/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Superbruger
Fra : dr0zie
Vist : 342 gange
1 point
Dato : 21-12-03 19:24

Koster det noget af blive supperbruger?
HVis ja hvor meget?
Hvis nej hvorfor skal man så opgive adr tel etc.?
MVh: Dr0zie

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 11 point
Dato : 21-12-03 19:26

Du kan tilmelde dig som superbruger, hvis du ønsker. Det koster ikke noget.
Du skal opgive din e-mail, samt adresse.

mvh
jms

Fra : granslam

Dato : 21-12-03 19:27

nej det koster ikke noget
jeg tror en af grundene til adresse tlf osv er almen registrering og så du ikke har flere konti
mvh Granslam

Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 19:36

ok mange tak.
Jeg tror jeg tilmelder mig det er da smartere :
End af være denne dårlige bruger ;)

Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 19:37

Tak for svaret jmsgruppen.

Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 19:41

forresten Jms hvordan får du den der smiley ind over dit navn?

Fra : briani

Dato : 21-12-03 19:43

Hejsa

lige en lille bemærkning herfra.

Grunden til at du skal opgive din adresse er,at hvis du er så heldig at vinde måneden præmie,så ved kandu hvor de skal sende præmien hen.

Mvh Brian

Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 19:46

briani og resten hvordan får i den der smiley ind?

Fra : Rellom

Dato : 21-12-03 19:46

Grunden til at du skal opgive postadresse m. m. er,
at Kandu skal vide, hvor de skal sende præmien hen.
hvis du vinder månedens præmie.

Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 19:46

glædlig jul forresten det er jo jul om 2 dage..

Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 19:47

upd mente glædelig jul

Fra : briani

Dato : 21-12-03 19:49

Hejsa igen
kik her
http://kandu.dk/dk/faq.asp
rul et stykke ned på siden

Mvh Brian

Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 19:51

takker

Fra : ans

Dato : 21-12-03 19:52

Du kan selv bestemme om det skal være før, efter, under eller over dit navn. Smileys er her

http://kandu.dk/dk/faq.asp#20

mvh ans og

Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 19:54

Selv tak, smileys får du:
http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20
mvh

jms

Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 19:55

<<ans
så ikke lige dit indlæg
jms

Fra : jmsgruppen

Dato : 21-12-03 19:56

<<briani
så heller ikke dit indlæg
(får måske nye briller i julegave)
JMS

Fra : briani

Dato : 21-12-03 19:58

Hvad med det indlæg jeg have kl 19:49
den så i heller IKK
ans og jms

Det er åbenbart en af de dage kandu har valgt til ikke at sende mail ud.
De er sku nok løbet tør for frimærker

mvh og en forsat god aften
Brian

Fra : ans

Dato : 21-12-03 20:14

> briani, jeg så godt dit indlæg, men der skal man jo selv lede.
E-mails bliver heller ikke sendt til mig fra kandu.

mvh ans

Fra : briani

Dato : 21-12-03 20:20

Hejsa lille ans

Man skal da ikke lede efter dem på mit link(sikke da noget sludder)
Man skal bare rulle lidt ned på siden som jeg skriver.

Brian

Fra : ans

Dato : 21-12-03 20:25

Jeg kalder det for at lede, når der ikke bliver henvist direkte til et link lille Brian.

Fra : dr0zie

Dato : 21-12-03 20:46

Jeg får hellere ikke mails fra kandu meget underligt.

Fra : briani

Dato : 21-12-03 20:52

jamen lille ans

Din stædige "gås"

Man skal ikke lede når man får at vide man skal rulle ned på siden

men jeg giver dig da gerne ret fordi det snart er jul.

Brian

Fra : maya123

Dato : 22-12-03 08:08

Det er ikke et krav med navn og adresse.
Jeg har valgt at vente og se om jeg overhovedet samler så mange superpoint, at det kan svarer sig. Man kan jo altid gå ind og rette i det senere.
MVH maya123

Du har følgende muligheder