Kan ikke åbne filen ViewImage. aspx i
Fra : jonasABC
Vist : 1514 gange
200 point
Dato : 11-04-12 12:50

Hej!
Hver gang jeg forsøger at åbne filen i folketællinger på arkivalieonline, får jeg en hel masse
krims -krams på skærmen. Har før kunnet gøre det uden besvær, og min netbank fungerer da osse upåklageligt, så det er vel ikke Java...
Måske er det mig selv der har pillet ved noget, som jeg så skulle have holdt mig fra! -
Har prøvet med nulstilling af IE og systemgendannelse, uden det hjalp en pind!
Håber på hjælp fra nogen af I kloge folk der sidder foran skærmen!

På forhånd tak jonasABC.

Fra : svendgiversen

Dato : 11-04-12 12:56

Ikke forstået, du begynder vel her:
http://www.sa.dk/ao/

og hvad gør du så derefter?

Fra : ferik

Dato : 11-04-12 13:15

spg.: 160185) mit gl ?
jeg kan ikke åbne,
hverken kirkebøger eller folketællinger
jeg vælger selvfølgelig amt sogn osv
henter,
det bliver så noget volapyk, der åbner i Notesblok
jeg kører Win 7, og Office 2010 og Chrome

brug en anden browser, så kan du køre

Fra : ferik

Dato : 11-04-12 13:19

jeg har henvendt mig flere gange til Arkivalieonline
men de sløve padder gider ikke at gøre noget ved det
så med Chrome virker det ikke

Fra : jonasABC

Dato : 11-04-12 13:28

sorry giversen.....da jeg ville sende mit svar forsvandt kandu.dk,
men Feriks´ svar er stort identisk med hvad jeg svarede dig!

Fra : jonasABC

Dato : 11-04-12 13:33

Ferik.... jeg kører osse Lunascape6 browser, men der kan jeg nu heller ikke åbne.
Du har ret de er sløve på Arkivalieonline!!!

Fra : Stouenberg

Dato : 11-04-12 17:07

http://www.sa.dk/ao/SoegeSider/Kirkeboeger.aspx virker fint!

- tror det er dig der roder rundt i noget du ikke har forstand på...

Fra : jonasABC

Dato : 11-04-12 19:58

citat - tror det er dig der roder rundt i noget du ikke har forstand på...

Ja det kan du jo mene, men der har da aldrig været problemer før, når jeg har været
på arkivalieonline, som jeg har brugt en hel del!

Iøvrigt arrogante svar kan ikke bruges til ret meget!

Fra : jonasABC

Dato : 12-04-12 08:48

Da jeg ikke har fået noget egentlig brugbart svar, annulerer jeg hermed spørgsmålet, og prøver i et andet forum.
jonasABC

Annuller spørgsmålet
Fra : jonasABC

Dato : 12-04-12 08:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Du har følgende muligheder