/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
Så er Jørn her igen
Fra : 3773
Vist : 1101 gange
100 point
Dato : 05-03-10 13:33

http://kandu.dk/userhist.aspx?uid=277745

Halloooooo kandu, han har stadig ikke fattet, han ikke er velkommen

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 13:47

Hej 3773.
Ja mon ikke landsbytossen er...og det for fuld udblæsning og psykotisk turbo. Manden er fuldkommen rablende sindsyg oven i roen. Jeg har besluttet at smileycrashe alle tråde han åbner + tips og visse tråde han deltager i, når nu ikke Kandu-teamet kan dæmme op for den slags syge skiderikker.

Det blir jeg nok ikke skide populær på, men det har jeg jo aldrig rigtig været alligevel, så det kan jeg leve med. Smider Kandu-teamet mig ud ...igen loool så er det osse ok. Jeg skal alligevel ikke være på Kandu, hvis teamet accepterer den slags psykopater at husere på sitet.

Hjælp mig lige med at holde øje med hvor svinet dukker op, så han som en piloteringspæl kan blive banket 20 meter ned i det sorte stinkende hul han kom fra

Fra : IBM760

Dato : 05-03-10 13:55

Citat
Jeg har besluttet at smileycrashe alle tråde han åbner + tips og visse tråde han deltager i, når nu ikke Kandu-teamet kan dæmme op for den slags syge skiderikker.

Ja Klumme, du gør det så effektivt - at siden er mere eller mindre ubrugelig for alle normale personer.

Jørn er måske ikke den smarteste - men jeg synes nu heller ikke, at du er særlig smart!
Så gider du ikke stoppe det "Lort"?

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 14:03

Nej det vil jeg ikke IBM. Når ikke Kandu-teamet vil/kan stoppe psykopaten, så vil jeg gøre mit til at der sker noget i sagen. Den kræftbyld skal ikke terrorisere sitet med sit demente lort Det er beklageligt IBM, men man kan ikke lave omelet uden at crashe æg

Fra : No1Here

Dato : 05-03-10 14:06

Citat
Manden er fuldkommen rablende sindsyg oven i roen.

Helt enig. Forleden havde jeg et indlæg i en tråd, og idag lå der mere end 200 kandu e-mails i min indbakke. Det var selvfølgelig omtalte IDIOT der havde spammet tråden tråden til ukendelighed. Han er en kæmpe belastning, og jeg fatter ikke at administrator af dette forum ikke kyler ham af helvede til.

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 14:07

Til gengæld lover jeg at stoppe i samme øjeblik den skiderik er ude fra Kandu!!!!

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 14:09

Citat
Jørn er måske ikke den smarteste
Du må være Vestjyde IBM....mage til underdrivelse har jeg sjældent set

Fra : IBM760

Dato : 05-03-10 14:19

Citat
Du må være Vestjyde IBM....mage til underdrivelse har jeg sjældent set

Nej jeg er Københavner med K.

Og jeg synes virkeligt, at det er meget Dumt at dig, at ødelægge Kandu på den måde.
Du er heller ikke den smarteste.

Fra : No1Here

Dato : 05-03-10 14:32

Citat
Jeg har besluttet at smileycrashe alle tråde han åbner + tips og visse tråde han deltager i,

Jeg melder mig som frivillig hjælper.

Fra : granner01

Dato : 05-03-10 14:52

Jeg synes også at det er rablende tåbeligt at ødelægge trådene med alle de smileys. Her kommer man helt intetanende og klikker på et tip og så ender det med at man må lukke alt ned. Det samme med tråde.

I gør det hele værre med det pjat.

Klag til Kandu, det hjælper. Jeg ved det for hver gang jeg har skrevet til Kandu om Jørn, så er han senest dagen efter blevet blacklistet.

Så vil ikke god være søde at lade være.

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 15:08

Nej granner...Jeg vil IKKE være sød. Jeg gider ikke klage til Kandu. Deres kommunikations-evner/vilje kan falde gennem perforeringen på 2 sammenhængende firmærker. Men du kan klage, hvis du synes og tror det hjælper.

Fra : IBM760

Dato : 05-03-10 15:12

Klumme - kan du ikke snart skrue ned for din tilstædeværelse på Kandu.
Du er mindst ligeså irriterende som dobbelt profilen.

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 15:13

okay....IBM. Det er din mening, men det ændrer ikke på min holdning. Han blir smileycrashet så snart han stikker sin demente og psykotiske snyde frem. Der er måske forskellige flere løsninger på multinickproblemet, men ingen siger at din er den rigtige. Jeg bruger de midler som er mig givet

Du kunne jo ligeså godt bede idioten om at stoppe sit crap...jeg ved erfaringsmæssigt at det vil han skrupskide på.

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 15:14

Jo det kunne jeg godt IBM, men gør det ikke....har du fattet det nu????

Fra : netop

Dato : 05-03-10 15:18

Har du gang i regøringen Klumme - kan se du er en MOPPE-profil...

Fra : carsten85

Dog syntes jeg også man skulle kigge disse MOPPE-Profiler

(Andre end lige mig) lidt efter i sømmene ....

Det sker bare ALDRIG.

Sikkert også det letteste, at påstå at der KUN er mig, som er PROBLEMET på Kandu.dk.

Bare en fordrejning af kendsgerningerne ...

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 15:27

LOOOOOOL Ja det kan han heller ikke. Normalt ikke noget jeg eller andre hæfter os ved, men når landsbytossen hele tiden sætter fokus på sin syge sjæl og fylder os med sit tudekikselort og hans øvrige demente ævl og patologiske løgn, så bliver det pludselig synligt.

Men nej....jeg laver ikke bøssearbejde (mopper) lool Jeg har en sød ung pige som kommer 1 gang om ugen med en sneskraber og skovler ud efter mig

Fra : 3773

Dato : 05-03-10 15:38

Læg mærke til at han igen inddrager kandu'er der ikke er specielt aktive længere! Blandt andet Creamy! Han har et eller andet kompleks overfor den profil.

Ligeledes inddrages jeg på vanlig vis, uanet at jeg ikke har ceashet tråde for ham endnu!

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 15:46

Jamen tilfældet er jo skingrende skør i knoppen, og nu begynder IBM at lege "lilla-ble sidder i rundkreds og holder hånd mens vi taler ud" .

Fra : dova

Dato : 05-03-10 15:49

Citat
Jeg har besluttet at smileycrashe alle tråde han åbner + tips og visse tråde han deltager i,

Kunne du ikke finde en anden måde at komme af med frustrationerne på

Jeg hader sgu når man intetanende klikker for at åbne en tråd, og hele computeren får kvabbabbelse fordi en eller anden båtnakke har anbragt 1137 smileys

Fra : IBM760

Dato : 05-03-10 15:54

Klumme -
Citat
nu begynder IBM at lege "lilla-ble sidder i rundkreds og holder hånd mens vi taler ud"

hold din kæft!

Du har ikke fattet det - du ødelægger Kandu totalt!

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 15:54

Jeg ved det godt Dova sorry...... men det er kun en overgang indtil stjernetossen er væk. I øvrigt er det ikke frustrationsaflastende, men udelukkende en 100 % øjeåbner på Kanduteamet, hvad der er det overordnede formål

Fra : 3773

Dato : 05-03-10 15:56

Hvis nu tiiiiimet var lidt oppe på dupperne, var det unødvendigt. Så var han for længst sat udenfor døren. Du må da også indrømme det er trættende, at han vedblivende kommer tilbage, uanet at Tiiiimet, ved hjælp af en vognstang, har forklaret ham at de helst ikke ser ham på sitet.

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 16:03

ja ja IBM Fuck dig...klogskider. Klag over mig til Kandu ...skvadderhoved

Fra : dova

Dato : 05-03-10 16:04

Jo, vel er det da pisseirriterende når nogen ikke kan finde ud af at gebærde sig. Men jeg aner ikke hvem det er I taler om ud over navnet Jørn nævnes nogen gange.

Jeg aner ikke hvor mange profiler vedkommende har/har haft.
Lægger ikke nærke til hvilke tråde der åbenbart er oprettet af "Jørn"
Jeg følger ikke så meget med, men observerer som regel kun, at der dukker en tråd op om, at nu har "idioten været her igen"..

Citat
Blandt andet Creamy! Han har et eller andet kompleks overfor den profil

Ja, der kender jeg sgu flere...men ingen af dem hed Jørn

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 16:05

Tag det easy Dova... Det er ovre på en dag eller 2....i denne omgang

Fra : IBM760

Dato : 05-03-10 16:06

Citat
ja ja IBM Fuck dig...klogskider. Klag over mig til Kandu ...skvadderhoved

Sikke et flot sprog du benytter - det må svare til din hjerne kapacitet!

Hvad vil du sige til, hvis dine spørgsmål blokkeres på samme måde - som du benytter dig af?

Fra : 3773

Dato : 05-03-10 16:07

Sådan - så er han væk

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 16:07

Gaaaaaab :-< IBM find en der gider høre på dig

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 05-03-10 16:09

Så har jeg klaget til kandu og bedt dem blackliste carsten85.

Så kan du slappe af i weekenden Krumme.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 05-03-10 16:10

Tak for svaret granner01. Det er skam allerede sket

Fra : granner01

Dato : 05-03-10 16:13

Tak for det, så var jeg lidt bagud denne gang.

Fra : IBM760

Dato : 05-03-10 16:15

Granner
Citat
Så har jeg klaget til kandu og bedt dem blackliste carsten85.

hvorfor tog du så ikke Klumme med i anmodningen?

Han er da mindst ligeså irriterende!

Fra : bruuno117

Dato : 05-03-10 16:48

Juhu, så skal vi til det fis igen.

Fra : Klumme

Dato : 05-03-10 17:03

Fint 3773 og ikke mindst granner... Er det tilfældet så stopper al smileycrash øjeblikkelig......indtil idioten dukker op igen

Fra : webm

Dato : 05-03-10 18:06

Imponerende - det kan gå hurtigt når det endelig skal være...

Fra : 3773

Dato : 05-03-10 19:33

Skal vi gætte på han bruger en af hans andre skygger indenfor de næste 48 timer?? Jeg sætter en pils på højkant!

Fra : granner01

Dato : 05-03-10 21:11

Næh først i næste uge, han er jo rejst på en kort ferie.

Fra : 3773

Dato : 05-03-10 21:25

Mon ikke han på vanlig vis har løjet. Det plejer han.

Fra : BullGuard

Dato : 06-03-10 06:24

Mange tak for din fine advarsel 3773 !

Man kan da sagtens være på ferie og alligevel bruge en PC.

Har I ikke hørt om mobilt bredbånd, eller biblioteker, som har Internetadgang o.s.v.

BullGuard

Fra : 3773

Dato : 06-03-10 10:44

Citat
Mon ikke han på vanlig vis har løjet. Det plejer han.

Granner tog du væddemålet - så skylder du nemlig bajere!

Fra : granner01

Dato : 06-03-10 13:24

Jeps jeg skylder dig en bajer. Tænk det må have være håbet jeg var besjælet af.

Du har følgende muligheder