/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Hvorfor var I (Kandu) så længe om det
Fra : ram2
Vist : 454 gange
1 point
Dato : 16-09-03 08:07

>Gandalf. (Kandu)

Tak. Hvorfor var I så længe om dette. Dit smukt formulerede tip http://www.kandu.dk/dk/tip/5144 forklarer med al tydelighed de fleste af de spørgsmål, jeg har haft i forbindelse med Kandu. Om det stiller alle tilfredse, kan jeg ikke gøre mig til talsmand for.

Jeg kan dog ikke give dig helt ret i, at min provokerende facon ikke bærer frugt. Dit tip i dag synes at bekræfte dette. Det kan selvfølgelig være en tilfældighed, at I netop svarer umiddelbart efter at jeg stillede det omtalte spørgsmål til jer.

Jeg var ikke klar over, at du var tilknyttet Kandu, og det gør i og for sig heller ingen forskel, ud over at Kandu nu pludselig har et "ansigt", og det er ligesom nemmere at håndtere. Jeres grundholdninger (Kandu's), som du så klart gør rede for, er yderst tiltalende.

Dog skriver du i dit tip visse ting, som jeg vil komme ind på ved anden lejlighed, herunder kvaliteten af de mails I får.

Mvh
Ram

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 11 point
Dato : 16-09-03 09:36

Ja Ram, kunne du så ikke forbedre tonen lidt,ud fra det meget fine tips kandu er kommet med? Drop nu al den kasten med mudder, det kan godt være at det får nogen til at vågne op...em, er det nu også det værd?
Jeg synes det er smadder ærgeligt at alle de kloge folk løber væk herinde fra...og hvis du nu skulle ransage dig selv lidt...er du så ikke medskyldig i dette?
Nu må du gerne kaste dig frådende over mig og skælde mig huden fuld, men det preller af som vand på en gås
Jeg er ikke hverken konfliktsky, eller vil have fred for en hver pris, men det her!!! Det kan jeg dælme ikke tage alvorligt.
Jeg synes der er andre problemer i verden, som fortjente mere opmærksomhed end om kandu kører perfekt...hvilket jeg egentlig synes de gør, i betragtning af at det er ulønnet.
Mange venlige hilsner
Sus

Fra : briani

Dato : 16-09-03 10:19

Jeg kan se at Gandalf har skrevet et tip
http://www.kandu.dk/dk/tip/5143
jeg kan også se den nu er fjernet
Er der en der kan fortælle mig
hvad dette tip gik ud på ??
Mvh Brian

Fra : ram2

Dato : 16-09-03 10:34

>Brian.

Hvis du ser på tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/5144 så er dette tip fuldstændig enslydende med det tip, som nu er fjernet. Jeg tror, at der skete det, at Gandalf som øjensynlig er medlem af teamet bag Kandu, leverede det tip der nu er fjernet, men måske ved et uheld eller tanketorsk lagde det ind fra sin "Gandalf" profil og underskrev det "Teamet bag Kandu. Da han / hun efterfølgende opdager dette, bl.a. fordi jeg i mit sp vedr. dette, netop skriver at det var rart at få et ansigt på Kandu - her som Gandalf.

Mvh
Ram

Fra : briani

Dato : 16-09-03 10:51

OK
Tak Ram2
Gandalf er en fra Kandu teamet
ja det kunne godt se sådan ud
så forstår jeg bedre denne kommentar
hentet fra igår
Citat
Hej mrhan

Det som går galt er simpelthen at nogle af brugerne tror de ejer dette forum, og hvis de ikke får deres vilje bliver de negative, og så trækker person andre af disse brugere med sig. Jeg synes det er helt fint, at der er nogle af disse personer som vælger at forlade kandu, for de laver alt for meget støj. Meningen med kandu er jo trods alt at skulle hjælpe andre og ikke sidde og chatte som der åbentbart er nogle som føler. Der findes en masse chatsteder, så hvorfor smutter de ikke bare over på nogle af disse.

Der er sørme også nogle der får ondt i røven over at en anden person end dem selv vinder månedens præmie (så må lodtrækningen jo være forkert), og at et indlæg er blevet fjernet. Jeg ved simpelthen ikke hvad det er for en børnehave, og de skulle forestille at være voksne menneske.

Hold du bare skruen i vandet mrhan, stormen lægger sig snart igen, det er ikke første gang dette sker og sikkert heller ikke sidste.

Og så kan vi jo stille og roligt vinke farvel til ep, summer og uffe29 og sige tak fordi de føler at de skal gøre sådan et stort nummer ud af sådan en lille ting som at stoppe på kandu.

Gandalf

Mvh og en forsat god dag
Brian

Fra : ram2

Dato : 16-09-03 11:13

Kære Mango.

Du inviterer (næsten) altid til at blive ”konverseret” på en sober måde. Først - Om jeg kan forbedre tonen lidt? Selvfølgelig kan jeg det, men jeg er ikke sikker på jeg vil, bl.a. fordi der er elementer på Kandu, der åbenbart kun kan aktiveres i det toneleje. Du skriver at det er ærgerligt, at så mange af de kloge folk løber fra Kandu.

Mango - der er indtil nu tale om 2 ( TO ) brugere, der i bedste teaterstil, højtskrydende annoncerer deres afgang fra Kandu, og kaster sig ud i et point-show, så alle de gammelkendte pointludere og nogle få uforskyldte nye brugere, med blottede tandhalse frådende kaster sig ind som statister i deres show. Den ene med 2 kendte profiler har tidligere lavet dette stunt

Kaste med mudder... Tjae.. Jeg ved ikke hvordan du har det (gu ved jeg så) men JEG sidder ikke på min flade røv og udokumenteret accepterer at blive kaldt løgnhals, af en bruger der i den grad har lagt sit eget løgneshow ud på Kandu, og som igen og igen er blevet mindet om, at der faktisk er masser af link til sp. og indlæg, der SORT på HVIDT viser at brugeren fuldstændig iskoldt har et troværdigheds problem og omgås sandheden, som man kunne forvente at Fanden læser Biblen, for at holde hans egen terminologi.

At vedkommende så samtidig fremturer med uhyrligheder inden for religion, i den mest bizarre og klæbende "Jeg alene vide" model, gør det ikke mindre fristende at køre på brugeren.

Om netop denne bruger forlader Kandu, mener jeg er bedøvende ligegyldigt - og er i øvrigt hans eget valg, men bruger blot mig som springbræt, og som prygelknabe for at aflede opmærksomheden fra de faktiske forhold, - nemlig at Rellom afslørede hans ligegyldige dobbeltprofiler, og jeg derefter fulgte op på sagen, og fandt ud af at hans manipulationer og ”misbrug” var betydeligt mere omfattende end først antaget.

Hvis jeg skulle få den tanke, at kaste mig frådende over dig, så ville det ikke være på grund af noget du skriver på Kandu, og jeg ville nok ikke ”fråde”, for ikke at skræmme dig væk.

Og til sidst din metafor, med at vand preller af på en gås, skal du være lidt forsigtig med at bruge. Man kunne fristes til at spørge: ”Hvordan skulle det ellers prelle af" Men jeg spørger ikke.

Mvh
Ram

Fra : mango

Dato : 16-09-03 11:25

ja ja Ram...dejligt at se at jeg inviterer til at blive konveseret pænt..hmmm det kunne andre måske lære noget af
Men jeg mener nu stadig at du skal tage den lidt med ro

Vi skal jo være her alle sammen!
Preller af? Hmm ja det ved jeg heller ikke
Men du spurgte heller ikke.
I al den diskution om snyderi og hvad ved jeg, den gider jeg simpelthen ikke...så når du skriver med mig så lad være med at hentyde til den slags pjat for det orker jeg simpelthen ikke at bruge min tid på.
Venligst
Sus

Fra : ram2

Dato : 16-09-03 11:37

Ahh - Øhhhh Mango.

Du kan ikke fratage mig retten til at lade mig forklare, hvorfor jeg agerer som jeg gør, når du i samme tråd netop bebrejder mig min måde at agere på. Vel??
Om du vil bruge tid på det eller ej, er jo i sidste ende dit valg.

"Vi skal allesammen være her"........ I princippet ja, men ikke nødvendigvis.

Konversere pænt.... Tjaeee, men det skal jo heller ikke gå op kønsløst, dekadent høflighed udtrykt i kancellisprog - så bliver her dælme ekstremt kedeligt og farveløst at være.l

Mvh
Ram

Fra : Rellom

Dato : 16-09-03 12:40

Jeg er på ingen måde enig i, at svaret fra Kandu er "flot formuleret".

Og jeg er for så vidt heller ikke enig i, at det er et svar.

Hvordan månedens lodtrækning kan være reel, når enhver kan udpege
vinderen på forhånd, får man ingen forklaring på. Og de store problemer
med loadtiden bliver ikke nævnt med så meget som skyggen af en
stavelse.

I stedet bliver ønsket om en forklaring på tingenes tilstand set som
udtryk for en "konspirationsteori".

Jeg må indrømme, at jeg havde ventet mig noget mere.

Fra : Rellom

Dato : 16-09-03 13:09

Jeg nuancerer lige mit standpunkt en kende.
Problemerne med loadtiden bliver rent faktisk nævnt.
Jeg overså den indskudte sætning "ligesom udbygning
af en serverpark" i første omgang.
Det beklager jeg meget. Men jeg synes nu stadig ikke
svaret er tilfredsstillende.
Og denne opfattelse er på ingen måde udtryk for, at
jeg "konspirerer mod kandu.dk" - som jeg tværtimod
meget ofte har rost i meget høje toner.

Fra : ram2

Dato : 16-09-03 13:22

>Rellom.

Flot formuleret er det efter min mening. Dog du har ret i, at oplysninger og svar vedr. lodtrækning er mangelfulde. Min ros gik primært på deres formulerede holdning til Brugeres forskellighed, og deraf følgende accept af samme Brugeres forskellige måde at gebærde sig på, hvilket nok kom nogle brugere på tværs, samt at dette endeligt er på eget ansvar, bortset fra åbenlyse ulovligheder, som de forbeholder sig ret til uden varsel at fjerne.

De kommer ligeledes ind på en forståelig og efter min mening acceptabel forklaring på problemet med loadtid, som du i første omgang overså.

Ram

Godkendelse af svar
Fra : ram2

Dato : 02-10-03 20:35

Hej Mango.

Er lige ved at rydde lidt op, der sker jo ikke mere her. At du får de mange point skyldes udelukkende, at jeg ikke kan gi' mig selv dem. Du kommer dog ind på en flot andenplads - som jo så er blevet til en første plads.

Men nu skal du ikke blive for højrø..., for de 2 andre du konkurrerede imod, er ærligt talt ikke noget at skrive hjem om.

Du har følgende muligheder