/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål

Smalltalk
Hvem er nihau???
Fra : Mosebaek
Vist : 833 gange
100 point
Dato : 06-07-10 17:02

nihau (Superbruger)
Medlemsnummer : 278905
Superpoint : 420
Medlemsdato : 04-07-2010
Seneste login : 06-07-2010

Som skrevet står: Hvem er nihau???
Er det mine gamle øjne,der driver gæk med mig.Har ikke observeret personen?? før,her på Kandu.
Men jeg er allerede berømt.

Er blacklistet,sammen med koryfæer som:
1 bentjuul 19-03-2002

2 3773 13-01-2003

3 ans 01-06-2003

4 Christa.N 22-06-2003

5 7337 01-09-2003

6 refi 24-11-2003

7 creamygirl 26-04-2004

8 Mosebaek 15-09-2004

9 Klumme 09-12-2004

10 Krummen 16-01-2005

11 Stouenberg 19-09-2006

12 No1Here 06-11-2006

13 cjuul 03-04-2008

14 netop

Selv har jeg mine bange anelser om,hvem der optræder i denne "nihau" forklædning.

Mosebaek.

Fra : Dahab

Dato : 06-07-10 17:06
Fra : nihau

Dato : 06-07-10 17:09

Der er da mig - Jørn

Fra : nihau

Dato : 06-07-10 17:10

Kunne du ikke regne det ud, Mosebeak?
Du er jo amatør psykolog ...

Fra : nihau

Dato : 06-07-10 17:17

Citat
Du er jo amatør psykolog ...

Derfor blev du blakket

Syntes dine teorier er lidt langt ude ...

Fra : Mosebaek

Dato : 06-07-10 17:21

Citat
Syntes dine teorier er lidt langt ude ...

Synes nu de passer meget godt på din person.

Mosebaek.

Fra : nihau

Dato : 06-07-10 17:24

OK = Hit med 100 points !

Accepteret svar
Fra : piaskov

Modtaget 110 point
Dato : 06-07-10 17:41

Hej mosebaek.
Velkommen til overfladen.

Fra : Klumme

Dato : 06-07-10 17:41

Nå så brillerer løgnhalsen og psykopaten over alle psykopater igen med et nyt nick. Er der da for helvede ikke lige en eller anden, som gider klappe ham sådan et par på roen, så han aldrig mere tør nærme sig et tastatur. Han er en kræftbyld på Kandu Hold da kæft hvor er han øretæveindbydende.

Fra : nihau

Dato : 06-07-10 17:54

Ja, men dér har vi jo Klumme ...

Fra : nihau

Dato : 06-07-10 17:59

klumme reflex ... hedder dansepigerne ...

Fra : Stouenberg

Dato : 06-07-10 18:36

Jørn, p.t. alias "nihau", er en stakkels hjerneskade hvis hjemmehjælpere er gået på værtshus i frustration over idiotens udskejelser...

Fra : nihau

Dato : 06-07-10 18:41

Fra : brorteil

Dato : 06-07-10 18:45

Efter et langt liv som hjemmehjælper, får han smage på sin egen medicin.

Fra : nihau

Dato : 06-07-10 19:07

hjemmehjælper har jeg aldrig været. Gad ikke løfte en finger med det huslige i hjemmet ...

Fra : nihau

Dato : 06-07-10 19:08

Og alle de blakkede er hermed ikke blakkede mere

blaklisten er jo egentlig en kujon-opfindelse

Fra : molokyle

Dato : 06-07-10 20:09

Jeg MÅ simpelt blande mig
..øeh... Klumme/Krummen/ram2
Citat
Han er en kræftbyld på Kandu Hold da kæft hvor er han øretæveindbydende.

..det minder mig om 'nogen'

</MOLOKYLE>

Fra : molokyle

Dato : 06-07-10 20:11

Nåeh.. ja; hvis nu du sku' ha' 'glemt' det Klumme :

http://www.kandu.dk/Tip7539.aspx

</MOLOKYLE>

Fra : Klumme

Dato : 06-07-10 21:05

Og lille stupide Molo - selviscenesætteren over alle - brillerer stadig med sin hashklistrede hjernes udgydelser og forsøger at skabe opmærksomhed om sin latterlige diminutive person. Hvad har det link med sagen at gøre??? Nada!!!!!

Typisk for misbrugere, at de gentager sig selv i det uendelige

Fra : nihau

Dato : 07-07-10 05:36

Citat
Typisk for misbrugere, at de gentager sig selv i det uendelige

Gør det det?
Ja, du siger godt nok de samme sætninger i en uendelighed

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 07-07-10 09:32

Tak for svaret piaskov. Overfladen.... øh... tror nok jeg ved hvad du mener.

Mosebaek.

Fra : piaskov

Dato : 07-07-10 09:40

Citat
øh... tror nok jeg ved hvad du mener.

Fra : nihau

Dato : 07-07-10 10:30

En helt igennem 100% åndet tråd

Er det standarden for spørgsmål på Kandu.dk?

Du har følgende muligheder