spøgelse af levende person
Fra : bublebee
Vist : 1479 gange
100 point
Dato : 19-04-12 12:17

Vi har lige fået renset vores hus af clairvoriant for en masse af min mors kontrollerende energi - men hvordan forklarer jeg hende problemet.
Nogen gode hjemmesider der forklarer at man godt kan sætte "aftryk" i et hus selvom man ikke er død ???

Fra : fun2

Dato : 19-04-12 12:21

Tal med en psykolog, "aftrykket" findes kun i dit hoved. En clairvoriant eller voodoo præst kan kun fjerne det i dit hoved, det findes ikke i virkeligheden.

Fra : bublebee

Dato : 19-04-12 12:24

det er så din holdning til det fun2 - men det var ikke det jeg spurgte om !!!

Fra : fun2

Dato : 19-04-12 12:32

Tror du ikke bare at du synes at din mor er for dominerende og kontrollerende og at du har trang til at løsrive dig fra din mor? Det behøver du ikke få en åndemager til at hjælpe med, en helt almindelig seriøs mor-barn samtale kunne gøre det.

Eller hvordan skal vi tolke "aftryk"?

Fra : bublebee

Dato : 19-04-12 12:37

der var bestemte steder i huset hvor der nærmest var en tung luft - steder hvor min mor er meget. efter husrensning var dette væk. den lille havde bl.a svært ved at sove fordi der var en masse ved hendes seng. og i nat sov hun igennem

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 19-04-12 12:51

OVERTRO har mange facetter

Den kan hverken bevises eller modbevises

Fra : fun2

Dato : 19-04-12 13:01

Hvad er det helt præcist du vil have hjælp til? At forklare din mor at hun ikke må gå rundt og sætte "aftryk" i jeres hus?

Fra : webm

Dato : 19-04-12 13:05

Hvad med at få den clairvoyante du har haft på besøg til at forklare din mor det eventuelt?

Fra : bublebee

Dato : 19-04-12 13:07

Som spørgsmålet lyder må der findes nogle sider der forklarer om aftryk eller "hjemsøgt" af en levende

Fra : webm

Dato : 19-04-12 13:07

Der er omtrent 156.000 links til emnet clairvoyante på Google, så det kunne da være du kunne finde noget der...

Fra : webm

Dato : 19-04-12 13:10

Prøv di frem, der er masser af muligheder eks.: http://www.sjaeletab.eu/para.html

Fra : Troldepige

Dato : 19-04-12 13:38

Måske burde du have ladt din mor være til stede da den clairvoyante var der, og rensede huset for din mors energi.

Det er med nogle forældre som det er med børn, hvis man ikke sætter nogle grænser for dem, så er de ikke til at holde ud.

For mange år siden måtte jeg trække en streg i sandet i forhold til min nu afdøde far, han blev eddersur og talte ikke til mig i en periode, men han holdt da op med, at stikke sin næse i mine personlige forhold.

Fra : bublebee

Dato : 19-04-12 13:42

Ja har også bestemt mig for, at vi kører ned og snakker med min mor når min mand kommer hjem. For hun blander sig i alt her og vil styre alt - hun pylrer mit barn og vil ikke lade hende være i fred.

Fra : Teil

Dato : 19-04-12 13:45

din mor fejler ikke noget
men du skulle på en tosseanstalt

Fra : Troldepige

Dato : 19-04-12 14:05

Citat
Ja har også bestemt mig for, at vi kører ned og snakker med min mor når min mand kommer hjem. For hun blander sig i alt her og vil styre alt - hun pylrer mit barn og vil ikke lade hende være i fred.

Hvorfor skal du have din mand med?

"Mand" dig op og vis hende hvem du er, og at du godt kan selv.

Hvis du skal have din mand med som rygstøtte, så kan jeg godt forstå, at din mor har kunnet invadere jeres hjem så vederstyggeligt.

Fra : bublebee

Dato : 19-04-12 14:19

hun har sin mand der, så gider jeg da ik stå alene.

Fra : refi

Dato : 19-04-12 14:30

Kan der "købes" billetter til "forestillingen"

Der bliver næppe en "vinder"

Fra : bublebee

Dato : 19-04-12 14:31

hehe sikkert ikke refi - er bare nødt til at gøre det klart at det er vores barn og os der bestemmer

Fra : ans

Dato : 19-04-12 14:45

bublebee

Hvis du ringer til din mor flere gange end du skriver herpå kandu om "problemer" med din lille datter, så kan jeg godt forstå hun blander sig.

Nu har du talt med en clairvoyant, som giver dig ret i, at det er din mor, der huserer i boligen. Du har sikkert selv fortalt clairvoyanten om din mor. Derfor er det ikke så svært at give dig ret.
Men det er da betryggende, at du nu er faldet så meget til ro, at din datter kan sove om natten.
Din datter kan mærke, at du er utryg ved alt det nye, som det er at blive forælder.
Fald til ro med rollen som mor.
Der vil komme endnu flere skrigeperioder fra din datter, når tænderne mylder frem. Alt er som det skal være. Det har de fleste forældre været igennem.

Citat
men hvordan forklarer jeg hende problemet.

Din mor er ikke problemet. Du er utryg som mor for første gang. Lad være med at ringe til din mor, hver gang den lille græder. (Jeg ved ikke om du har gjort det, men utryg som mor det er du)
Hvorfor ringer du ikke til sundhedsplejersken, når du synes der er problemer. Hun er til for det samme.

Fra : bublebee

Dato : 19-04-12 15:07

Jeg er på ingen måde urolig sdom mor. Hviler meget i mig selv, men kan godt lide at undersøge ting. Og det er jo det kandu er til

Fra : ans

Dato : 19-04-12 15:27

Ja, men kandu kan jo ikke vide hvordan du er, men kun svare på dine spørgsmål.

Kommer du ikke i en mødregruppe?

Det der med den clairvoyant, så har du selv lagt "svaret" i munden på den pågældende.

"Mand dig op" som tidligere skrevet. Tag en snak med din mor alene. Forklar at du nok skal klare det selv (det at være mor) Men det kræver jo at du ikke kontakter din mor hver gang din lille datter græder.
Al begyndelse er svær. Især det at blive mor for første gang.

Fra : bublebee

Dato : 19-04-12 15:55

Den clairvoriante kender os ik nej.
Og har ALDRIG ringet når den lille græder

Fra : fun2

Dato : 19-04-12 16:16

Det korte af det lange er jo at du og din mor skal have en seriøs snak om hvordan hun hjælper og støtter dig i at være mor, uden at være for dominerende. Det har intet med clairvoyance at gøre, men er en helt normal process.

Lad være med at blive uvenner med din mor, hun kan (sandsynligvis) være en uvurderlig ressource. Når du har gået og set skævt til hende igennem længere tid, er det let at komme til at sige nogen ting, du bagefter fortryder. Så gør klart hvad du vil sige til hende, og fortæl hende hvad du gerne vil have hende til at gøre. Det er måske en god ide at vente en dag eller to med at konfrontere hende, lad tingene falde til ro først.

Fra : Eyvind

Dato : 19-04-12 17:25

Du er sikkert blevet foreslået, at deltage i en mødre gruppe................gør det, og lad dem fortælle hvordan de takler ivrige mødre.

Fra : dova

Dato : 19-04-12 19:57

Citat
Vi har lige fået renset vores hus af clairvoriant for en masse af min mors kontrollerende energi -

Jeg bliver altid meget betænkelig over når nogen i fuld alvor tror på den slags.

Den eneste måde man kan "rense" et hus, det er sgu med støvsuger, diverse rengøringsmidler og knofedt.

Men okay...du tror det er sådan..og derfor har du åbenbart slappet af, hvilket har smittet af på barnet.

Men din mors kontrol (hvis det er sådan), den bliver du nødt til at klare med hende selv ved at fortælle hende, at det gider du ikke have.

Citat
Nogen gode hjemmesider der forklarer at man godt kan sætte "aftryk" i et hus selvom man ikke er død ???

Hverken levende eller døde sætter usynlige aftryk i et hus.

Døde sætter kun synlige aftryk og kun såfremt de ligger så længe, at de går i opløsning og siver ned og laver pletter på eks. gulvet

Og nogen levende, de kan skabe en dårlig stemning med deres tilstedeværelse, såfremt det er usympatiske personer, men de efterlader nu ikke noget når de går derfra.

Og de kan sgu ikke på nogen måde hjemsøge et hus og forhindre et barn i at få sin nattesøvn...medmindre vedkommende har skræmt barnet så meget, at det har mareridt om vedkommende om natten.

Citat
der var bestemte steder i huset hvor der nærmest var en tung luft

Det kan klares med almindelig udluftning.

Ikke en claivoyant..

men okay, nogen er kloge nok til at berige sig på andres dumhed

Fra : Troldepige

Dato : 19-04-12 20:06

Citat
Det er måske en god ide at vente en dag eller to med at konfrontere hende, lad tingene falde til ro først.

Det vil jeg også mene.

Og så under fire øjne.

Hvis man konfronterer et andet menneske når andre er tilstede, så sker der ofte det, at det andet menneske opfatter det som et angreb og straks går i forsvarsposition.

Og så har vi den situation, som refi forudser.

Vent nogle dage, tag så ud til din mor, tag evt. en blomst eller et stykke chokolade med.
Og så skal du tage dig selv som udgangspunkt.

Fortæl din mor hvordan du har det med den måde tingene fungerer på.

F.eks.
Mor, jeg er så utroligt glad for den hjælp du giver os når vi har behov for det, men nogle gange føler jeg.....................................

Mor, jeg er sikker på, at du gør det i den bedste mening når du ................................., men jeg føler ........................................

Du skal være meget bevidst om, ikke at få det til at virke som et angreb.
For, ligesom andre også har skrevet om, så kan det blive en rigtig dum situation hvis du bliver seriøst uvenner med din mor.

Dit lille barn har jo også brug for sin mormor.

Jeg håber, at du kan få en god og fornuftig snak med din mor, men du skal nok forberede dig på, at din mor også har nogle indsigelser mod den måde du selv gør nogle ting på, og dér skal du passe på ikke straks at gå i forsvarsposition.

Jeg kender ingen af jer, men jeg kan forestille mig, at der er fejl på, begge sider.

Vi er altid bedre til at se de andres fejl end vores egne.

Fra : Mosebaek

Dato : 19-04-12 20:16

Citat
Vi har lige fået renset vores hus af clairvoriant for en masse af min mors kontrollerende energi - men hvordan forklarer jeg hende problemet.

Jeg tror ikke du skal forklare hende noget.Hvis hun er "normalt tænkende" vil det give anledning til massive konflikter.

Alene overskriften i dit spørgsmål,tyder på at du trænger til professionel hjælp.
Citat
Vi har lige fået renset vores hus af clairvoriant for en masse af min mors kontrollerende energi

Det er (vil jeg bande højt på) noget du opbygger,i dit eget sind.Har du set mange Science Fiction film.
Din mor er sikkert en god og kærlig kvinde,der gerne vil hjælpe,så meget som muligt.Og hvor det så kan føles overvældende. Måske endda omklamrende. Men det er sikkert gjort,i en god mening.
Men at bruge Clairvoyance,for at hitte rede på sin egen mor,synes jeg er langt ude.
Få en snak med en Psykiater.Og forklar din mor,at hendes "hjælpsomhed",godt kan tåle en neddrosling.
Kan selv huske "problemet",fra mine unge dage. Både med mor og svigermor. Men det ordnede vi,på en naturlig måde,uden brug af det okkulte.

M.

Fra : bublebee

Dato : 19-04-12 20:36

Gud hvor er der mange forudtagende bedømmende mennesker med ondt i r.... Herinde. Jeg går ski da ikke og dømmer jer sådan

Fra : Mosebaek

Dato : 19-04-12 20:52

Citat
Vi har lige fået renset vores hus af clairvoriant

Gad vist om vedkommende også kan rense,et hus for myrer. og hvor stor "erkendtligheden",skal være...... det er simpelthen bondefangeri,af første klasse.

Vi har knaldet en tre-fire stykker,allerede.

M.

Fra : Mosebaek

Dato : 19-04-12 21:01

Citat
Gud hvor er der mange forudtagende bedømmende mennesker med ondt i r.... Herinde. Jeg går ski da ikke og dømmer jer sådan

Jeg er jo nok,een af dem du hentyder til.Mine bemærkninger skal nu ikke forstås som fordømmelser.

Jeg prøver bare at forholde mig,til den virkelige verden.Jeg er selv påvirket af det åndelige,så langt at jeg tror på et (slags) liv,efter døden.

Men spøgelser,hvadenten de er nulevende eller hidengangen,tror jeg ikke et sekund på.

M.

Fra : pifo

Dato : 19-04-12 21:34

Jeg er ikke langt fra at have samme holdning som de øvrige, der har svaret dig. Jeg tror heller ikke på at der er spøgelser fra et levende menneske, og at det er din mors energi, der er til stede. Men fred være med det - det kan da være, at det er dig, der har ret, og at det er os andre, der ikke forstår.

Har din mor boet i huset? Eller er det efter hvert besøg, at I har brug for at få en clairvoyant til at rense ud?

Måske skulle du hellere opsøge et forum, hvor folk tror på den slags, for så får du nok de svar, du ønsker. Her på Kandu tror jeg ikke, du skal forvente andet end det, du allerede har fået.

Der er såmænd mange mødre, der har blandet sig lidt vel rigeligt i deres døtres liv, specielt når der kommer børnebørn til så vil mormor mange gange komme med gode råd og irettesætte. De forstår ikke helt, at deres døtre nu er voksne, og at det ikke tilkommer dem at styre showet mere. Når det er sagt, så er det også datterens opgave at sige fra, at tilgive, at forstå at mormor bare vil det bedste, når hun forsøger at styre familien.
Din mor har skullet styre tingene selv i mange mange år, det er altså svært at holde op med. En dag sidder du der sikkert selv, og så er det måske din datter, der har tilkaldt clairvoyant for at lufte dig ud! Skræmmende tanke - ikke sandt? Ville du ikke blive ked af det? Det bliver din mor også.

Held og lykke med at få alle 3 generationer til at fungere sammen i fred og harmoni - til glæde for jer alle.

Og er du ikke tilfreds med svarene her på Kandu, så prøv her:

http://clairvoyance.forumup.dk/about428-clairvoyance.html

Fra : prio

Dato : 19-04-12 21:58

Du har selvfølgelig lov til at tro på, hvad du vil, men pas på, at du ikke kommer i hænderne på bondefangere, for dem er der mange af - også indenfor det spirituelle.

Her på Kandu skal du nok ikke regne med megen hjælp med henblik på at få renset dit hjem - her vil du nok især provokere alle de, der ikke tror på alt det, der ikke er målbart.

Til gengæld kan du få en masse gode råd, der er mere nede på jorden - fx synes jeg også, du skulle tale med en sundhedsplejerske om at få hjælp til dit barn, og ikke overlade det til en clairvoyant at få barnet til at sove.
.
Men prøv at søge andre steder på internettet

http://www.spiritweb.dk/Artikler/renshjem.htm
http://www.selvet.dk/index.php?option=com_kunena&func=view&catid=207&id=106474&Itemid=2250

Fra : prio

Dato : 19-04-12 22:01

- undskyld, jeg skulle vist have læst tråden ordentligt igennem, inden jeg skrev til dig.

Jeg kan se, at pifo er inde på noget af det samme, som jeg skrev.

Fra : webm

Dato : 19-04-12 23:13

Citat
Gud hvor er der mange forudtagende bedømmende mennesker med ondt i r.... Herinde. Jeg går ski da ikke og dømmer jer sådan

Du udstiller jo dig selv og dermed får du jo også hvad du beder om - vores mening om tingene!

Fra : bublebee

Dato : 20-04-12 08:41

Ja men gider ikke kaldes skør og sindsyg - jeg ved hvad vi følte her

vi har før fået renset huset for spøgelser - den gang var der døre der åbnede og lukkede, lys der tændte og slukkede, ting der flyttede sig osv.

Men :

1 : vi har ikke betalt for det.
2 : jeg har ALDRIG ringet til min mor fordi jeg ikke har kunnet klare mig selv med den lille
3 : mødregruppe er røvsygt - blesnak det hele
4 : Jeg hviler meget i mig selv og er ikke en usikker mor. Jeg kan bare godt lide at læse andres erfaringer med ting.

Fra : Mosebaek

Dato : 20-04-12 12:13

Citat
Ja men gider ikke kaldes skør og sindsyg

Det behøver man så sandelig heller ikke være,for at opsøge en Psykolog/Psykiater.Har selv en søn,der fik hjælp ad denne vej,da han var ganske ung.Og i dag,er det da meget brugt.
I vores omgangskreds er der en del,der er på lykkepiller,er det mon bedre???

Vi kan vel alle gå og opbygge,een eller anden tilstand,i vores underbevisthed.Selvom jeg mener mig fri for at tro på spøgelser,eller anden genfærd,vil jeg da nødig f.eks. overnatte på en kirkegård.I bulderravende mørke. Selvom jeg ved at det er verdens mest fredelige sted.

Man ville jo nok komme til at tænke på horrorfilm med Zombier osv.,selvom man godt ved at det er det rene fiktion.

Et sidespring: Derimod tror jeg på ufoer.Også af rent logiske grunde.Jeg mener det er utopi,at mene vi er de eneste levende væsener,i denne kolossale univers.

Men stadigvæk,kun "tro". Manglende beviser.

M.

Fra : ans

Dato : 20-04-12 15:10

Citat
mødregruppe er røvsygt - blesnak det hele

Det er jo netop det en mødregruppe er til for. Ikke kun blesnak, men om alt andet der handler om, at have et barn på din datters alder. De andre mødres erfaringer, som de deler med mødregruppen.

Bl.a. søvn/spiseproblemer.

Du er ikke den eneste mor, der har de problemer med din datter.

Citat
den lille havde bl.a svært ved at sove fordi der var en masse ved hendes seng. og i nat sov hun igennem

Det behøver man ikke at være clairvoyant for at kunne finde ud af. Det er noget de fleste forældre kender til. Hun har sikkert fået en tand, der nu er brudt igennem. Derfor kunne hun sove.

Jeg vil igen anbefale dig at tale med sundhedsplejerske eller læge, når du har problemer med din datter.

Mødregruppe har jeg tidligere anbefalet, men du mener det kun er blesnak. Jeg anbefaler det nu alligevel. Jeg tror du vil have gavn af at snakke med andre mødre. Så glemmer du måske også alt om spøgelser, når du finder ud af, at du ikke er den eneste i verden, der har et barn der ikke altid vil sove/spise.

Fra : Troldepige

Dato : 20-04-12 15:26

Citat
der har et barn der ikke altid vil sove/spise.

Helt normalt, og efterhånden finder man ud af, at det oftest går over af sig selv efter en periode.

Min datter havde store problemer med at falde i søvn da hun var lille.
Jeg satte mig på knæ ved siden af sengen og gav hende mavemassage, køre rundt om navlen med et par fingre, i urets retning.
Andre gange brugte jeg den med, at først skulle hun slappe af i storetåen, så resten af tæerne, så hele foden o.s.v. o.s.v.
For det meste virkede det.

Men set i bakspejlet har det nok været hendes opmærksomhedsproblemer, der drillede allerede dengang.

Det vigtigste er, at man ikke gør det til et problem.

Fra : Camillasmoster

Dato : 20-04-12 17:37

Hej bubblebee_

Tag det ikke personligt, når andre Kanduer giver deres mening til kende - som du selv skriver - kender de dig jo ikke. Læs indlæggene, og brug det, DU synes, der siger sig noget....

Jeg har/har haft det meget svært i mange perioder af mit liv, og hvergang "hænger" de dårlige stemninger "i mit hjem". Men det er i mit sind, dette forgår. Derfor arbejder jeg altid med mig selv - kalder det "selvterapi" - for at få "slettet" det, mange ofte kalder "dæmoner", når man har depressioner.

Jeg tror også, der er mere mellem Himmel og Jord, da jeg også tror på livet efter døden, så deeet.. Men, som flere her skriver, mener jeg heller ikke, at det har noget med clairvoyance at gøre.

Hvis du er irriteret el.lign. over, at din mor har lige lovligt travlt med at blande sig og tage over, påvirkes barnet af din irritation. Andre faktorer ifbm. din datter kan let have noget med det at gøre.

Du skriver, at du hviler i dig selv - dejligt! Derfor tror jeg også, at du kan/vil selv bearbejde tingene eller bruge en psykolog. Det viser samtidig, at du tager ansvaret for dit eget liv (det giver sq respekt) - og ikke mindst din familie.

Jeps - tag en snak med din mor - I to alene! - og brug meget ordet "jeg føler" (assertiv kommunikation) Men dét ved du sikkert godt.

Ingen anklager... en god snak mellem to voksne mennesker, som vil hinanden det bedste. Dét vil give dig en dejlig følelse af selvtillid og styrke i andre situationer, og lette dit forhold til din mor. Så bliver det også nemmere at reagere direkte i situationen med din mor.

Hanne

Fra : mystik

Dato : 21-04-12 14:04

Jeg forstår ikke helt hvordan en clairvoyant har kunnet rense dit hus for "energi" - når din mor stadigt er i live...

Og så lyder det osse lidt som om du har haft en "plattenslager" på besøg - som har givet sig ud for at være clairvoyant. SUK...dem findes der desværre osse en del af... Tro mig - en professionel ville ha fortalt dig, at der IKKEvar noget mærkeligt i huset...

Måske sku du hellere bli bedre til at sige fra, hvis din mor kommer rendende hele tiden (og blander sig i alt)...

Fra : mystik

Dato : 21-04-12 14:07

Shit - sorry...jeg har ikke fattet en skid af den her tråd...

Fra : bublebee

Dato : 24-04-12 21:01

så fik jeg snakket med min mor - omg hun blev sur.

Måtte sige til hende at hun skulle lade være med at pylre min datter så meget, hver gang hun sagde den mindste lyd er hun over hende.

Måtte bede hende lade hende få ro når vi kørte bil, for at hun ku sove. Min mor sad og underholdt hende hele tiden for at hun ik skulle brokke sig - men det gør hun inden hun falder i søvn.

Måtte bede hende acceptere at når den lille drejede hovedet væk var det fordi hun ikke gad mere og ville have ro

og måtte bede hende geare lidt ned da hun altid er helt opppe i gear når hun er her.

Min mor blev så gal så jeg ikke har hørt fra hende siden fredag - og vi snakkede før flere gange om dagen.

Var det forkert af mig ?

mener bare at det er mig og min mand der bestemmer og min mor må acceptere at det er sådan ?

Fra : fun2

Dato : 24-04-12 22:28

Jeg er ikke specielt overrasket over at hun blev sur, det ville nok være for meget at forvente at I kunne ordne det i mindelighed. Det var nødvendigt for dig at fortælle din mor nogle ting, derfor var det ikke forkert. Selvfølgelig skal din mor acceptere at det er dig og din mand der bestemmer.

Jeg var der ikke, så jeg ved ikke om du eller din mor kunne have håndteret samtalen anderledes.

Nu drejer det sig om at se fremad, at du og din mor finder ud af at snakke sammen igen. Det skal nok ikke være flere gange om dagen, men engang i mellem skal I kunne snakke. Så ring til din mor en af dagene og få snakket ud.

Fra : bublebee

Dato : 25-04-12 08:03

jeg sagde det stille og roligt og gjorde meget ud af at fortælle at det ikke var et angreb på hende og at vi satte stor pris på hende

Fra : Camillasmoster

Dato : 25-04-12 13:43

Sådan, bublebee

Flot, at du fik snakket med din mor!

Hun skal nok liiige sunde sig....
Tale sammen flere gange om dagen - dét tror jeg ikke, er smart... Så ér hun jo automatisk indrulleret i jeres familieliv, som hvis i alle boede sammen.

Fortsat god vind!

Fra : dova

Dato : 27-04-12 17:17

Citat
Min mor blev så gal så jeg ikke har hørt fra hende siden fredag - og vi snakkede før flere gange om dagen.

Var det forkert af mig ?

Nej det var ikke forkert af dig.
Tværtimod var det på høje tid at gå til ondets rod og forsøge at få en løsning på tingene.

For min helt klare overbevisning er, at mindst en af jer i hvert fald har haft et unaturligt afhængighedsforhold til den anden, alt afhængigt af hvem der kontaktede hvem flere gange dagligt

Jeg kender godt nok ikke nogen som helst andre, der efter de er blevet voksne og selv har fået barn, er i kontakt med sin mor flere gange dagligt..

Enten er det en mor der ikke vil slippe sin voksne datter.
Eller datteren der hænger i mors skørter.

Næ, hun skal nok blive god igen din mor....og endelig ikke tage kontakt og tigge hende om at blive god igen.

Lad hende selv, for ellers ser hun det blot som en accept af at vende tilbage til samme tilstand igen

Fra : fun2

Dato : 27-04-12 17:27

Det er meget almindeligt at nye mødre snakker med deres mødre ofte, se f.eks:
http://www.sfi.dk/pressemeddelelser-4599.aspx?Action=1&NewsId=678¤tPage=15&PID=9206

Hvor der bla står: "Omkring 40 % af de nybagte mødre taler med deres mor dagligt." Jeg tror mest det er meget unge mødre. Jeg er ikke sikker på at det er et sundhedstegn.

Det ændrer ikke ved at bublebee har haft behov for at løsrive sig fra sin mor, det er sket og det er godt.

Fra : bublebee

Dato : 27-04-12 17:58

Det var min mor der ringede konstant

Godkendelse af svar