Tandlæger i Danmark
Fra : freddiemercury
Vist : 1005 gange
300 point
Dato : 19-03-10 18:24

Er der nogen som kender til en god og billig tandlæge i Jylland eller på Fyn ?

jeg har 5 tænder som der skal krone på

Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-10 18:49

Hvis en tandlæge er billig med f.eks tandkronerne, så er de dyrene med noget andet f.eks røntgen eller bedøvelse... pengene skal de nok få ind

I dette link, kan du selv søge på tandlægerne, og sammenligne deres priser

http://www.fleregladesmil.dk/sog-klinik--speciale.aspx

Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-10 19:09
Accepteret svar
Fra : vedikkealt

Modtaget 300 point
Dato : 19-03-10 20:59

Tandlæge Katja Jürgens...få km fra den danske grænse er helt klart mit bud.

http://kandu.dk/Spg131906.aspx

Jeg skulle i fuld narkose have 5 tænder ud, og så have et del gebis, jeg sparede ikke under 50.000 kr.

Hun taler dansk, hendes personale kun tysk, men de er dælme kompetente LANGT mere end jeg har oplevet en dansk tandlæge være, og jeg har prøvet nogle stykker.

Og Katja er opmærksom på afstandene, så hun pakker behandlingen sammen på mindst mulige besøg.

Og så skal du huske at Danmark dækker...dog ikke mere end der betalt for behandlingen, og så skal regningen også forbi det Regions kontor du tilhører, og her betales det tilskud som du også ville være berettiget til, hvis behandlingen havde været udført hos en blodsuger - undskyld - pengesuger af en tandlæge i Danmark.

Fra : Nordsted1

Dato : 19-03-10 23:34

Man skal tænke sig godt om inden man begiver sig ud i en behandling i udlandet, der er ikke det samme "sikkerhedsnet" som hvis behandlingen bliver udført i DK

http://kandu.dk/Spg145923.aspx

Fra : Sønder

Dato : 20-03-10 16:02

Jeg tør trygt anbefale dig en tur til Budapest og få lavet det. Du sparer selv om du skal flyve derned. prøv på www.dacadia.dk
Jeg har skrevet nærmere i hans gæstebog.
Jeg sparede 35000 på tolv kroner

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 01-04-10 18:56