/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
en fantastisk statsminister
Fra : smuller54
Vist : 687 gange
20 point
Dato : 09-10-10 15:46

http://www.youtube.com/watch?v=bdNqcIYTnfU

Måske er det derfor der er noget galt i Danmark ?

Fra : Nordsted1

Dato : 09-10-10 15:55

Ha ha, ja det er den rigtige vej... eleverne er nu lige så dygtige i 5. klasse som de før var i 4

Fra : molokyle

Dato : 09-10-10 16:43

Altså... næeh... Hør nu liiige... :

</MOLOKYLE>

Fra : LuffeA

Dato : 09-10-10 17:12

Citat
eleverne er nu lige så dygtige i 5. klasse som de før var i 4

Fra : Christa.N

Dato : 09-10-10 17:30

Citat
en fantastisk statsminister

og der er steder hvor vi skal gøre det bedre .........

- måske i 5. klasserne ?

Fra : granner01

Dato : 09-10-10 19:32

Det er gået tilbage i mange år, da jeg gik i realen havde vi de samme bøger som den i gymnasiet har i dag. Og hvordan skal lærerne bære sig ad med at undervise når der i mange år ikke har været penge til nye bøger. Pengene skulle bruges til IT udstyr og hvor skulle de komme fra? Nye bøger.
Så jeg giver ikke ret meget for den danske skole, men har stor respekt for lærere der må undervise uden nye bøger.

Fra : smuller54

Dato : 09-10-10 21:09

Citat
og der er steder hvor vi skal gøre det bedre .........

Måske Løkke alligevel skulle ha´ haft flere enetimer med lærerne

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 20 point
Dato : 10-10-10 07:56

Citat
Måske Løkke alligevel skulle ha´ haft flere enetimer med lærerne

Dem har han sparet væk

Godkendelse af svar
Fra : smuller54

Dato : 10-10-10 11:24