/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Ingen emil'er IGEN... ?
Fra : molokyle
Vist : 328 gange
6 point
Dato : 07-06-04 21:12

Jeg får ingen emiler (E-mail) fra Kandu.dk i øjeblikket. Hva' me' jer ?

</MOLOKYLE>

Fra : Teil

Dato : 07-06-04 21:13

Nej ingen her.

Fra : Soenne

Dato : 07-06-04 21:15

Heller ikke her.

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:16

Præcis som sidst : http://kandu.dk/dk/spg/42224 og http://kandu.dk/dk/spg/42236

...til gengæld er opdateringen af spørgsmål/svar god og hurtig

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:19

Istedet for installere en ny server Kandu.dk ? Ku' vi så ik' få en dedikeret mailserver ???

...elller en DECIDERET server

</MOLOKYLE>

Fra : emesen

Dato : 07-06-04 21:20

Ingen her.

Fra : emesen

Dato : 07-06-04 21:26

Emesen's mailservice.
http://www.kandu.dk/dk/spg/42509

Fra : tedd

Dato : 07-06-04 21:26

Heller ikke her! til gengæld fik jeg 102 i går

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:30

Er det muligt kære Kandu.dk, som det har været oppe at vende før... ? Man kunne lave en side, hvor der kunne doneres penge til nyt apparatur/expertice til at få dette ellers udmærkede forum op at køre optimalt set i forhold til lignende fora ?

Selv med min ydmyge indkomst ville jeg da gerne på Giro indbetale XX antal kr. pr. mdr. for ikke mine gåde råd og hjælp ( ) går sur i tekniske problemer fra tid til anden og uden det skal tage døgn/uger før problemerne bliver løst ?

</MOLOKYLE>

Fra : ans

Dato : 07-06-04 21:30

Hej Molo!

Kom med dit bidrag her http://www.kandu.dk/dk/spg/42294

Jeg får stadig ikke e-mails.

Hilsen ans

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:34

emesen -> reply = http://www.kandu.dk/dk/spg/42509

<7MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:35

ans -> Ok. kigger på det !

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:36

ans -> </MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:36

P.... besværligt at kommunikere på denne måde

</BEVAR CHRISTIANIA>

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:39

I fik vel også meddelelsen om Kandu.dk for ca. en uge siden installerede en NY server ???

(Manden så ellers glad ud med sit Kandu.dk skærmbillede i armene )

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:43
Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:44

Hængerøve

</RAM2>

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:45

</MOLOKYLE>

Fra : ans

Dato : 07-06-04 21:47

Mel.: Kommer der ikke snart en tuborg til mig

Kommer der ikke snart en e-mail til os,
kort eller lang, en e-mail til os.
Vi har ventet længe, så send dem dog nu,
Kort eller lang til os.

Fra : creamygirl

Dato : 07-06-04 21:48

Hvad foregår der her?!? er du begyndt at tale med dig selv Molekyle,
eller lider du af personlighedsspaltning? Jeg får heller ingen mails..øvvv..!

Fra : Sunowich

Dato : 07-06-04 21:51

Jae det er sku surt Molo Hvad skal du så lave og nogle har scoret damen OG nej vi kan ikke finde mailsne i Google
Mvh Sune
Ps. du må finde dig en lille pind som du kan pille dig i rumpen med mens du venter

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:51

ans -> Tuborg ? Dét må vi håbe

creamygirl -> Jeg KEDER mig, når jeg ingen emil'er får

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 07-06-04 21:53

SonofaBitch -> Ok. ....hvis du piller af !!!

</GOOGLEKYLE>

Fra : emesen

Dato : 07-06-04 22:07

måske et link du kan bruge:
Mail.com
Yahoo! Mail - The best free web-based email!
Welcome to Yahoo! Mail. You must sign in to read or send mail. New to Yahoo!? Get a free Yahoo! Mail account with our powerful SpamGuard technology! ...
the Mail online
The Daily Mail logo Weather. Evening 15ºC, Morning 23ºC, Next 5 days
Der er mange flere.
Emesen.

Fra : emesen

Dato : 07-06-04 22:10