london
Fra : metteogmichael
Vist : 381 gange
40 point
Dato : 19-08-10 19:14

Hej, min kæreste og jeg tager til London her i oktober. Jeg har b.la. givet ham en tur i London eye. Hvordan er London eye? En fed oplevelse? Vi har taget det der hedder flexi fast track, så skulle der ikke være nogen kø, eller den skulle være meget mindre.

Er der nogen der har erfaringer med st. ermins jolly hotel ved buckingham palace? Der skal vi nemlig bo - godt ser det jo ud!

Er der noget der bare er et must at se?

Jeg har været der før, men det endte i shopping og drinks, og jeg fik ingenting set!

Mette

Fra : Nordsted1

Dato : 19-08-10 19:18

Jeg synes næsten også i skal se Madame Tussauds

http://www.madametussauds.com/London/

Fra : pifo

Dato : 19-08-10 19:58

Hvis du er til shopping, så skal du næsten besøge Europas største shoppingcenter. Jeg var der i november 2008. Fantastisk sted. Men én dag er ikke nok.
Læs evt her:

http://ekstrabladet.dk/kup/forbrug/article1077344.ece

Fra : pifo

Dato : 19-08-10 19:59

Kig i øvrigt også her for inspiration:
http://london.dk/

Fra : stjerneboern

Dato : 19-08-10 20:30

Hej. Tja London Eye giver et flot udsyn, så gerne op i klart vejr. Tror bare det er noget man skal prøve og så er det det :)
Man kan også gå på muserum det er som regel gratis. google det og se hvor mange spændende der kommer op. Tower of London var såmænd meget hyggelig. men blev lidt skuffet over hvorlidt af kronjuveler man kunne få lov til at se :)
Men vi var helt vilde med at hoppe af og på de forskellige Tourbus. Det må man gerne når man har købt billet så gælder den hele dagen. Old Bailey er et besøg værd, med parykker og det hele. men husk ingenting med. Ingen tasker , ingen mobiler og ingen drikkevarer. men måske lige buskortet og penge i lommen. der var ingen bokse til at putte det ind i, og bliver ikke lukket ind med noget helst.Et sjovt sted at besøge er Camden Marked. et godt sted at spise også iblandt alle de sjove boder :). god fornøjelse.

Fra : mystik

Dato : 19-08-10 21:32

Kvinder og shopping

Her kan du læse om reviews/anmeldelser mht hotellet:
http://www.hotels-london.co.uk/jolly-hotel-st-ermins.guestbook

Og her er der et link til 101 mustsee i London:
http://www.virgin-vacations.com/101-things-to-do-in-london.aspx
kuseret meget på en god rengøring på hotellet...og desværre er ikke alle hoteller lige rene og pæne...

Mit favoritsted er Tower Bridge, hvor man kan stå og se den meget smukke bro og bådene sejle i Themsen...

Og så var Dungeon skide skægt. A MUST try

Fra : mystik

Dato : 19-08-10 22:54

For øvrigt så tar London Eye en halv times tid...og så kan man se det meste af London...

Kun lidt det samme som at gå op i The Monument med 311 trin...der kan man dog ikke se så meget af London...men man kan få et certifikat på, at man har været oppe i toppen og vende...

Have a good trip!

Fra : ziggy99

Dato : 19-08-10 23:48

London eye tager i turistsæsonen en halv time i kø ......og ca. 10 min. turen rundt og er et ganske almindeligt pariserhjul med en udsigt over det nærtliggende London .

Tag til Camden marked og oplev det anderledes pub- og kunstnermiljø.

En regnvejrsdag kan tilbringes på Imperium War museum som er gratis og vildt spændende

Fra : Stouenberg

Dato : 22-08-10 10:30
Du har følgende muligheder