Kan ikke finde drev bogstav i XP
Fra : lubeck
Vist : 353 gange
150 point
Dato : 25-07-04 13:07

Jeg sidder her med et lille problem
Jeg har en PC der lige har fået en ny Hdd, den virker fint op der er lagt Windows XP pro på, i maskinen sad der i forvejen 2 Hdd en flytbar og en almindelig, de har ikke fået noget drev bogstav under istallationen af XP.
Jeg kan se begge Hdd under disk håntering, men jeg kan ikke tildele dem et drev bogstav???!!!!!
Hvordan gør jeg det UDEN at formatere hardddiskene (har også prøvet Partion magic uden held) :(
MVH
Lübeck

Fra : taliskoko

Dato : 25-07-04 13:12

Man er jo nødt til at spøger:

Har du tjekket jumperne sidder korrekt og Bios'en er sat op korrekt mht. master og slave.?

Hvis ja, så tjek igen...

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 160 point
Dato : 25-07-04 13:40

I det grå område DISK 1 og DISK 2
H-klik >opgrader til dynamisk disk (ikke den med C: på)
Hvad er der på de to ekstra diske..............styresystemer ???

Godkendelse af svar
Fra : lubeck

Dato : 25-07-04 13:46

Tak for svaret emesen.
Det var lige det der skulle til, havde selv været inde på det, men turde ikke da jeg troede det ville slette de ting der lå på disken
1000 tak for de hurtige svar...i er sgu for seje
Lübeck

Fra : emesen

Dato : 25-07-04 13:52

Det er ikke sejt - men selvafprøvet.