trine - Sæj nøj - Jeg troede jo ikke at du kunne, efter den der julefrokost. ???

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 01:05

Er det meg der har drukket for mye eller har du ekko på tastaturet arne.jakobsen???

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 01:07

Ripley

De fotograferede som gale men jeg kom aldrig med på filmen?

Se min seneste, du skylder et svar) HæHæ Gnæg

Fra : TheRipley

Dato : 12-12-04 01:07

Jamen Arne, jeg kan da ikke fortælle dig, hvad du har lavet
Du har bare glimret ved dit fravær i Smalltalk, det undrede mig, du plejer at være der

Vil til at sove - tror jeg - hyg jer

Hilsen Ripley

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 01:09

Holger - læs lidt højere oppe.

Fra : TheRipley

Dato : 12-12-04 01:13

Arne, du skal nok få et svar
Jeg skal bare lige vide på hvad, mangler lige et par tankelæserlektioner endnu før jeg kan regne ud om det er seneste tråd, indlæg eller.......

Hilsen Ripley

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 01:14

Kære Ripley

Jeg er jo i bund og grund et sødt og rart menneske. Men hvis jeg føler at min tilstedeværelse, af den ene eller den anden grund, ikke er velset, er jeg også intilligent nok til at holde mig væk.

Er det forklaring nok? Love AJ

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 01:16

Kan ikke det arne.jakobsen,der er min lampe jo,ha

Fra : takskaldeha

Dato : 12-12-04 01:22

Jamen så go lørda da da da!

Fra : takskaldeha

Dato : 12-12-04 01:23

Ja, nu er det jo teknisk set blevet søndag, så glædelig 3. søndag i advent!

Fra : TheRipley

Dato : 12-12-04 01:24

Hej Arne, er sikker på, at du er et sødt og rart menneske, som regel

Men det er der ikke mange i Smalltalk der er hele tiden, så det behøves ikke at være grund nok til at holde sig væk , vi har vel alle sammen lov til at være her.

Og, ikke for at prikke til dig - jo, det er- nu har jeg taget dig i en stavefejl

Hilsen Ripley

PS: Tror for resten jeg tager fejl, holniels er vist rar, uanset hvad folk skriver, må være luften deroppe

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 01:35

Hallo TheRipley,vet du hvad rar betyder her oppe?????

Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 01:36

fair skal være fair - og arne - takker for din undskyldning

Fra : TheRipley

Dato : 12-12-04 01:38

Holniels: Ja men det var nu ment på dansk, tror jeg

Og Arne, har lige siddet og læst en anden Smalltalktråd igennem, så glem mit drilleri om stavefejl, kan godt se, at du har haft nok at se til.

Hilsen Ripley

Fra : miritdk

Dato : 12-12-04 01:42

Ripley - hvem filan siger noget andet end at holniels er ok - gør de så send dem til mig så banker jeg dem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 01:43

Mirit

Som du selv siger, fair skal være fair. Jeg blev lidt grebet (som sædvanligt) og kvajede mig. Men jeg er squ altid mand nok til at stikke en undskyldning. Kys Arne

Fra : TheRipley

Dato : 12-12-04 01:50

Mirit, ingen siger at holniels ikke er OK, jeg trak ham bare væk fra en generel holdning til, at alle vi andre, har svært ved at være søde hele tiden

Hvilket også gælder Arne, som så til gengæld er god til at rede tingene ud igen, hvis man forstår at lytte.

Hilsen Ripley

Fra : TheRipley

Dato : 12-12-04 02:03

-og Arne, det var ikke forklaring nok til mit søvnige hovede

Håber den følger senere, for nu er det altså sengetid.

Godnat til dem, der er vågne endnu.

Hilsen Ripley

Fra : Trinethk

Dato : 12-12-04 02:08

go nat TheRipley

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 02:22

Natt TheRipley,sov godt du

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 02:32

Er du gået ned arne.jakobsen??

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 02:45

Hallo arne.jakobsen?,ok hvis det er med den på du,ja så kan du sove godt jo.........

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 02:50

Gu er jeg ej gået ned, men som sagt har jeg andre tråde der også skulle passes. De er lukket nu, så nu skal jeg til at læse lidt tilbage i denne tråd. men SÅ meget kan I da ikke have savnet mig. Gnæg

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 02:54

Savnet??,nu må du samle deg litt du

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 03:02

Ok arne.jakobsen,får vel drikke opp her og legge meg,det vil jo sikkert ta noen timer for deg at stave denne tråd igennem,men du,vi snakkes vel når du har samlet deg igen eller??

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 03:02

OK Holger, kunne jo ikke vide du var den eneste tilbage du! Men at jeg er den gut der starter hyggetråden, betyr vel ikke at jeg også skal holle den igang? Hwa faen er du her for. Skål i Røvin?

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 03:10

Jada,det spør jeg osse meg selv om,men skål du,og en fortsatt hyggelig natt jo,skåll i æl du

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 03:11

Faen,sorry,æl=øl

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 03:18

Ja ja din skøre skid, gå du og læg dig, så gør jeg det samme. Vi snakkes i morgen.

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 03:22

Dett gør vi bare

Fra : emesen

Dato : 12-12-04 10:47

Cut-in
Holniels - hvordan kan du holde ud, at drikke det mosevand fra Skelskør å som ligger nede ved Skælskør. (Harboe)

Fra : Flash77

Dato : 12-12-04 10:52

Citat arne.jakobsen:

--
Hvis du er så sød og rar, så er det en underlig måde du typisk viser det på. Og jeg synes faktisk ikke du er ret god til at vurdere hvornår du er uønsket.

Men jeg er da glad på dine vegne for at du selv synes du er intelligent.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 16:06

Tak for svaret Trine Arne

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 16:06

Joda emesen,går fint det,men hvis du kan fylde et par tankbiler med det vann er jeg aftager du

Fra : emesen

Dato : 12-12-04 16:09

Holniels - mig og konen drikker Harboe 110 ....................det gør naboerne også når jeg gi'r.

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 16:18

emesen - Kender du den der Ale man kan købe i Aldi? Den koster det dobbelte, men er en af de bedste øl jeg nogensinde har smagt. I burde prøve den ved lejlighed. Nåh nej forresten; I bli'r bare afhængige og den koster 4,25.

Fra : emesen

Dato : 12-12-04 16:34

Skal jeg ha' Tysk øl ..............skal hun komme med 8 store krus i hver hånd.

Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-12-04 16:42

Den er squtte tysk. Den er dansk.

Fra : holniels

Dato : 12-12-04 19:55

Ha emesen,heroppe vil alle drikke Harbo hvis bare jeg gir,uff

Du har følgende muligheder