/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål

MS Windows
briani 27239
sende mail på en fremtidig dato
Fra : lham
Vist : 690 gange
100 point
Dato : 17-05-12 18:38

PC: XP home edition sp3

Mit maiprogram -eller hvad det nu hedder- ihvertfald der hvor jeg modtager og sender E-mails fra er
one.com ( ikke advanced udgave )

Kan jeg der skrive en mail og så bede den blive sendt på et bestemt tidspunkt i fremtiden -feks 4-8-2012 kl 13.00 og evt gentage den dagligt et stykke tid frem.

Hvis ja hvordan gør jeg eller er der andre muligheder ( har også en G-mail konto )

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 110 point
Dato : 17-05-12 19:07

Ja, du kan benytte lettermelater

http://www.lettermelater.com/

Fra : lham

Dato : 18-05-12 07:43

pifo
ser lovende ud , men må afprøves når det bliver regnvejr-

UPS ser ud til jeg fik stillet spørgsmålet under " TIPS" -jeg må have fået trykket send mens jeg "stod" et forkert sted

Fra : pifo

Dato : 18-05-12 09:08

Jeg kan godt se, at du har skrevet det som et tip også, men her har du i hvert fald fået skrevet det som et spørgsmål.
Jeg håber, du bliver tilfreds med lettermelater

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 11-06-12 12:07

Tak for svaret pifo.