/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Ferielukket, eller hvad?
Fra : 3773
Vist : 858 gange
500 point
Dato : 25-07-12 11:53

Hvorfor er man så langsomme til at scanne Jørn Rudolph?

Fra : refi

Dato : 25-07-12 12:53

Tilsyneladende fordi Kandu er gået tilbage til det gamle loginsystem....

Dvs. der kan oprettes alle de login man ønsker - blot der er en gyldig email til hvert login....

og dem kan du jo oprette millioner af - hotmails f.eks....

Fra : LuffeA

Dato : 25-07-12 13:26

Hvis det er scanning på et sygehus er der lange ventetider.

Den næste jeg skal på er (var) der 10 uger

Fra : refi

Dato : 25-07-12 13:29

Bestiller du så 200 tider for at have lidt at vælge mellem

Fra : 3773

Dato : 25-07-12 17:19

Eminent kommentar af Refi (det må jeg så indrømmer, selvom vi plejer at være uenige).

Fra : refi

Dato : 25-07-12 17:27

Uenig betyder blot at man er enige om at være uenige....

Fra : 3773

Dato : 25-07-12 17:28

Det kan der så være noget om....

Fra : granner01

Dato : 25-07-12 18:32

Jeg tror de har ferie for de er meget obs på at finde ud af om Jørn er på Kandu.

De ønsker ham ikke her.

Fra : smuller54

Dato : 25-07-12 21:12

Synes snart det her er værre:

http://kandu.dk/spg163210.aspx

Fra : o.v.n.

Dato : 25-07-12 22:32

Det er tilsyneladende underordnet hvad teamet gør så længe der ikke er en eller anden form for spærring af spammeren: http://www.kandu.dk/spg163212.aspx men det giver måske mere fra annoncørerne når der mange brugere og det kan der jo hurtigt blive

Fra : poten

Dato : 25-07-12 22:47

Kan da kun give dig ret smuller54

Fra : granner01

Dato : 25-07-12 23:52

Kors hvor har Jørn ødelagt glæden ved at være på Kandu.

Fra : 3773

Dato : 26-07-12 11:15

Den kører bare derudaf for klovnen med klovnehåret!

Fra : granner01

Dato : 26-07-12 11:18

Send han nicknavne til Kandu.

Fra : vic200

Dato : 26-07-12 11:20

Hvorfor stiller du igen og igen (3773) det samme dumme spørgsmål?

vic200

Fra : 3773

Dato : 26-07-12 12:01

Fordi det sommetider hjælper at henlede kandu's opmærksomhed på JR's gøren og laden.

Fra : granner01

Dato : 26-07-12 13:15

Og fordi JR har ødelagt så meget for Kandu,.

Fra : ans

Dato : 26-07-12 13:20

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=284209

Og hans seneste 3 spørgsmål har kandu slettet.

Fra : granner01

Dato : 26-07-12 13:24

Herligt så har Kandu ikke ferie.

Fra : refi

Dato : 26-07-12 14:49

Er I klar over HVOR MANGE adresser hotmail har

Fra : piaskov

Dato : 26-07-12 15:53

Det er bare skruen uden ende.
Det bliver ALDRIG bedre.

Fra : 3773

Dato : 26-07-12 16:10

Nu er det sådan set bare at holde øje med hvad der sker. Som sagt er han utrolig nem at spotte. Og kan vel også fanges/blokeres på IP'en.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 500 point
Dato : 26-07-12 16:33

Kandu holder øje med hans IP, det ved jeg, men har han en dynamisk IP, så er det svært.

Fra : mig-selv

Dato : 26-07-12 17:24

Citat
[...]

Nu ved jeg så ikke lige hvad jeg lige har gjort, troede man kunne melde sig ind som bruger af forummet uden at skulle mistænkeliggøres eller ligefrem hånes.
Troede jeg stillede et rimeligt spørgsmål, da jeg ikke er kendt med reglerne, endnu.
Og måske ikke bliver det, da jeg ikke er kommet herind for ligefrem at skulle have ballade for at stille spørgsmål, så kan jeg sikker få mine svar andre steder, hvor høfligheden er større end herinde.
Men jeg kan da foreløbig se på skrift, at det ikke ligefrem er alle der lige flinke herinde.
Men tak for det.

Fra : 3773

Dato : 26-07-12 20:15

Nå, så kunne vi lige blackliste yderligere en JR profil......

Fra : Mosebaek

Dato : 26-07-12 21:07

Hej Kandu brugere og Team!

Jeg synes der gøres alt for meget ud af denne "Jørn" sag.I gi`r ham jo netop det som han tørster efter....opmærksomhed.Han får sig sikkert et billigt grin,hvergang en farer i blækhuset,for at revse ham.Har man ikke midlerne til for alvor at uskadeliggøre ham,er det bedre han "løber" sig selv træt.

Han er jo tydeligvis en stakkels inkompetent person.Måske endda med en indskrænket intelligens,og med en kraftig mindreværdsfølelse.Har ikke andre måder at reagere på,for at få lidt opmærksomhed....for at afstive sin vakelvorne ego.Derfor sidder han ensom,hjemme i sin mørke skumle lejlighed,ved hans eneste store kærlighed,komputeren....den har han magt over....den reagerer på hans ordrer.....her føler han sig som en rigtig Batman.

Svar ham som enhver anden,eller lad være.......og fænomenet vil dø ud af sig selv.

M.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 27-07-12 16:38