Kan jeg bruge WI-Fi
Fra : Vonna
Vist : 675 gange
100 point
Dato : 18-09-15 20:00

Fra : marken84

Dato : 18-09-15 20:04

Jeg ville nu nok vælge en dansk model telefon for at være fuldstændig sikker.
Du kan jo få en Nokia Lumina billigere end den nævnte...

Fra : o.v.n.

Dato : 18-09-15 20:07

Rul ned på siden du linker til, der står at WI FI er en af muligheder for forbindelser
Citat
Connectivity:    4G, OTG, Bluetooth 4.0, WiFi, 3G

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 18-09-15 20:20

Husk lige Told og Post - det kan hurtig blive en dyr telefon
http://www.toldpriser.dk/toldberegner

Fra : mig-selv

Dato : 18-09-15 20:22

Bare fordi siden er på DK, så sendes det fra Østen.

Fra : webnoob

Dato : 18-09-15 20:23

Jeg er med O.V.N

Fra : Bille1948

Dato : 18-09-15 20:37

Den kommer fra Singapore.

Godkendelse af svar
Fra : Vonna

Dato : 18-09-15 21:28

Tak for svaret mig-selv.

Fra : mig-selv

Dato : 19-09-15 15:14

Syntes nu ikke det tilkommer mig at få points, da jeg ikke svarede på dit spørgsmål.

Du har følgende muligheder