OE: Besvare med samme mailadr. som der s~
Fra : andersfraranders
Vist : 264 gange
100 point
Dato : 21-04-04 19:53

I min Outlook Express har jeg oprettet ca. ti forskellige pop-3 konti fra mine forskellige firmaer.

Hvordan sætter jeg OE op til at besvare med samme mail-adresse, som der skrives til (i stedet for at besvare med min default-adresse).

Underligt nok virker ÉN af mine pop3-konti præsis som den skal. Alle mails som er skrevet til den konto, besvares med korrekt afsender-mailadresse.

Jeg kan ikke se, at den pågældende pop3-konto skulle være sat anderledes op end de andre konti.

Hvad gør jeg galt?

Mvh.
Anders Grønborg

Fra : refi

Dato : 21-04-04 20:13

Hvis du besvarer en mail sendt til xxx@xx.dk bliver besvarelsen automatisk sendt fra den adresse.
Hvis du skriver en ny mail er det fra din standardadresse.

Fra : andersfraranders

Dato : 21-04-04 20:21

Tak for svar.

Det er desværre ikke tilfældet i min Outlook Express.

Her bliver afsender-mailadressen lavet om til min default-adresse på de mails som jeg besvarer.
Mails som jeg besvarer får altså en anden afsender end de oprindelig var sendt til.

Jeg kan selfølgelig selv manuelt ændre afsender adressen/kontoen, men det er bare bøvlet hver gang.

Fra : refi

Dato : 21-04-04 20:27

Det er bøvlet - og burde ikke være nødvændigt.
Kan det skyldes at det er post der bliver videresendt inden det når dig.
Normalt er afsender i en svarmail den samme som den der er skrevet til oprindeligt.
Se lige om alle dine mailadresser er sat op til at sende og hente ens.
Når du klikker på besvar bruger OE jo de oplysninger der ligger i mailen og derfor burde afsenderadressen også blive den samme som den der i første omgang var sent til.

Fra : mikael.beck

Dato : 22-04-04 09:29

Hej Anders,

jeg mener løsningen er: gå ind på funktioner/konto/egenskaber/svaradresse

Skriv samme e-mail adresse her på alle dine mail konti.

Hilsen Mikael

Du har følgende muligheder