/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
nu kan det fandeme være nok....
Fra : Melander
Vist : 540 gange
1281 point
Dato : 04-08-02 20:20

Kandu er tilsyneladende totalt fucked op...man bliver svinet til og trampet når man giver et tip, som en eller anden nar, ikke bryder sig om, eller mener er hans tip...uhhhh tør øjnene og spis en kiks. og nu viser det sig dæleme at nogle herinde har flere logins, hvordan fanden der så foregår. det kan sgu da ikke være meningen med kandu.
Findes der andre sider ligesom kandu, men hvor der er styr på tingene, vil jeg gerne vide det, for så skrider jeg sgi herfra med samme. for jeg er træt af visse personagers diktatoriske fremfærd herinde, og gider ikke spilde min tid herinde....
Men hvis nogen kender andre sider, vil jeg gerne vide det..
Jeg giver alle mine point til gennie, fordi jeg lokkede ham ind i dette forum. undskyld...jeg håber du bliver hvis du altså gider.....

Fra : gandalf

Dato : 04-08-02 21:04

Hej Melander

Okay du er godt nok negativ. Du nævner du bliver svinet til i forskellige indlæg, hvilke? Det er lidt svært for os andre at tage stilling til tingene hvis vi ikke er med på hvilke indlæg der er tale om.
Med hensyn til at smutte, det må man jo så sige er din helt egen sag. Jeg vil da bare sige jeg mener det er total kryster agtigt, i stedet for at prøve at finde ud af, hvad som kunne gøres bedre. Nu skriver du jo, at kandu ikke har styr på tingene, hvad ville du gøre anderledes, hvis du styrede showet? Denne gruppe er jo til gode ideer, så du kunne da prøve at komme med nogle forslag i stedet for, at skylde sådan en gang opkast op, uden at give eksempler.
Folk bruger flere profiler, hvad vedrøre det dig? Hvorfor er det lige du har noget imod dette? Sålænge folk ikke snyder med point så kan jeg da ikke se det skulle gøre nogen skade. Og hvis du har opdaget nogen der snyder med point, hvad så med at skrive det til kandu, så må de jo tage sig af det. Og igen hvordan ville du forhindre dette, hvis det var dig der styrede showet?

Du har hjulpet mange herinde, så det er da bestemt en skam at se en gulddreng som dig gå til spilde.

Gandalf

Fra : Melander

Dato : 04-08-02 22:05

man kunne evt. lave det sådan at man kunne komme med kommentare til tips, eller helt fjerne bedømmelsen af dem, men hvem gider så at skrive tips. Man kunne også fjerne månedens gevinst, så var der ikke den at stræbe efter, så var der kun "æren" ved at have flest point, men man kunne også afskaffe point, men det er jo ligesom hele grundlaget herinde..

Blandt de tips der bliver givet, er bla. et om jordstråler, er der en der forsørger at sælge sin konsulent bistand, men ligeefter kommer der en ny, som rakker vedkommende ned. HVORFOR, okay det er forkert at sælge alt muligt herinde, men hvis man vil brokke sig over det kan man jo, skrive det under kandu.dk , og så skabe en debat.

Og det kan da også godt være, at mit ordsprog, i mit første indlæg var lidt for groft, men jeg var temmelig sur, da jeg skrev det, så jeg undskylder da gerne over for dem som måtte føle sig stødt, over det..SORRY

Det med at snyde med pointene, er da fedt, jeg kan bare ikke finde ud af det..haha. men det er da træls hvis der er nogen der til kæmper sig point, som de egentlig ikke har fortjent.
Desuden, bør man fjerne muligheden for at give formodet svar, for mange tror tilsyneladende at man skal godkende sådan et, og ved ikke at man kan afvise et formodet svar og så godkende en kommentar, hvis den altså er bedre.

Nu kalder gandalf mig godt nok for en gulddreng, skægt udtryk egentlig, men jeg har også lært meget ved at være herinde, for der findes dæleme nogle kloge hoveder herinde, så jeg har da lært noget om mange ting, men desværre også om menneskets natur, ting som jeg helst ikke ville vide. er der noget at sige til at vi er den mest destruktive race på planeten......

mvh. Melander

Accepteret svar
Fra : e.p.

Modtaget 1281 point
Dato : 04-08-02 22:11

Har dit indlæg noget med dette tip http://www.kandu.dk/dk/tip/1898 (som er væk??) at gøre.....
Jeg må sige at jeg sympatiserer en hel del med dig, og har også "truet" med at forlade kandu.dk men men men.......Der er 2 ting som skal tages højde for:
1) dette forum er nyt, og folkene bag arbejder med nye tiltag
2) Dette forum er gratis at bruge, og folkene bag kandu.dk bruger deres fritid på at lave noget der ikke giver nogen indtjening (læg mærke til at det er bannerfri)

Men aligevel vil jeg dog godt give dig ret i at de generelt er meget langsomme......

Skulle du hengive dig til et andet forum kan jeg anbefale http://eksperten.dk der er reglerne bare helt ovre i den anden grøftekant hvor man ikke kan slå en prut uden at blive dunket 20 gange i hovedet, og derefter blive smidt på porten

Jeg håber (meget) at du bliver, og hjælper med at give råd og gode ideer til kandu.dk så det bliver et godt forum

Fra : Rellom

Dato : 04-08-02 22:13

Hej Mellander

Det korrekte svar på dit spørgsmål er: INGEN STEDER!

Diktatortyper og snydepelse finder man alle steder.
Men er det værd at lade sin glæde over et ellers godt site ødelægge af sådan en samling skvadderhoveder?

Ja, det synes du åbenbart - men det har jeg så en anden mening om.

Skift derfor venligst mening - og BLIV, HVOR DU ER!

For du hører jo til dem, der gør kandu.dk til et både lærerigt, underholdende og hyggeligt sted at være.

De bedste hilsner
Rellom

Fra : bantam

Dato : 05-08-02 07:58

Hej Melander

Jeg er ikke helt sikker på om du IKKE selv er en af disse pointjægere, for med din kommentar om at hvis der IKKE var point til tips var der ingen der gad gi tips, er da for mit eget vedkommende ihvertfald forkert. Jeg gir et tip for at nogle MED INTERRESSE for lige det område måske kan bruge det.
Fejlen er at det jo er 5 helt tilfældige der gir stjerner, og hvis det er 5 der er bedøvende ligeglad med lige det emne, får det måske 0 stjerner, men de går jo ind og læser det alligevel for måske at få lov at bedømme og få point, så der skulle slet ikke være point til tips, for der er altså også mange tips man kan se bare er sat ind for at score point, og som man nok aldrig havde skrevet, hvis ikke det var for pointene.

med venlig hilsen
bantam

Fra : zonker

Dato : 05-08-02 09:52

Kære Melander

Faktisk har Gandalf fat i en masse rigtige ting i hans kommentar til dig.

Og nej mit indlæg rakker ikke ned på et tidligere tip, jeg forsøger med en grundig dokumentation, at fortælle sandheden, hvilket faktisk også lykkedes. Kilderne fejler faktisk igenting.

Og hvis du har læst mit tip ordentligt efter, vil du også se at jeg til sidst henviser til en privat hjemmeside, hvor en privatperson på en saglig og seriøs måde forsøger,m at give sine egne erfaringer med jordstråler. Og denne understøtter faktisk det jeg skriver, så jeg er faktisk ikke alene om, at have en kritisk holdning til "jordstråler".

Jeg skriver "Denne artikel har nogle ret gode synspunkter der underbygger det jeg ligesom har forsøgt at lægge op til i dette tip :

http://www.skeptica.dk/arkiv_dk/pa_005.htm

På ovenstående link kan du samtidig finde en del gode argumenter og ting som forfatteren selv har oplevet"

Faktisk finder du en masse god e synspunkter i artiklen, men det kræver, at man bruger den tid og energi, som det er at læse den sidste link igennem. Og ja jeg ved godt den er lang, men forfatteren gør et seriøst arbejde for at forklare og afmystificere dette emne.

Fra : Melander

Dato : 05-08-02 16:41

til bantam kan jeg da kun sige en ting, og det er at jeg bestemt ikke er pointjæger, for jeg kan ikke bruge dem til en skid, så fjern da endelig point for tipsene. men det er for mig fint nok, at nogen sætter et tips ind bare for at få point, fordi hvis tippet er dårlig får det ingen point.

Til zonker er der absolut kun en ting at sige, uanset hvad andre mening er, pis ud af mit spørgsmål......

Godkendelse af svar
Fra : Melander

Dato : 06-08-02 21:20

Tak for svaret e.p..

så må ep, gandalf og rellom dele de point........men de kan ikke bruges i bilka

Fra : zonker

Dato : 06-08-02 21:29

e.p. hvis 2 år på bagen er nyt, så ved jeg snart ikke hvor noget er nyt ??

Fra : e.p.

Dato : 06-08-02 21:48

Takker for pointene.....men ellers ærgeligt at de ikke virker i bilka, jeg kunne godt bruge en DVD afspiller

Fra : gulbahar

Dato : 05-07-03 16:55

Jeg kan ikke finde svaret .tak

Du har følgende muligheder