Nye DVD-RW
Fra : spam-free
Vist : 408 gange
20 point
Dato : 03-01-10 23:19

Nogen der har erfaring med disse

Disse skiver kan ikke gengive NOGET som helst, ej heller DATA
Jeg har prøvet 2 skiver og begge melder FEJL på DVDÉN
den ene kan IKKE SLETTES IGEN/ formateres
http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=1588124
Og så er de endda blevet 40.- billigere end sidste ÅR

Billige råd vil jeg gerne have...

Kan ikke anbefale dem til andre.

Fra : granner01

Dato : 03-01-10 23:24

Dit DVD drev kan ikke klare skiven. Se i din manual om dit DVD drev kan klare RW skiver. Det er ikke alle der kan.

Fra : spam-free

Dato : 03-01-10 23:35

Citat
Dit DVD drev kan ikke klare skiven. Se i din manual om dit DVD drev kan klare RW skiver. Det er ikke alle der kan.

DEN KAN DET HALE OG MERE TIL BLUE RAY

men det er sg... dvd_ skieren der IKKE VILE AFSPILLE EN ALMINDELIG_ genbrugskive.

Den ene kan jeg IKKE slette = gennem Nero

Hastigheden er i BUND = 1X - 2X, men derfor burde man nok kunne formatere/ slette en DVD-RW +/-
min tager det hele som skrevet

Fra : Keldd

Dato : 03-01-10 23:37

Hvis dine skiver er DVD-R, skal du højst sandsynligt bruge DVD+R skiver, de fleste afspillere
kan skrive på begge typer, men ikke alle.
Det program du bruger bør også fortælle hvilke skiver du kan bruge.
Hilsen Keldd

Fra : jangchr

Dato : 04-01-10 00:08

Du kan se med Nero InfoTool hvad din DVD kan brænde og afspille

http://nero-infotool.dk.malavida.com/d4363-download-gratis-windows

Og den er gratis

Fra : o.v.n.

Dato : 04-01-10 00:31

Den vidste pakke ligner utrolig meget den jeg købte cirka 1 december for 174 kroner, dem jeg købte er dem her: http://www.midtdata.dk/hardware_1000111193_Sony-Medier-DVD-RW---4-7-GB---5-stk---CD-boks.html surt at de er blevet billigere siden jeg købte, de to øverste er de eneste jeg har afprøvet og de er helt OK

Fra : spam-free

Dato : 04-01-10 05:13

til bage_oVnen

SKAL IKKE KUNNE SIDE/ SKRIVE___men for sat____hvor er skidtet blevet ELENDIGT + billigt
Som jeg LÆSER / det er det samme ??????? FØJ
Mine kan MED held skrives på MED 1+2+ som der vist nok står på pakken.

Og der brændte jeg Borte med vinden ned på 2 skiver,
den ene kunne efter 5/ 15 førsøg starte op med en skærm på min dvd
MEN siden kan/ eller/ og virker de ikke mere.
Har brændt den ene igen, med en Dansk ?? (Kærestesorger)
IMDB???????????

men nej

Føj for billlllligt LORT
------

CITAT]DVD-RW med helt nyt design & AccuCORE-teknologi: Kan overskrives op til 1000 gange. Opret og gem digital video, lyd og multimediefiler Kapacitet på op til 4,7 GB, 7 gange størrelsen på en CD-R-disc Splinternyt, smart design. Det nye teknologikoncept AccuCORE sikrer dig bedre temperaturtilpasning og pålidelighed i forbindelse med arkivering. DVD Video-billedkvalitet Kompatibel til afspilning med de fleste eksisterende dvd-videoafspillere og dvd-drev i pc'ere[/CITAT]

MEN, bortset fra det, købte en 5 pack, men den/ de kan IKKE afspille noget på min DVD.
Har prøvet 2 stks, den ene melder FEJL og DET ER MED NERO.

MEN:

DET VÆRSTE?
disse SKAL FORMATERES/ IKKE SLETTES_
kan fostå det første GANG, men HVERGANG, man sætter skiven i????
FUCK billigt lort''''''''

TIL ANDRE

Citat
[...]

http://www.gratisimage.dk/image-4758_4B4169E7.jpg

MIT drev tager ALT lige fra BLUE ray_DYRT_men fandme_om den vil

Fra : spam-free

Dato : 04-01-10 05:18

Det va ret andet DREV jeg slettede med_men WHOT_______???????

½ time om at ????? og så kan skidtet ikke se´s på en dvd afspiller

Fra : spam-free

Dato : 04-01-10 05:19

Citat
[...]

Tror der stod