/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Til Eyvind + andres besyv.
Fra : Mosebaek
Vist : 537 gange
300 point
Dato : 29-02-12 22:31

Måske har jeg gjort Eyvind,uret i denne:
http://www.kandu.dk/spg160898.aspx
Sagen er ang. PeterTheisen`s tråde her på Kandu.Man kan sige hvad man vil om vedkommende,men kan man da ikke bare lade fyren fremture.Og ignorere hans indlæg,hvis man ikke er interesseret.

Jeg bliver så irriteret,hvis jeg klikker på hans tråd,og min maskine "går i sort",på grund af smiley-spam.
Den anden dag,havde jeg tre prg. åben + en tekstfil i Word. Blev simpelthen nødt til at ta`strømmen.

Så siger jeg altså sgu og fanden.

Men er det ikke Eyvind...har jeg en anden i "kikkerten". Han bliver skudt,ved solopgang.

Nogen kommentarer ???

M.

Fra : nomore

Dato : 29-02-12 22:42

Citat
Det er ikke mig der saboterer theisen's tråd.

Det var helt og BEVIST MIG

Citat
Blev simpelthen nødt til at ta`strømmen.

Så siger jeg altså sgu og fanden.

Kan du ikke bare nøjes med at LOGGE AF, så.....
BTW: kan ikke huske at Thiesen er kommet med noget brugbart herinde....

Fra : nomore

Dato : 29-02-12 22:43

Husk lige at BLAKKE MIG....

Fra : Mosebaek

Dato : 29-02-12 22:52

Citat
Det var helt og BEVIST MIG

Lige dig jeg havde i tankerne,nomore.Har du tænkt på,hvor kort tid der er,til solen står op igen???

Her udbringes: En stor undskyldning til Eyvind.

M.

Fra : ans

Dato : 29-02-12 22:54

Citat
Eyvind

Dato : 27-02-12 18:40
Jeg så din ven i TV i går.................en sf'er der er blevet minister, og som vil hævne sig på hele Danmark - inden han bekender kulør og melder sig under fanen hos de konservative.

Det er hvad Eyvind har skrevet i Peter Theisens sidste spørgsmål.

Det er korrekt at nomore efter Eyvinds indlæg kommer med ca. 10 meter smileys.

Jeg synes det er groft, at du uden at have undersøgt det nærmere giver Eyvind skylden.

Fra : Mosebaek

Dato : 29-02-12 22:55

Citat
Husk lige at BLAKKE MIG....

Jeg er farveblind,så det kan ikke lade sig gøre.

M.

Fra : nomore

Dato : 29-02-12 23:01

Citat
Lige dig jeg havde i tankerne,nomore.Har du tænkt på,hvor kort tid der er,til solen står op igen???

Her udbringes: En stor undskyldning til Eyvind

SOL = er det ikke en debat _ side
Jeg skal da GERNE erkende mine fejl og u-MULIGE MANGLER
men? kan så IKKE LIGE huske HVORFOR jeg skulle SMIDES
ud af kandu FOR DET.......
mvh (disken)
når andre er VÆRRE end mig...jeg smider ikke BEVISTL_O_R_T
i hovedet på uskyldige brugere herinde....
Men godt E.C kan få lidt NATTERO ? = indtil klokken?
IKKE FOR BØRN UNDER 50
http://www.google.dk/imgres?q=execution&um=1&hl=da&biw=1016&bih=567&tbm=isch&tbnid=OhWVOVFJoRRecM:&imgrefurl=http://executions.justsickshit.com/famous-executions/&docid=G_RA8aWPYw2chM&imgurl=http://executions.justsickshit.com/wp-content/uploads/2007/10/vietnam.jpg&w=500&h=342&ei=TaBOT56IOsrasgacpMmQDw&zoom=1&iact=rc&dur=141&sig=101945902058955743412&page=1&tbnh=110&tbnw=163&start=0&ndsp=16&ved=1t:429,r:2,s:0&tx=96&ty=63

Fra : Mosebaek

Dato : 29-02-12 23:05

Citat
Jeg synes det er groft, at du uden at have undersøgt det nærmere giver Eyvind skylden.

Jeg beklager det også meget.Jeg mindes at Eyvind før har "beæret" PeterTheisen,med en masse smileys. Og da min maskine simpelthen "gik ned",vurderede jeg at det var Eyvind,der var skyldig.

Selvfølgelig,et alvorlig fejlvurdering fra min side.Som jeg kun kan beklage.

M.

Fra : nomore

Dato : 29-02-12 23:10

Citat
Eyvind før har "beæret" PeterTheisen,med en masse smileys

tvivler på det _ mon ikke du tænker på VIC? et eller andet
klaudi har også været der = dog ikke den helt store PANIK 4-5 linier
SMUTTER - inde jeg spammer tråden...
du fangede vist den skyldige = igen

Fra : prio

Dato : 29-02-12 23:23

Citat
Her udbringes: En stor undskyldning til Eyvind.

Jamen, så er det vel på plads.
Mon ikke Eyvind er stor nok til at tage mod en undskyldning?

I øvrigt har du ret i, Mosebaek, at det er irriterende og slet ikke i orden, at en lille flok barnerøve tror, at de skal bestemme, hvem der må stille spørgsmål her på Kandu.

Især Klaudi, vic200, hawaii7 og nomore (Klumme) har været storspammende her på det sidste overfor Peter Theisen.

Hvis Peter Theisen holder en ordentlig tone, må han vel spørge, det, han vil?
Selvom han måske kan irritere nogen, så kan hans spørgsmål også til tider give en god debat.

Hvis/når man ikke gider Peter Theisen, så springer man bare over 10 points spørgsmål under politik - så ebber spørgelysten vel lidt ud?

Fra : Mosebaek

Dato : 29-02-12 23:24

Citat
BTW: kan ikke huske at Thiesen er kommet med noget brugbart herinde....

Næh...men hvem har det.....heller ikke mig.......jeg spørger for det meste.

Sku`vi ikke lade "almenvældet" afgøre,hvem der er brugbart....or not.

Men ellers,vil jeg gå til ro nu. Skal op lidt inden solopgang,i morgen.

M.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 300 point
Dato : 01-03-12 09:56

Ja ja - det er ok, fra min side.

Fra : piaskov

Dato : 01-03-12 10:36

Citat
". Han bliver skudt,ved solopgang

Ergo er det en skade

Citat
Så siger jeg altså sgu og fanden.

Også mig....du er ikkke alene.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-03-12 12:39

Tak for svaret Eyvind.Jeg vil ikke være for stor til at indrømme,når jeg har begået en fejl.Denne her,var en grimme een,af slagsen.....den sve`.....temperamentet sejrede over fornuften.

Jeg skulle selvfølgeligt ha`searched lidt mere,inden jeg hamrede tasterne i bund.Men sådan kommer man jo ind imellem pinlig afsted.

BEKLAGER ATTER ENGANG.

VH. M.

Fra : Eyvind

Dato : 02-03-12 14:00