/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål

MS Windows
briani 27239
bsplayer som default player??
Fra : xsnp
Vist : 305 gange
150 point
Dato : 06-07-03 15:13

hey!
jeg bruger daemon til at åbne en avi.bin fil og det går fint men jeg får kun 2 mediaplayers at vælge imellem realone og windows media.
nu er det sådan at jeg kan ikke få wmp til at loade undertekster(jeg aner simpelthen ikke hvordan. sub filer)
så er det at jeg har bsplayer liggende,og den syndtes jeg er god hvordan får jeg adgang til den igennem daemon??

ps.
jeg har prøvet at give sub filerne samme navn som cue og bin filerne. det virker heller ikke så jeg tror wmp er udelukket.

Fra : beckski

Dato : 06-07-03 22:00

du skal lave mappeinstillinger, således, at filer med særligt "efternavn" åbnes med særlige programmer

vis>mappeinstillinger>filtyper....

beck

Fra : xsnp

Dato : 07-07-03 00:28

den må jeg lige ha skåret ud i pap!
jeg kan godt se hvad det går ud på men det ser lidt specielt ud

Fra : uniset

Dato : 07-07-03 10:53

Dette område forbinder programmer og filendelser. F.eks. ved du at Microsoft word bruger filendelse .doc. Du kæder blot de to ting sammen. Det samme vil gøre sig gældende for din avi.bin fil. Du vælger eller opretter filtypen(hvis den ikke er der) og beder win om at åbne denne filtype med programmet Bsplayer.

Håber dettte hjælper

Fra : xsnp

Dato : 07-07-03 13:52

jeg kan ikke få det til at virke.
der sker det.
jeg åbner daemon-henviser til en cue fil- og så får jeg en skærm med 5 valg til at åbne min fil med 3 ubruglige og så realone og wmp.
jeg har prøvet at tilknytte avi mpeg2 mpeg o.s.v til min bsplayer ingenting virker?.
jeg har nu fundet en omvej jeg starter som ovenstående også når filmen starter i ex. realone så slukker jeg og går ind i virtuel drive L\: der ligger filmen så og den åbner jeg med bsplayer.
men det ville være rart med en lidt simpler måde, eller hvis jeg kunne finde ud af at få tekster på wmp.

Fra : Manse9933

Dato : 07-07-03 14:10

Det kunne jo være at du skulle åbne disse mediaplayer og fjerne fil tilhørsforehold til disse filer som du vil afspille i bsplayer og kun
sætte fil tilhørsforehold til bsplayer.
Eller højre klik på avi.bin filen og klik på åben med>vælg program>vælg program eller gennemse og find bsplayer og sæt et flue ben i brug altid valgte
program til at åbne denne type fil med.
Manse9933

Fra : Manse9933

Dato : 07-07-03 14:32

prøv åben wmp funktioner>indstillinger>DVD>sprogindstillinger>standartindstillinger>og se om undertekster er indstillet rigtigt.

Du har følgende muligheder