Anonym - og hvad så ?
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 1327 gange
300 point
Dato : 15-03-10 11:36

Det er meget aktuelt i øjeblikket om man kan tillade sig at skrive anonymt. Principielt er det en uskik at man ikke tør stå ved sine meninger, men med visse debattørers "hærgen" på KanDu, er det en enkel nødvendighed, hvis man vil sikre sig nogenlunde fred og ro !
Spørgsmålet er derfor: Hvorfor er ca. 99% af alle brugere anonyme ?

Øjenvidnet4

Accepteret svar
Fra : Heidi-Ho

Modtaget 310 point
Dato : 15-03-10 11:54

Hej Øjenvidne4.

En af grundene til at jeg er anonym; Jeg skal ikke bombarderes med hadefulde telefonopringninger og mails. Det har jeg mit familieliv for kært til.
Jeg synes det er umådeligt dumt at oplyse sit rigtige navn - altså når vi snakker om Kandu-debat.

Mvh.

HH.

Det var mit beskedne bidrag i denne omgang.

Fra : Eyvind

Dato : 15-03-10 11:54

Det er vel både en trend og for at sikre mod for meget personfnidder i diskutioner.

Fra : piaskov

Dato : 15-03-10 12:18

Ja jeg hedder altså Pia Skov...og det har jeg stået ved fra begyndelsen her på kandu.

Fra : ans

Dato : 15-03-10 12:49

Citat
Det er meget aktuelt i øjeblikket om man kan tillade sig at skrive anonymt.

Det er ikke mere aktuelt nu end tidligere ... men du tænker måske kun på "jægerne" ?

Citat
[...]

Og spørgsmålet kommer fra Øjenvidnet4

Har du ikke selv svaret på dit eget spørgsmål eller er du som de andre jægere bare "skudt i hovedet"

Fra : bb1

Dato : 15-03-10 13:07

Har du ikke selv svaret på dit eget spørgsmål eller er du som de andre jægere bare "skudt i hovedet"

Her er et typisk eksempel!!!
Havde Ans ikke kunnet være annonym,så havde han A L D R I G skrevet sådan...

Altså skriver man pænt og sagligt om et givent emne, så må man for min skyld gerne være annonym,men evner man ikke det er man ikke voksen nok - til at have dette ansvar...

Så vil nogle straks sige: Du har da ikke holdt dig tilbage selv - Nej, jeg har virkeligt forsøgt alt efterhånden også at føre "helt samme sprog" som Hylere/personfnidderer samt at blackliste dem.
Lige meget har det hjulpet - for man logger sig blot ind under en ny annymotet.

Fra : brorteil

Dato : 15-03-10 13:29

du er jo selv anonym, klovn

Fra : bentjuul

Dato : 15-03-10 13:49

Jeg er ikke på kandu for at fortælle hvem jeg er - jeg er her for at hjælpe i diverse spørgsmål hvor jeg har lidt viden.

Desværre pågår der pt. en ivrighed efter at vide hvem andre brugere er - men det kommer ikke jer ved. hvis i vil vide hvem der er hvem så send en PM og se om i får svar, ellers glem det.

Sagt på dansk DET RAGER INGEN HVEM DER ER BAG ET NICK

Fra : bb1

Dato : 15-03-10 14:01

Fra : brorteil

Dato : 15-03-10 13:29

du er jo selv anonym, klovn

Hvem mener du?

Fra : Olesen-50

Dato : 15-03-10 14:12

Og selv om vi skrev et rigtigt navn som nick, er det ingen garanti for at det er rigtigt

BentJuul, har givet svaret

Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-03-10 14:14

Inden det udvikler sig til personfnidder, blacklistes bb1 fra denne tråd

Iøvrigt er Ans ikke nogen herre, men en kvinde !!!

Fra : Stouenberg

Dato : 15-03-10 14:24

- og min kære hustru hedder Stouenberg...

Fra : Eyvind

Dato : 15-03-10 14:26

Jammen jammen - stakkels hustru, med det navn.

Fra : Stouenberg

Dato : 15-03-10 14:42

- jeg er glad for hun ikke hedder "Eyvind"...

Fra : Stouenberg

Dato : 15-03-10 14:45

- eller "Ballegaard"!!!

UPS, det var vist personfnidder... Undskyld!

Fra : Christa.N

Dato : 15-03-10 15:38

Det er da indlysende, hvorfor folk vil være anonyme......
- da mange-profil-Jørn blev fundet med næsten alle persondata, sad jeg og kiggede på billedet og tænkte; nå ser han sådan ud, det havde jeg ikke forestillet mig - der var sikkert andre der også sad og gloede......
og hvem fanden ville bryde sig om det
ja ja Sidney Lee og hvem flere - tror ikke der er mange kandu'er der har lyst - hvis... kan man jo skrive et læserbrev med adresse og tlf. nr trykt !

Man behøver heller ikke at være professer for at finde ud af, at netetikette opfattes særdeles forskelligt herinde. Uden at slå alle over en kam er det kommet lidt bag på mig at det er mændene der er de værste.
Nå men det var vidst et sidespring - og dog anonymiteten gør at flere bliver mere "grove" i deres udtalelser og derfor rigtig kan få afløb herinde.

Derfor er vi anonyme !!!!

Fra : granner01

Dato : 15-03-10 16:06

Jeg er enig med flertallet, det kommer ingen ved hvem jeg er i trådene. Det er en anden ting med PM. Der er jeg mere åben.

Og med mange pragtfulde mennesker herinde har jeg da også fundet sammen med nogle stykker via mail. Og der har de også fået min profil andre steder på nettet.

Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-03-10 16:12

Citat
Så kan du da ikke skrive at Tonganeseren er vendt tilbage anderledes end han altid har været - sidst på natten,når han har drukket rødvin nok: Ubehøvlet og beskidt.....

Ovenstående citat fra Knudsen, gør at man vælger et nick

Fra : ans

Dato : 15-03-10 16:28

Min profil er ans ... det er mit navn ....eller er det noget jeg bare finder på ????

Kun jeg ved det

Desuden er det mig bedøvende ligegyldigt hvad andre brugere på kandu hedder elller hvor de bor, jeg skal bare ikke have dem rendende

Fra : ans

Dato : 15-03-10 16:32

Ok .... jeg har tidligere lavet en bommert .... det vil aldrig ske igen.

Af skade bliver man klog.

Fra : Tonganeseren

Dato : 15-03-10 16:32

Nu holdt jeg mig væk fra Kandu siden september - fordi jeg ihavde travlt med andre gøremål. Det havde jeg det godt med, men kunne dog konstatere, at Bb1("nick") fortsatte med at nævne mit "nick" på siden. Forleden meldte jeg mig igen, fordi Bb1 ("nick") endnu engang henviste til mine "fortræffeligheder".
Jeg har siden foreslået ham en løsning på problemet: Han undlader at svine mig til, og jeg lader ham i fred. Det respekterer han stadig ikke.
Bb1 forstår ikke mekanismerne i signaltrafikken her på siden. I hans hovede gælder der andre regler end for andre. Han forstår ikke, at angreb besvares med angreb, og for at bevise de mange besynderlige påstande, manipulerer han med citater og kendsgerninger - eller også kan han bare ikke hitte ud af at betjene det dyre grej.
Men et eller andet sted må vanviddet stoppe. Jeg kan bare ikke anvise en anden løsning, end den jeg har foreslået.
Men lur mig, om Bb1 ("nick") ikke endnu engang påstår, at det er undertegnede der fortsætter fnidderet.
Jeg ville ønske, at vi kunne komme tilbage til et Kandu, hvor debatten har med jagt at gøre, men med Bb1 som deltager, tror jeg ikke, at det nogensinde vil lykkes.
Men lad det komme an på en prøve. Jeg afholder mig herefter fra at omtale Bb1 ("nick") - og lad os så se, om det virker.

Fra : vvdriver

Dato : 15-03-10 17:06

Jeg er indianer.
Mit navn er
Vent Venligst Du Riseker Ikke Vi Er Rare
for nemhedens skyld forkortet til
vvdriver
nu har jeg oplyst hvem jeg er,i kan finde min adresse på De gule sider?.

Fra : brorteil

Dato : 15-03-10 17:13

Citat
Min profil er ans ... det er mit navn ....eller er det noget jeg bare finder på ????

Ans er en by i Jylland

Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-03-10 17:53

Fra : Stouenberg

Dato : 15-03-10 14:24

- og min kære hustru hedder Stouenberg...

Fra : Eyvind

Dato : 15-03-10 14:26

Jammen jammen - stakkels hustru, med det navn.

Fra : Stouenberg

Dato : 15-03-10 14:42

- jeg er glad for hun ikke hedder "Eyvind"...

Fra : Stouenberg

Dato : 15-03-10 14:45

- eller "Ballegaard"!!!

UPS, det var vist personfnidder... Undskyld!

Pragtfuld humor, Stouenberg eller er dit navn Alfred E. Neuman ?? Bliv endelig ved !!

Øjenvidnet4

Fra : granner01

Dato : 15-03-10 17:57

Hvorfor hopper jægerne ikke over i jægertrådene, dem er der 9 aktive af nu?

Fra : Provsten1

Dato : 15-03-10 18:09

Jeg deler opfattelse med de flestes forklaringer om anonymitet - jeg vil også gerne kunne leve et normalt liv uden indblanding fra visse personer.
Man må så glæde sig over, at nogle debattører har valgt at se fremad og begrave stridsøksen - det er voksne mennesker værdigt ! Et liv med splid og ballade med alt og alle, kan de fleste mennesker ikke holde til i længden - på et eller andet tidspunkt revner ballonen.
Min respekt til Heidi-Ho og Tonganeseren for at udvise den fornødne respekt for hinanden og andre debattører på KanDu - så ét eller andet positivt har sitet da medvirket til.

Med venlig hilsen
Provsten1

Fra : Mosebaek

Dato : 15-03-10 18:38

Jeg synes også vi skal ud af Anonymitetens røgslør.
Derfor vil jeg gerne erkende at hedde JENSEN og er fra Jylland.
Jeg findes i masser af telefonbøger.Kig selv efter......

Mosebaek.

Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-03-10 18:56

Og mit navn er Oluf Sand, jeg er kartoffelavler og bor i vestjylland

Fra : Eyvind

Dato : 15-03-10 19:15

Ja stouenberg - det er jeg faktisk også rigtig glad for.

Fra : granner01

Dato : 16-03-10 10:23

Og jeg hedder Gertrud Sand, min tidligere mand er kartoffelbonde i Vestjylland, men jeg stak af med Benny (bob bob) og vi bor på Sjælland i en jordhule.

Fra : retur

Dato : 16-03-10 10:55

Jeg hedder Elvis, bor på Return To Sender Road, Tupelo, Missisippi, USA

Hader anonyme breve og e-mail fra folk som kender mit navn, men jeg kender ikke deres.
Har prøvet det. Bl.a ved at skrive læserbreve i aviser om politiske emner med navn adresse -
har fået flere anonyme henvendelser om at rejse til Sovjet og alt muligt underligt. Fra folk som er anonyme. Blevet svinet til fra folk man ikke kunne svare igen.

Morale:
***Lad være med at skrive noget med jeres rigtige navn og adresse***

Der sidder straks en række sølle personer parat til at svine jer til hvis I dummer jer på en eller anden måde - eller har en anden mening.

Fra : Christa.N

Dato : 16-03-10 11:19

YES YES YES YES jeg har aldrig tvivlet på at du lever !!!!
jeg forguder dig - jeg vil forgylde dig - jeg elsker tykke - du er den eneste ene - møs møs....

Fra : Christa.N

Dato : 16-03-10 11:22

Citat
Der sidder straks en række sølle personer parat til at svine jer til hvis I dummer jer på en eller anden måde - eller har en anden mening.

Hey er du falsk, hvorfor kan du skrive dansk ?

Fra : ans

Dato : 16-03-10 11:23
Fra : Christa.N

Dato : 16-03-10 11:33

ans der brast mit hjerte igen

Men jeg ved Elvis lever !!

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-03-10 11:41

Tak for svaret Heidi-Ho.

Fra : retur

Dato : 16-03-10 11:45

Ja jeg kom retur, fordi jeg ellers ikke kunne svare igen på de had-kampagner en vis person her på dette storartede Forum altid sætter i gang, når vedkommende ser mit navn.

Jeg vil igen opfordrer vedkommende til at holde sig væk fra min familie.

Eller møde mig ansigt til ansigt på et offentligt sted.

Derfor kom jeg igen !

Ikke for at stille spørgsmål.

Men I kan jo sende en PM og aftale noget.

Ikke for min skyld.

Jeg ønsker ikke at kende nogen af jer !!!

Men jeg vil bede jer om at holde jer væk fra min familie, som ikke kan gøre for, at jeg var så dum at gå ind i dette Kandu.dk forum i sin tid.

Det skulle jeg ALDRIG NOGEN SINDE have haft gjort.

Især ikke fordi man aldrig kan komme i kontakt med det Team og forklarer sig.

Det er nu noget sært noget.

Forstår sq godt at folk herinde foretrækker 99½ % anonymitet -

Sådan som man bliver behandlet, når ens navn kommer frem.

At det så er selvforskyldt er jo rigtigt nok.

Nu gider jeg ikke skrive mere.

For det er spild af tid.

Syntes bare det er sølle at folk som kender ens navn skal svine en til (selv om det kan være nok så berettiget!!!)

Og selv er de anonyme.

Føj siger jeg bare !

Fra : retur

Dato : 16-03-10 11:53

Jo ELVIS lever og Christa.N er Klummen eller også Øjenvidnet4 For Kandu.dk er et stort fupnummer.

Mænd er damer

Damer er mænd

Kandu.dk er aldeles utilregneligt ...

Og så er mine dage sikkert igen talte her på Kandu.dk

Gør ikke noget

Men hold jer væk fra min familie

Sølle Kujoner

Fra : retur

Dato : 16-03-10 12:03

Hvor har Heidi-Ho ret !!!!!!

For det risikerer man nemlig !!!

Det ved jeg alt om !!!!

Håber ikke det fortsætter !!!!

For det er kujonagtigt, selv om man måske har begået en del fejltagelser i sit liv med sit rigtige navn -

Så der det en kujon og ond måde fra "modstanderne" at skrive anonyme breve, e-mail, ringe til en, eller hvad pokker de nu finder på.

Fra : Christa.N

Dato : 16-03-10 12:09

Citat
Jo ELVIS lever og Christa.N er Klummen eller også Øjenvidnet4 For Kandu.dk er et stort fupnummer.

Mener du jeg er Klummen eller Øjenvidnet4 ?

Tyv tror hver mand lyver

Fra : retur

Dato : 16-03-10 12:09

Hvis jeg skal møde dig Christa.N så bliver det på en pub, som jeg allerede har foreslået dig under dit andet navn. Send en PM her på Kandu.dk - Så kan du jo mødes med ELVIS i egen person, Krummen.

Er du en mand eller en dame ?

Du har jo både mande og dame profiler

Er du biseksuel?

Det er jeg ikke - Så du får ikke noget ud af at opsøge ELVIS hvis du har sådanne hensigter !!!

Fra : Klaudi

Dato : 16-03-10 12:10

Gå nu til lægen, du er syg JR

Fra : retur

Dato : 16-03-10 12:13

Det samme gælder for Øjenvidnet4

Fra : Christa.N

Dato : 16-03-10 12:19

Du er moden til en indlæggelse, desværre skal din type altid trække vanviddet ud, så det må snart ende med en tvangsindlæggelse.

Fra : retur

Dato : 16-03-10 12:22

Ja, Klaudi du har ret - Jeg må til lægen og blive helbredt for min "Krummen-Sygdom".

Håber at vedkommende person kun har sit had i munden samt på skrift - og det ikke udvikler sig mere.

Da jeg er en "kendt" person (for vedkommende) og vedkommende er "ukendt" (for mig),

så er det jo en u-lige situation.

Og "Teamet" kan man jo ikke spørge til råds, at man aldrig kan komme i forbindelse med dem.

Fra : retur

Dato : 16-03-10 12:26

Du har ret Christa.N

Og hold dig væk - Tak

ELVIS

Fra : Klaudi

Dato : 16-03-10 12:26

Helt ærligt, hvorfor f.... holder du dig ikke bare væk, eller i det mindste lader være være med at braldre alt dit lort af dig, konstant

Fra : Christa.N

Dato : 16-03-10 12:33

Hvis du læser mit allerførste indlæg i denne tråd, kan du se at jeg rent faktisk udtrykker en vis medlidenhedssympati for dig.

Jeg hyler normalt ikke bare pr. automatik sammen med flertallet, men jeg kan konstatere at der i den grad er en grund til at ALLE herinde ikke gider dig !!!!!!!

Fra : Heidi-Ho

Dato : 16-03-10 12:34

Hej Øjenvidne, mange tak for pointene.

Fra : retur

Dato : 16-03-10 12:38

Som sagt:

Hold dig/jer væk fra min familie !

Medlidenhed/ikke medlidenhed med mig

Det er KUN det jeg vil sige - For at forebygge hvad du eller andre evt. kan finde på af ting og sager.

Og så kan jeg jo, som sædvanligt, kun sige at jeg aldrig skulle have været gået ind i dette Forum kandu.dk. Aldrig nogen sinde.

Fra : granner01

Dato : 16-03-10 13:24

Jørn gå med dig. Nu har vi lige fejret freden og roen.

Fra : Christa.N

Dato : 16-03-10 13:37

Citat
Og så kan jeg jo, som sædvanligt, kun sige at jeg aldrig skulle have været gået ind i dette Forum kandu.dk. Aldrig nogen sinde.

Bedre sent end aldrig Jørn - så hej hej

Fra : retur

Dato : 16-03-10 14:20

Ja - Hej hej Christa og hvad du nu ellers kalder dig - Hvad hedder du i virkeligheden Krummen?

Har spurgt dig. Har glemt det.

Fik engang en mail her på Kandu. Syntes du hed Bent et eller andet.

Men det behøver du jo ikke at hedde i virkeligheden.

ALT er jo FUP og Fidus her på Kandu.dk

ALLE ved det.

Nå nær nogle få sikkert.

Det er også OK - Bare I holder jeres trusler og chikane på afstand -

og det kun er fup og fidus

Vil dog stadig væk hævde, at det er sølle af visse personer at lave hade-tråde og hade-tråde + samtidig at blakliste "offeret" - svine en til, nedgøre en.

True med tæv, kvælning, politi, blokering af intetnet, o.s.v o.s.v

Hvad skal man tro ?

Hvad skal man ikke tro ?

Hvis I ikke generer mig, så generer jeg heller ikke jer.

Så enkelt er det.

Og det har faktisk set sådan ud fra start af.

Så kan det godt være jeg er skør o.s.v - Men nogle her er jo også "lidt til en side" - ser man i diverse hadetråde om hinanden - en årelang strid - lang før min tid.

Mange får et hak i snuden over et eller andet de har gjort/ikke gjort i 2000 eller hvornår Kandu.dk så startede.

Det må I selv om.

Bare I ikke griber til vold mod sagesløse.

(Selv om personen har sagt nogle "sandheder" og har spammet)

Hej og hav en god dag alle I herlige mennesker.

Nu skal jeg have min vitamin pille + min anti-kandu.dk pille

nix pille ved min familie, tak

Tak nu og vær en "mand" eller "dame" Krummen ...

Hvad hedder du?
Hvor bor du ?
Hvordan ser du ud ?

Ja, jeg er da ligeglad - Men nu har du jo haft så travlt med at offetlig-gøre så meget om mig som muligt.

Derfor vil jeg gerne vide, hvorfra man evt. kan vente et eller andet.

Forhåbentlig er det kun tomme trusler, som du ikke mener.

Forresten syntes jeg det er besynderligt, når du nu altid har syntes jeg var sådan et nul og så uinteressant o.s.v

- At du altid har været den første til at kommenterer mine spørgsmål -

Hvorfor har du dog brugt så meget af din kostbare tid på mig?

Dig en stor mand/dame og så mig en 0 og nix mand.

Det fatter jeg altså ikke.

Bortset fra, at jeg ved du elsker at falde over "ofre".

OK - Bare du så ikke gør det i den virkelige verden ...

Og hvis du gør -

Så send mig en PM - så vi kan mødes uden for Kandu.dk.

Vi kan godt mødes i beboerhuset hvor jeg bor ...

Hvis du ellers kan tåle synet af alle de "fejl-farver" som bor her.

Eller vælg et sted, hvor du føler dig mere på hjemmebane.

Mjølnerparken ?

Den kender jeg - Har ikke noget imod at komme der.

Vollsmose? Der gider jeg ikke tage over lige nu.

Det skal være i "Storkøbenhavn".

Skriv en PM og vi kan mødes.

Ikke for min skyld - men jeg ved jo, at du har store pinsler over at jeg er her på kandu.dk

Måske er jeg slettet igen snart.

OK for mit vedkommende.

Jørn

Fra : retur

Dato : 16-03-10 14:29

Hvis der er nogen fra dette "usynlige" Team til stede, så tag det helt roligt.

Jeg er kun kommet tilbage for at følge med i hvad min "ven" Krummen siger om mig.

For at rette på vedkommende.

I virkeligheden syntes jeg Kandu.dk er komplet u-interessant.

især med al den mobning, som foregår.

Dog må jeg da lige nævne, at jeg engang, for længe siden, syntes der var ret morsomt at være.

Før jeg blev "spammer" - og på trods af Klummen.

Fik da besvaret en del spørgsmål på en god måde.

Opretter mig *nok ikke* igen, hvis jeg bliver blacklistet atter engang.

Så kan alle ånde lettet op igen.

Nåhmå ud i solen

Fra : granner01

Dato : 16-03-10 16:09

Jørn

Krummen er ikke Christa og han er ikke Creamygirl. Kan er Klummen/Krummen og et par andre jeg ikke kan huske. Og han er heller ikke 3773.

Og der er ingen der gør din familie noget.

Fra : retur

Dato : 16-03-10 18:20

OK granner01

bemærk at jeg ikke "udleverer" dig med dit rigtige navn

så siger vi det ... Det passer vel, når du siger det ...

Og det er kun den sidste sætning der har min interesse.

Grunden til jeg kom tilbage. Bare for at være helt sikker.
(Så godt man nu kan)

Jeg holder mig væk. Hvis man ellers holder sig væk fra mig.

Kan I have det godt.

Fra : bentjuul

Dato : 16-03-10 20:06

Citat
Jeg holder mig væk. Hvis man ellers holder sig væk fra mig.
Nu er det altså dig der vender tilbage hele tiden med en ny profil, når du er blevet blacklistet af kandu. Du kan simpelthen ikke lade være, så du ligger som du har redt. Så glem alt dit klynk.

Fra : No1Here

Dato : 16-03-10 21:13

Citat
Krummen er ikke Christa og han er ikke Creamygirl. Kan er Klummen/Krummen og et par andre jeg ikke kan huske. Og han er heller ikke 3773.

Du glemte mig på JR`s paranoide krummelisten. Vi er godt nok ved at være mange, og jeg har ikke helt fundet ud af hvem af os der skal tage os hvad. Der er efterhånden et par opgaver med tæv, kvælning, politi, blokering af intetnettet kan jeg se.

Fra : granner01

Dato : 16-03-10 21:17

Nå ja, det må du undskylde, men han er nok snart ude igen, jeg har skrevet til Kandu.

Fra : webm

Dato : 17-03-10 06:31

R-æ-v-e-n - JørnR - Jørn_Rudolph - JørnX - JørnSpammer - JørnIgen - JørnFHRudolph - Decemberræv, Zorto, Ludoman, Black-peet og mange flere

Hvor mange gange har du efterhånden ikke sagt dette:

Citat

Fra : retur

Dato : 17-03-10 09:25

Slet mig bare.

Er ret sikker på at jeg har ret i mine påstande om disse profiler.

Men det er jo lige meget.

Bortset fra at jeg gerne vil vide om jeg skal se efter en "mand" eller en "dame", hvis vedkommende
finder på at opsøge mig.

Jørn

Fra : retur

Dato : 17-03-10 09:28

Og i øvrigt - bliver min Internet-forbindelse cuttet, så må jeg jo forklarer at jeg "drillede" Kandu.dk
Fordi Kandu.dk vist er ET STORT FUP-NUMMER.

Et "Team" som mn ikke kan komme i forbindelse med.

Fra : retur

Dato : 17-03-10 09:30

Det samme med en politi-anmeldelse

(Jeg vil IKKE gøre det!)

Men gør nogen her det, så vil jeg siger at KANDU.DK ER ET STORT FUP-NUMMER

Fra : granner01

Dato : 17-03-10 09:30

Der er ingen der opsøger dig, tror du virkelig at nogen vil være så tarvelig? Så skal du have dit hoved undersøgt.

Hvis du tror der kommer nogen, så meld det til politiet.

Fra : retur

Dato : 17-03-10 09:33

OK. Tak. Jeg agter IKKE at melde nogen til politiet !!!!!!!!

Jeg har bare læst forslag/rygter om at man burde anmelde mig.

Derfor er jeg forberedet - Og vil "forklarer" hvorfor jeg var dum nok til at "drille"

Fra : retur

Dato : 17-03-10 09:37

Det er min egen fejl at jeg i sin tid fik øje på Kandu.dk -

Bare på grund af at jeg googlede efter mit navn.

Så det på kandu.dk (Som jeg aldrig havde hørt om)

Strev til "Teamet" 14 gange på 14 dage.

Aldrig et svar !!!

Fra : retur

Dato : 17-03-10 09:38

Så melde jeg mig ind.

Oprettede et spørgsmål om det.

Spørgsmålet blav slettet - uden nogen svarede på det.

CENSUR

Fra : retur

Dato : 17-03-10 09:41

Derefter et nyt spørgsmål, som dog ikke blev slettet.
Fordi Overskrifen åbenbart ikke var "prokokerende".

Fik fat i 2 profiler, som ikke gav en forklaring på mit spørgsmål.

De kunne jo bare have sagt, at jeg kom på kandu.dk

fordi jeg var deltager i et spørgsmål fra en nyhedsgruppe om mac

Fra : retur

Dato : 17-03-10 09:43

Det er nu ikke for at brokke mig over det, egentlig.

For i lang tid derefter syntes jeg faktisk Kandu.dk var ret spændende.

Men jeg forstår ikke det med et "Team" som man ikke kan kontakte

Fra : retur

Dato : 17-03-10 09:45

Og så disse profiler, som er så modbydelige overfor andre

(Ja, det er jeg godt klar over, at jeg selv har været med spam)

Men der er stadigvæk andre end mig, som er et "problem" på Kandu.dk

Fra : retur

Dato : 17-03-10 09:48

Disse "aflukkede" HADE-TRÅDE taler for sig selv.

http://www.kandu.dk/Spg145791.aspx

Dog tror jeg at personen selv er med i "Teamet" og NEVER MIND.

Dog er I da lige så u-ærlige som mig !

Slet mig dog igen igen igen

Dette sted er jo ikke værd at bruge sin tid på.

Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 10:47

Citat
Bortset fra at jeg gerne vil vide om jeg skal se efter en "mand" eller en "dame", hvis vedkommende
finder på at opsøge mig.

Det er utroligt at du kan være i tvivl.............????

Grunden til at vi meget hurtigt genkender dig, (uanset hvad du kalder din profil) er måden du skriver på, mængden af kommentarer, dine stupide holdninger og ævl.

Jeg er kun mig, en person !!! og kan fortælle dig (ligesom granner har gjort) at jeg ikke kunne finde på at opsøge dig og din familie - aldrig

Fra : retur

Dato : 17-03-10 11:09

OK Christa Godt du ikke kommer.

Har nu også hele tiden regnet dig for en mand - Det er ren provo at jeg skriver om du også er en kvinde. Dog kan man jo aldrig vide - her på kandu.dk, vel?

Tror på at Granner01 er en kvinde.

Ellers tror jeg de flese "ladies" er store "mandfolk", som laver sjov.

Enten fordi de har "visse" tilbøjeligheder, hvad der er OK + en privats-sag.

Men kan d så ikke være ærlig at fortælle mig dit rigtige fornavn Christa?

Måske også efternavn?

Ja, jeg har ikke tænkt mig at opsøge dig !

Har bare en mistanke om at du hedder Bent Juul.

SIKKERT FORKERT !

Men du har med lige så stor nidkærhed forfulgt mig her på Kandu.dk som Krummen.

OK - Sikkert med god grund !

Fik engang tilsendt noget fra Klummen - på en e-mail, fordi jeg gav ham (tror bestem at det er en ham) min e-mail adresse i en PM. Det var noget personligt.

Fik en gmail med navnet bent (tror jeg nok) og noget andet. Slettede den med det samme.

Nu må du godtsige at jeg er skør (det plejer du jo)

Men er Klummen og Bent Jull/Christa så den samme person?

Da du kender mit navn, så syntes jeg på en måde det er fair at jeg kender dit navn.

OG JEG HAR NATURLIGVIS IKKE NOGET ØNSKE OM AT LÆRE DIG AT KENDE !!!!

TVÆRT IMOD !!!!

Hvad dedder du Christa.N ???

Fra : granner01

Dato : 17-03-10 11:12

Krummen hedder ikke Bent.

Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 11:38

Om jeg er mand eller kvinde, ung eller gammel, eller hvad jeg hedder

Fordi du har kvajet dig, virker det ufattelig naivt at tro, jeg vil fortælle dig hvem jeg er.

Endnu engang forundres jeg over, at du mener jeg har forfulgt dig - kan kun få øje på én grund,
DER ER MANGE MÅDER AT GØRE SIG INTERESSANT PÅ, men den du har valgt er ikke acceptabel for almindelige mennesker.

Fra : bentjuul

Dato : 17-03-10 11:42

bentjuul = alle de profiler du syntes og et par stykker mere hvis du syntes utroligt at du ikke kan kende forskel på profilerne, nåh det fortæller mere om dig end om profilerne på kandu.

Og iøvrigt rager det ikke dig hvem vi er som profiler, men google du os bare og led på facebook som du plejer efter os

Fra : retur

Dato : 17-03-10 11:42

OK I har jo sikkert ret og jeg har vrang ...

Eller også er det omvendt ...

Det interesserer mig på en måde heller ikke - og må en anden måde gør det

Men I er da fine til at bilde naive personer noget ind, det må man sige.

Et herligt forum

Fra : retur

Dato : 17-03-10 11:44

I tror ikke på mig

Jeg tror ikke på jer

Vi har noget til fælles

Fra : retur

Dato : 17-03-10 11:53

Citat
Og iøvrigt rager det ikke dig hvem vi er som profiler, men google du os bare og led på facebook som du plejer efter os

Den eneste grund til jeg googlede efter bentjuul var denne profils ihærdige jagt på mig.

Fandt så en Jægersoldat eller måske bare en fan af en jægersoldat på Facebook

Har spurgt bentjuul om det er ham eller ej - for der er andre med navnet bentjuul

Hvis det er bentjuul - en jægersoldat - så forklarer det jo mandens vandvittige jagt på mig !

Andre har jeg IKKE googet.

1: Det interesserer mig ikke
2.Jeg kender ikke jeres navne
3: jeg ville KUN gøre det, hvis jeg fik annonyme breve, e-mail m.m

Hvad jeg har prøvet -

Fordi jeg med navn og adresse har skrevet nogle politiske og samfundsmæssige læserbreve i store dagblade.

Så har jeg modtaget annonyme trusselsbreve fra sølle skvat, som ikke tot stå frem -
men genner sig bag en beskyttende maske, samtidig med at de sviner og truer deres modpart.

Det er sp under al kritik !!!

Noget jeg ikke selv ville gøre.

Ikke annonymt i hvert fald !!!!

(Ville nu heller ikke true nogen i det hele taget - men gå ind i en dialog)

Fra : retur

Dato : 17-03-10 12:03

Og kom så endelig frem med den profil som afslørede sig selv, fordi jeg sagde "lis" til denne profil.

Jeg er ked af at vedkommende afslørede sig selv -

Fordi vedkommende truede mig med at offentliggøre personlig PM på Kandu.dk

(Troede i øvrigt at det var en person, som 2 andre profoler ker på Kandu.dk have "fundet på" -
altså fundet tilfældigt på nettet. Min fejl. !!!)

Ville da aldrig have "afsløret" denne profil - hvis vedkommende ikke selv Truede med at offentliggøre sin PM.

Dermed var "lis" selv skyld af at folk her fik mere at vide om hende.

Ikke desto mindre er jeg KED AF at det skete.

Beklager "lis" hvis du er på med et nyt navn.

Du husker sikkert også, at mange her på Kandu.dk ikke var særligt flinke mod dig,
da du efterfølgende beklagede dig over mig - i en tråd.

Og det forstår jeg da godt du gjorde !

Men ikke den store "sympati" for dig, vel?

Og nu stopper jeg denne endeløse snak, som ikke fører til en shit

Kandu.dk er og bliver et "morsomt" sted

Fra : bentjuul

Dato : 17-03-10 12:09

Citat
Og i øvrigt - bliver min Internet-forbindelse cuttet, så må jeg jo forklarer at jeg "drillede" Kandu.dk
Ja så er her lidt af de profiler du drillede/spammede kandu med, så bare henvis hertil - jeg tror at kandu.dk har en god sag til din udbyder men det er klart at det er kandu der er noget i vejen med i din lille verden

Spammen startede med Whitelist som stillede et spørgsmål og alle daglige brugere var blacklistet og så svarede han selv på spørgsmålet med de andre farveprofiler som der er flere af, alene for at vinde månedens præmie, men han blev blacket for sit snyd af kandu. Siden er kandu blevet overspammet af Jørn Rudolph's profiler. De der listet nedenfor er kun et lille udsnit af hans profiler.
Skulle der være en genganger så håber jeg på tilgivelse

Citat
Whitelist
Brownlist
Greenlist
Bluelist

Imam
Kbh-N
bilbjørnen
cykelhesten
Zepto
JørnRudolph
Dummesen
Mik3000
onkelDum
KanduPlatugle
Båndsalat
pære
æble
Skvadderkål
kastanie
ferskeen
Avisbud
Snydetampen
køvenhavner
FuglFønix
BlackStars
PiiiiP
PaterThaisan
PaterTheisan
vagnz
PRO-filsen
fint-tip
dumt-tip
zulux
snabel-a
BLACK-mig
EXTERMINAT0R
Klaud
piaskovl
Rens-dyr
nemthva
oletagersen
krommen
Rent-Kandu
keller23
spørger
Bladbud
gasovn
aa11aa
ToysRus
bæffer
soltulipan
GillBates
goglo
w11w
zz99xx
zz88xx
zz77xx
zz66xx
zz55xx
zz44xx
zz33xx
e11e
DellComp
zz22xx
zz11xx
xz1zz
JatR
kandubrugeren
hvadså
mylykole
guf1giver
pointguffer
Filur-3
filur-2
Filur-1
wwwww01
Slut-spurt
q11P
q22p
q33p
høstblomst
PåenIgen
BURGO_HØGE
Gule-Rod
Oprydder666
FjæsBog
trivielt
lille-mig
pestilens
pinge
FuglFinish
lille-mig
pestilens
Burka 19-08-2009
TimFlip 21-08-2009
smiltilmig 01-09-2009
webx 03-09-2009
mælkergodt
tilmeldt-nu
sober 20-11-2009
JørnR 24-11-2009
janus64 24-11-2009
KlapTorsk 25-11-2009
Nissesen 30-11-2009
tim80 02-12-2009
SoberTorsk 04-12-2009
xbruger 06-12-2009
godavs 07-12-2009
løgner 07-12-2009
Jørn_Rudolph 10-12-2009
CarmDown 11-12-2009
smellur45 13-12-2009
Jør-n
DecemberRæv 16-12-2009
rødebrik 16-12-2009
R-æ-v 18-12-2009
wolwin 18-12-2009
DropDetFis 26-12-2009
witzen 28-12-2009
JørnX 28-12-2009
briik 04-01-2010
BlackPeet 04-01-2010
R-æ-v-e-n 04-01-2010
zorto 08-01-2010
carsten85 21-02-2010
BullGuard
JørnSpammer 07-03-2010
bo68 08-03-2010
ludo-man 09-03-2010
JørnIgen 10-03-2010
JørnFHRudolph 11-03-2010
retur

Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 12:18

Citat
De der listet nedenfor er kun et lille udsnit af hans profiler

Jeg er målløs !

Fra : granner01

Dato : 17-03-10 12:21

bentjuul

Det var mange. Hely utroligt. Men herligt hvis han får kottet sin internetforbindelse.
Så kan han lære sig at lægge kabaler.

Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 12:23

Citat
Så kan han lære sig at lægge kabaler

Fra : bentjuul

Dato : 17-03-10 12:53

Her kan i se blacklisten som startede al Jørn Rudolph's spam og spamprofiler

http://www.kandu.dk/userblacklist.aspx?uid=271803

341 profiler var blacklistet

Fra : granner01

Dato : 17-03-10 13:13

Oh ja jeg kan huske det. Det var den gang vi troede at han var i puberteren og kom på i ferierne fordi han kedede sig.

Kors hvor er vi blevet over 100 profiler klogere.

Fra : Mosebaek

Dato : 17-03-10 13:59

Jeg har prøvet at lege "den lille psykiater",når jeg sidder og "analyserer" retur`s (+ flere af de andre profiler,han har) indlæg. Men kan simpelthen ikke finde hverken hoved eller hale,i noget af det.
Ingen rød tråd.(Ikke engang blegrød).
Skal jeg komme med "et bud",vil jeg gætte på det er noget seksuelt betonet.
Han får sikkert en eller anden forløsning,hver gang han opretter en ny profil.
Måske for at fortrænge sin "gamle" identitet ??? (Som visse drabsmænd gør).

Mosebaek.

Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 14:06

ja hvad ville Freud ikke kunne få ud af fænomenet ?

Fra : Stouenberg

Dato : 17-03-10 14:21

Freud ville ikke ane hvor han skulle starte...

Fra : granner01

Dato : 17-03-10 14:24

Nej Freud ville løbe skrigende væk.

Fra : bentjuul

Dato : 17-03-10 14:35

Måske han skulle søge hjælp hos kandu's Freud http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=8954

Fra : retur

Dato : 17-03-10 14:54

Ja, men hej igen - Alle disse profiler må jo give en gratis PC - Med alle de Reklame-Kroner, som er kommet rullende til Kandu.dk

IKKE ?

I kan jo bare sende en PC, som ikke kan få adgang til Kandu.dk,
og som eksploderer i 1000 stykker, hvis man alligevel prøver ...

rn

Troede faktisk det var mange flere en det.

Holder jo ikke ligefrem regnskab ...

Det har jeg bentjuul til

TAK bentjuul !

Fra : retur

Dato : 17-03-10 15:00

Men i øvrigt tager du fejl bentjuul

Din "interesse" for mig startede lang tid før "Whitelist" o.s.v

Aner faktisk ikke helt hvad jeg har gjort dig - Før min "Spammer-tid" !

Er det fordi jeg skrev til "Teamet" uden at få svar?
Gik ind og blev slettet?
Brokkede mig over censur?

Du vil ikke indrømme at du ALTID har forfulgt mig, vel ?

Hiver endda en profil op af din "stikker-skuffe" om en profil fra 2002 - som "bevis" på at jeg har været på Kandu.dk - hvilket jo er løgn !

Kom første gang hertil for lidt over 2 år siden.

Det er naturligvis også mere end nok for alle parter.

Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 15:06

Citat
Kom første gang hertil for lidt over 2 år siden.

Det er naturligvis også mere end nok for alle parter.

Ja det har du fuldstændig ret i.

Skal du ikke ned og købe noget mere chokolade ?

Fra : retur

Dato : 17-03-10 15:07

Grunden til jeg hænger ved Kandu.dk er nok at det altid er sådanne nogle komplet tåbelige svar man får i "seriøse" spørgsmål om politik og samfundsforhold !

Intet sted på noget forum er svarene (på nær få undtagelser) så dumme og intetsigende !

De tekniske spørgsmål er fine nok at stille. Der kan man godt være heldig at få god hjælp.

Også musik spørgsmål og film-spørgsmål.

Jeg siger ikke at Kandu.dk er et dårligt sted.

Ellers var jeg jo heller ikke her så meget.

Men der er nu nogle emner, som I lige så godt kunne nedlægge.

På grund af den "seriøsitet" man lægger for dagen i selv samme kategorier.

Fra : bentjuul

Dato : 17-03-10 15:11

Citat
Hiver endda en profil op af din "stikker-skuffe" om en profil fra 2002 - som "bevis" på at jeg har været på Kandu.dk - hvilket jo er løgn !
du kan skrive en masse vrøvl og løgn, men indtil dato har du ikke kunnet gendrive noget som helst................ det kan vi andre derimod og det nager dig.

Citat
Hiver endda en profil op af din "stikker-skuffe" om en profil fra 2002
Det er rigtigt jeg havde glemt en i min sikker-skuffe http://kandu.dk/userprofile.aspx?uid=31175 tak for hjælpen

Fra : retur

Dato : 17-03-10 15:54

TAK !

Og dét er altså IKKE mig !

Selv om jeg hedder RUDOLPH !

Fra : retur

Dato : 17-03-10 16:25

bentjuul - du gør altså ikke dit stikker-arbejde ordentligt

Vågn da op bentjuul !

Fra : Christa.N

Dato : 17-03-10 16:30

Jeg tror det er dig Jørn
- er ret sikker på det er dig !

Fra : retur

Dato : 17-03-10 16:50

Det må du da gerne tro. Jeg er da ligeglad. Men det er det nu ikke.

Bliver du så lykkelig? Hvis det er mig? Og det er det, som sagt ikke.

Ja, personen er fra Nørrebro ser det ud til. Lige som jeg. Ellers har jeg ikke noget med denne profil at gøre.

"Der findes vel andre, som hedder Mortensen", som Kjeld og Dirch sagde.

Fra : retur

Dato : 17-03-10 17:01

lækkert festlokale (københavn Ø) søges
Fra : [Er ikke online] Rudolph    Vist : 224 gange
50 point
Dato : 08-08-02 21:13
Hej Kandu-brugere,

Er der nogle der kan anbefale et festlokale til ca. 20 personer helst på Østerbro (KBH) med køkkenfaciliteter og service etc. Jeg skal holde 40års fødselsdag i januar. Glæder mig til at høre fra jer - whereever you are?

Hilsen
Rudolph
**************************

Næh Østerbro - Ja, der kommer jeg jo også.

Men det er stadig IKKE mig !

Fra : granner01

Dato : 17-03-10 19:42

Nej da det er mange mange år siden du blev 40.

Kan eller vil du ikke forstå at vi er trætte af dig. Også selv om du kan være fornuftig og stille interessante spørgsmål.

Fra : webm

Dato : 17-03-10 23:17

Citat
[...]

Der er da ikke nogen der så indskrænkede at de ikke kan se hvem der sidder bag signaturen Retur

Du har følgende muligheder