Genåbne Hotmail konto
Fra : jazzin
Vist : 2329 gange
100 point
Dato : 01-10-10 13:51

Et familiemedlem har ved en fejltagelse forsøgt at komme ind min Hotmail-adresse.
Fordi vedkommende dermed har benyttet en forkert adgangskode, er kontoen nu lukket.
Jeg kan ikke få den åbnet. Jeg kan ikke finde nogen mail support til Hotmail.
Er der nogen, der kan hjælpe? Tak.

Fra : Dahab

Dato : 01-10-10 14:32

Prøv at skrive til dem her :

http://explorer.msn.dk/contactus.htm

Fra : o.v.n.

Dato : 01-10-10 14:57

Der er mulighed for support direkte, du sidder og skriver med en supporter ved at klikke her:
https://support.live.com/

Fra : Dahab

Dato : 01-10-10 19:21

Måske dette har noget med det at gøre ?

http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/article1422929.ece

Fra : granner01

Dato : 01-10-10 19:32
Fra : Dahab

Dato : 01-10-10 19:51

ja

Fra : piaskov

Dato : 03-10-10 11:20
Fra : Nordsted1

Dato : 05-10-10 11:51

Det er lige lykkedes mig at få åbnet min hotmail konto idag

Jeg gik ind via denne side

https://account.live.com/ResetPassword.aspx

Jeg kunne nognelunde huske mit hemmelige kodeord, men skrev også nogle alternativer derudover får du en del spørgsmål, for at de kan se at kontoen virkelig er din, f.eks skulle jeg oplyse nogle mailadresser jeg havde i kartoteket og hvornår jeg sidst var logget på (den kunne jeg kun huske nognelunde)

Jeg fik så en pinkode - som ikke virkede, jeg tror den har været overbelastet, men efter at have ventet på et resultat fra i fredags, var der så respons idag

Typisk havde jeg brugt min hotmail til at gemme vigtige mails, så det var dejligt den blev åbnet igen

Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 07:36

Som sagt brugte jeg dette link

https://account.live.com/ResetPassword.aspx

Som o.v.n skriver, skal du bevise at kontoen er din... og dit bedste bevis er, at du kan huske nogle af dine kontakters mail.adr ---- der kommer en side frem, hvor du får en del spørgsmål, (hemmeligt kodeord, hvornår du sidst var logget på, ingen af spørgsmålene var jeg helt sikker på, at jeg kunne svarer rigtigt på), jeg svarede både på dansk og engelsk, for jeg ved ikke hvem der læser siderne igennem, mit bedste bevis var kontakterne mail.adr og der kunne jeg kun lige i skyndingen huske to.

Når du så har svaret så godt som du nu kan, får du en mail til en alternativ mailadr. - sådan en havde jeg ikke, men lavede den, da jeg blev spurgt om den - så det kan du også gøre nu -

Så fik jeg tilsendt en pinkode, og ventede i flere dage, og var ved at opgive, men pludselig fik jeg mail om at nu var kontoen åben

Så mit råd til dig... hop ind i linket og så bare klø på

Fra : Nordsted1

Dato : 14-10-10 07:37

ups sidste indlæg var til en anden tråd

Du har følgende muligheder