Er det nu det rigtige jagtteg
Fra : FidoFlap
Vist : 835 gange
50 point
Dato : 26-11-09 12:46

Lidt af en parodi når vi på større selskabsjagter viser jagttegn. helt ok at vi skal have gyldigt jagttegn og vi skal fremvise, at man har en forsikringen der er i orden.
Er vi inviteret af en anden person til et selskab hvor få kender hinanden, oplever vi kun når vi viser jagttegnet, og der kun ses om farven er rigtig, ingen anden legitimation forlanges, det kunne være et lånt eller stjålen jagttegn en viser frem.
Det er nok de færreste jagtledere, der forlanger anden legitimation, jeg har aldrig oplevet det., de fleste jagtledere vil nok helt undgå at være for emsig, derfor ser jeg det som en parodi, som værende intet vær, har oplevet personer som ikke har haft jagttegn med, som har måttet hente og siden stødt til selskabet, eller har måttet lade bøssen blive i bilen, dette er lige så ulovligt..
Ved løseligt at se om det er den rigtige farve på dette års jagttegn, fortæller ikke om det er den rigtige indehavere. Og hvad så ?? Kloge BB du behøver ikke at svare, lad os for en gang skyld undgå personfnidder.

Fido

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 26-11-09 12:50

Hvad farve er de forskellige jagttegn så?

Fra : webgun

Dato : 26-11-09 13:10

Jeg kan ikke rigtig se problemet. det findes måske, men jeg har aldrig oplevet det. jeg kan ikke ridtig se fidusen med at skulle vise ID for de fleste som jager sammen kender jo hinanden alligevel. er der en gæstejæger med er der på den måde sagt "god" for manden.
Jægere er generelt ikke mistroiske over for hinanden, det er en selfølge at der er styr på tingene. Og endhver jæger ved at selvjustitsen er hård.
Og hvor går grænsen så?????
Skal man så ringe til polisen og tjekke stelnummeret på samtlige jægers gevær??. Det kunne jo være stjålet, osv,osv!.
Herregud så bliver jagten da aldrig blæst igang!!

Fra : FidoFlap

Dato : 26-11-09 13:14

I år er det lyst med grålige skygger, det variere fra år til år, kontrolere man ikke om det er det rigteig navn cpr: er det værdiløst.
Der stå godt nok på bagsiden.jaggtegnet er strengt personligt, jagttegnet samt ydeligere legimation Feks,. kørekort ID-kort eller pas, skal altid medbringe under jagt.
Har aldrig oplevet, dette værende forlangt, ikke engang på skov og naturstyrelsens jagter. Anderledes var det i de gode gamle dage,hvor der var i klæbet et velligende pas billede, med stempel på, så man ikke uden lige kunne skifte billede.

Fra : FidoFlap

Dato : 26-11-09 13:37

Webgun,

Selvjustitsen er vel ikke støre blandt jægere , en et gennemsnit af befolkningen, vi høre vi dagligt om bilister uden køre kort og nogle med falske. Vi hører også om jægere der driver ulovlig jagt.
Det genere ikke mig at vise jagttegn tvæt imod, men hvad garanti har vi for det er den rette ejermand af jagttegnet, hvis man lagt ude i langt fra hjemmet, og ingen kender os, og tilmelder sig en dagjagt, flere mile væk, hvem kender hvem?.
Jeg har en tvillingbroder som også løser jagttegn, jeg er overbevist om, hvis jeg lånte og fremviste dette. kom jeg også med på jagt, Vi bor i samme kommune kun fornavn og de sidste fire tal i er person nummeret er anderledes...

Fra : webgun

Dato : 26-11-09 14:00

fidoflap.
Er du tilhænger af kontrolsamfund???.
Self. er der ingen som har noget imod at vise ID hvis de bliver spurgt om det. Men hvorfor være så mistroisk??. Hvis problemet var så stort var der nok lovgivet på området. På jagttegnet står der da heller ikke stelnummeret på dit jagtgevær?. Det er da også et problem så!.
ved riffeljagt skal man jo have tilladelsen med, der står stelnummeret på rifflen jo. men det er jo et alm stykke papir, og kunne jo være forfalsket med nummeret på din stjålne riffel, og jeg skal komme efter dig.
Ergo skal der en betjent med ved alle jagtture så de med deres bærbare pc kan koble sig ind på våbenregisteret og tjekke alle i hoved og røv, mens de pisfryser på lars tyndskids mark!.

Og selvjustitsen er stor blant jægere, det er den ikke blandt bilister.

Fra : Provsten1

Dato : 26-11-09 15:49

Et meget aktuelt emne, som vedkommer alle jægere.
Personligt synes jeg ikke, man skal gå til yderligheder ved parolen på starten af dagen. Som der bliver skrevet kender de fleste jægere hinanden på sådan en dag og det er absolut et fåtal der vil snyde, men de findes da ! Men at vise jagttegn før jagten, kan ingen have noget imod - så må man stole på, at samtlige jægere har tingene i orden ! Fri mig for et samfund hvor alt skal vendes og drejes - som det er nu, må være nok!

Med venlig hilsen
Provsten1

Fra : webgun

Dato : 26-11-09 16:02

Nemlig Provsten

Fra : Smokei

Dato : 26-11-09 16:24

Citat
Og selvjustitsen er stor blant jægere, det er den ikke blandt bilister.

Når en jæger bliver 70 år skal der en vurdering til for at få kørekortet/førebeviset fornyet.
Burde det ikke også gælde for eet jagttegn?.

Håber dette ? kan accepteres i tråden

Fra : FidoFlap

Dato : 26-11-09 17:44

Til Webgon og Provsten.

Som jeg indledte med at skrive, er det en parodi , at bede folk om at have lov og se jagttegn, hvis det gøres lemfældigt, selvfølgeligt invitere jeg gæster jeg kender, og omgåes kunne det ikke falde mig ind og se jagttegn.
Som sagt før, har jeg to gange oplevet folk som havde glemt jagttegnet, hvor de deltog i en foreningsjagter, selv om der på invitationen stod udtrykkeligt husk jagttegnet, selv om jeg med 100% sikkerhed viste at to omtalt personer havde jagttegn, måtte de hjem og hente det,.Over for personer jeg ikke kender så godt ville det virke uretfærdigt at se gennem fingre, og bare lade dem deltage, der for hjem og hent kortet..
Har før hørt om en mand som ikke havde Jagttegn, der kom til at skyde en hund, ved et uheld, dette kom til at koste ham kasse, derfor når jeg deltager i jagter, hvor jeg er gæst et fremmed sted, viser jeg legitimation i form af kørekort, samtidig når jeg viser jagttegn, så er det op til jagtlederen om han vil se det...Husk det er vigtigt når man deltager i jagt, at vi kan føle os trykke, det er et farligt stykke legetøj vi har i hånden.
Derfor hellere være overforsigtig, end tænke det går nok, heldigvis har vi ikke hørt nævneværdigt om ulykker i denne sæson, en ulykke er en for meget.

Selvjustits blandt jægere, kunne godt være godt være bedre, især blandt vi ældre, de helt unge må vi lade, de behander generelt våben helt til OK.

Fra : bb1

Dato : 26-11-09 17:51

Jeg har altid været modstander af, at der skal lovgives eller lov skærpes blot fordi nogle enkelte ikke overholder loven. De få der ikke gør det skal straffes og det hårdt, sådan færdig med den diskussion.

Det problem, som ”flappen” nu disker op med må stå for hans egen oplever og være noget, som er specielt for de kredse hvor han færdes. Jeg kender ikke til at jagtegnet og de personer man går på jagt med skulle være noget problem.
Eksempelvis går jeg kun på jagt med personer jeg kender og hvis de får lov til at medbringe en gæst, så står de inde for, at denne gæst er kendt af dem og ok.
Men det er så nemt at være kloge Åge og opfinde problemer, men tænk på at også andre end jægere læser tråde, som denne og personer som FidoFlap der i den grad søger problemer og endda opfinder den selv er ikke til gavn for andre jægere-nu høre vi også at han pludselig er blevet tvilling OK, man kan vel heller ikke være så dum alene

Danmarks Jægerforbund laver hvert år speciel kurser i jagtledelse og selv om flappen sikkert ikke er medlem,kan både han og broderen deltage blot skal de betale et lidt højere deltager gebyr..

Og husk så lige flap ingen heller ikke dig bestemmer, hvor,hvornår eller hvad jeg må skrive

Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 26-11-09 17:59

Knudsen du har ellers lovet du ikke vil kommentere på hylerenes indlæg, der er ikke megen rygrad fra din side
Jægerforbundet holder kurser, goddag mand økseskaft, det forbund kan man ikke regne med, først løber de fra deres ansvar når det drejer sig om at støtte deres medlemmer der bliver ramt på en hagljagt og så fyre de rask væk folk der selv har ansat, samtidig ansætter de folk de har fyret, hvad bliver det næste, får Raunkjær et comeback
SHV

Fra : FidoFlap

Dato : 26-11-09 18:48

Selv om jeg udtrykkelig bad forfatteren redaktøren og landsbytossen om ikke at deltage i denne tråd, og når han, ikke vil bidrage på en konstrativ måde, derfor er han udelukket.fra denne tråd nu

Fido.

Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-11-09 19:51

Citat
Når en jæger bliver 70 år skal der en vurdering til for at få kørekortet/førebeviset fornyet.
Burde det ikke også gælde for eet jagttegn?.

Jo helt afgjort.

Vores allesammens, Kon..... æh, Prins Henrik har lagt haglsprøjten på hylden.
Han udtalte sig til pressen forleden;
Jarrrg bli' såu svim'el når jeg drejer rundt efter 'øj fugl.
Derfor, kær ven'er....nu mig kun skide med gevær't på 'jort og røv.
Det er tryk'en for orene der gør at jarrrrg er svim'el

Her gik stakkels jeg rundt og troede, at Prins Henriks trykken var et helt andet sted.
- specielt når han fik øje på en ung garderofficer....

Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-11-09 20:58

Hvad sagde jeg om bb1 og hans "farvel" til alle vennerne på Kandu ? Narrehat

Nu er Heidi-Ho igen "morsom" - men hvad, han er jo også (revy)forfatter altså kollega til bb1, så tingene passer sammen, dog nok på lidt højere niveau. Platugle.

Øjenvidnet4

Fra : Heidi-Ho

Dato : 26-11-09 21:04

Øjenbæ4.
Nææh, jeg er da ikke morsom..... hvor pokker har du det fra.??

Fra : FidoFlap

Dato : 27-11-09 10:16

Til Provsten

Jeg kan se du spørger i en anden trå hvad en hylere er for nogle.

Definition af hvad en hyler er.

Er hvis man tillader sig at skrive om emner, der ikke er overens med hvad højt profilerede forfattere og redaktører mener er lødigt, og derved kan skade jagt og jægeres omdømme.
Man behøver ikke engang at være medlem af Dansk Land og Strandjagt for at være inden for denne kategori, for kunne opnå denne status med titel. af at være en hyler, man kan se, selv medlemmer og ikke medlemmer af jægerforbundet kan også opnå denne titel.

Disse højtpolerede forfattere, har tilegnet sig denne noget tvivlsomme selvbestaltede mening, at de er berettiget til at tale ned til folket, med skældsord som tåber og fjolser, uden at disse hylere må bruge samme ufine metoder..

Måske skal disse forfattere lære at sadle om, hvis fortsat skal være nogen, der gider lytte til deres budskaber. Vi kan se Jægerforbundet har etableret det værktøj der skal til på lovlig vis, for at det ikke kun, er disse forfattere, der skal sætte dagsordnen på deres hjemmeside, førhen var der kun disse forfattere der skrev på hjemmesiden, nu er der flere og flere der tager ordret, med forvisning ikke at blive overfaldet.og tilsvinet af forfatterne.

Fido

Fra : Heidi-Ho

Dato : 27-11-09 12:28

Hej Fido, du skriver;
Citat
[...]

Og samtidigt bruger du disse ord;
Citat
[...]

Fido..... æhhhhh.... hvem taler egentlig ned til hvem.??
Kom med et bud.....

Fra : Øjenvidnet4

Dato : 27-11-09 13:00

Hej Fido.

Du har vistnok trådt på nogle ligtorne der gjorde ondt - synd at bb1 ikke kan svare dig !

Jeg tror du har ret med hensyn til definitionen på en hyler - det bliver spændende at afvente svaret fra bb1 til Provsten ! Desværre tror jeg det har lange udsigter, da bb1 føler sig trængt !!!

Øjenvidnet4

Fra : FidoFlap

Dato : 27-11-09 13:12

Kære Heide.

Var udelukket fra BB tråd og havde ikke point nok til at oprette en ny, derfor gik jeg af bagvejen,
Og da Provsten havde stillede et spørgsmål som BB ikke havde løst at svare på. Derfor bruge jeg ikke BB, men forfatterne, som du og andre hurtig fandt ud af hvem dette var møntet på. om så hovedpersonen med lidt hjælp også finder ud af det.
Jeg indrømmer gerne at nu får oraklet alt det han har bedt om, ved i årevis på forskellige hjemmesider har svinet folk til på det groveste, jeg er ført begyndt at debatter her på kandu, eftersom , jeg startede i pæn tone , blev jeg hurtigt gjort til et fjols og en hyler, fik endda skudt i skoene jeg var Habibi Pro Rasmussen fra Fyn. Hvor meget skal man finde sig i?? Jeg kender ikke personen BB men han har selv gennem hjemmesider og så videre givet nogle gode facts.
Jeg indrømmer også gerne når jeg stiller spørgsmål, er det ikke mindst for at se hvor gal i skratten landsbytossen, kan blive, nok er jeg en flab, det har de også opdaget på DJ, at det er BB også. I årsvis har BB også terroriseret deres hjemmeside med personlige angreb på alle der vovede at skrive noget, derfor lavede de strenge kriterier for hvad der måtte skrives, nu er den eneste uvej at slette alt hvad han skriver.

Fido

Fra : webgun

Dato : 27-11-09 13:29

fido.
Tilbage til spørgsmålet.
Du mener åbenbart at det er et problem med det jagttegn/ID-halløjsa, men jeg forstår bare ikke hvor du vil hen?.
Du mener også at vi skal være "overforsigtige", Gu fanden skal vi da ej være overforsigtige. Skal vi det, er det jo slut med jagt i kuperet terren, for vi kan jo falde over en lille græstot og skyde hovedet at makkeren??. Men vi skal være "forsigtige" , det skal vi helt sikkert.Men det har vi da altid været!.
Vi skal også beskytte vores børn, men vi skal sku da ikke overbeskytte dem. fatter du pointen???.

Og så den med hunden som blev skudt!. Hvor vil du hen med det??.
Det er jo allemandsviden. derfor kører du heller ikke bil uden forsikring vel!.

Alle vi almindelige jægere kan da kun prise os lykkelige over at DU ikke er med til at lovgive på området. For det fungere altså fint som det er nu. At DU har den holdning at alle jægere skal stå ret som en DUKS med ID og jagttegn og tilmed være "overforsigtige" er en holdning du vist kun deler med dig selv.
Når du nu har udstillet dig selv som værene "utryg","overforsigtig", og generelt mistroisk over for andre jægere, må du hellere droppe det der jagt. med den holdning mener jeg at du helt klart udgør en sikkerhedsrisiko for de jægere du er på jagt sammen med.

Og selvjustitsen kunne være bedre, javist, men ALT kan jo være bedre!. Den selvjustits som hersker blandt jægere finder du næppe andre steder i samfundet, desværre kan man sige!.

Fra : FidoFlap

Dato : 27-11-09 14:18

Tro mig om du vil Webgun.

Ingen af os er ufejlbarlige,har selv prøvet og afgivet et skud hvor fingeren skulle havde været i ro, men var heldig, at ingen var i skudlinjen, som giver stof til efter tanke, Dette kommer de fleste ud for, gennem et lang jæger liv, taler vi med andre jægere har de også prøvet at afgive skud de gerne ville havde været foruden. At man så har været heldige, er så en anden sag, og vi ser det til stadighed når der skydes til snepper ræv hare eller råvildt, at folk fukuser for meget på det vilde og kommer til at sende et skud der kunne havde været farligt.. Jeg prøvede sidste år i blandet selskab , hvor en skød til et stykke råvildt lige foran mine føder, ramte hverken dyr elle mig, han var selv klar over hvor farlig en situation han kunne have bragt mig i. Han tog konsekvent geværet og lagde hen i bilen..
I sådanne situationer er det godt, at vi man er forsikret, derfor ikke noget at spøge med, at man kan være over forsigtig, det samme som at overlade ens bil til en person man ikke ved om han har kørekort. Tro endeligt ikke alle jægere er guds englebørn, nogle kan finde på snyde på vægten.

Fido

Fra : webgun

Dato : 27-11-09 18:53

fido.
Ja det er menneskeligt at fejle.
jeg har aldrig sagt at jægere er guds børn eller hvad det hedder. der findes brodne kar alle steder og sådan er verden nu engang. Men derfra og så til at sige at holdningen er "slap, mangelfuld" hos jægere generelt, den køber jeg ikke. Holdningen generelt , blandt jægere i DK finder nu ikke andre steder i verden, det kører da max!!!.
Ud fra det som du beskriver vil jeg sku ikke føle mig helt tryk hvis du var i nærheden med et våben i hånden. Og det er pga, "overforsigtigheden" og den med at jeg syntes at du fokusere på det administative. Et våben kan være en farlig ting, specielt hvis man er så utryg som du jo giver giver udtryg for at være. Du må da kunne forstå at det er det billede du skaber udadtil, ik?.

her i Norge er holdningen lidt mere slap. Hvert år støder jægere feks. på rævesakse som til stadighed bliver sat ud trods et mangeårigt forbud. Den form for jagt syntes jeg er modbydelig, ja jeg har sku svært ved at finde ord for den slags perversiteter, men det forkommer altså jævnligt.

Fra : FidoFlap

Dato : 27-11-09 20:05

Til Webgun.

Mig er der ingen der behøver at frygte, jeg er påpasselig men ikke utryk for mine omgivelser, har nok drevet mere jagt end de fleste, derfor mener jeg selv, at besidde en enorm erfaring, inden for så at sige alle vildt arter herhjemme foruden, ture til Sverige hvor jeg har prøvet at nedlægge deres de store dyr. Derfor er jeg nået så vidt, jeg skyder ikke efter hvad som helst, kvalitet frem for kvantitet. hvor trækjagt på vilde fugle og jagt på ræve, er det foretrukne. jeg kan hilse og sige jeg har ikke meget til gode hvad jagt angår.
Mit egentlige budskab var nok, at få den gamle knurrebasse til at fare i flint, og det lykkedes også ganske godt, saglig debat får vi ikke så lang tid han deltager. Og især efter DJ sletter alt hans gylle, husk lige på, han har nu i årevis terroriseret alle hjemmesider på grund af hans selvhævdende mindreværd, husk jer er ret ny på siden, der gik ikke lændge før jeg blev kaldt et fjols, derfor er det ud af hans egen hjemmeside og hvad han ellers har skrevet let at finde hans ømme punkter.

God weekend og knæk og bræk jeg tager på jagt et par dage, og vender først tilbage hen på ugen. Fido.

Fra : webgun

Dato : 27-11-09 20:43

med knurrebassen mener du nok bb1. Men jeg kan ikke rigtig se problemet, måske fordi jeg har været væk nogle år fra dette forum. Men vi(i) har som bekendt ytringsfrihed i DK så det er jo lov at sige sin mening. At man kan udelukke bestemte bruger fra at deltage ydeligere i en tråd, burde nok kunne fjerne et evt problem, men jeg har aldrig benyttet mig at det.
Jeg har holdt en pause her på omkring 3 år, men er så småt begyndt at vende tilbage. dengang var det en som hed ram2 som bare ødelagde det hele, han blev heldigvis smidt ud, men da havede jeg mistet interresen.
Jeg er nu mere til en fornuftig dialog, man vil vel gerne lære ik?

Fra : Provsten1

Dato : 30-11-09 08:51

Til FidoFlap og Øjenvidnet4.

I fik jo ret i Jeres forudsigelser om svar fra Ballegaard - ingen svar !! Med min bedste overbevisning viser det, at manden er kørt træt - det er der egentligt ikke noget at sige til - krig på alle fronter kan ingen blive ved at klare, specielt ikke med de extreme synspunkter den mand har.
Forhåbentlig bliver han en dag så klog, at han kapitulerer inden han bliver ramt af sygdom, for dét er der absolut ingen der ønsker.

Med venlig hilsen
Provsten1

Fra : FidoFlap

Dato : 30-11-09 10:55

Hej, så har i mig tilbage som han sang Thorsen.

Har lige været henne og ordnet snepper som under nutidens jagter er ejendom,. jeg kan godt hilse og sige der var sneppefald, så det ville noget.
Under jagten i går var der også en med som mindede meget om kloge Aage fra Løsning, han viste alt om jagt, når han selv skulle fortælle. Han var nemlig også hundetræner og skyde instruktør, det eneste han ikke kunne, var at ramme, dem er der nogle stykker af, under frokosten fik vi da skovlen under ham, så han holdt kæft. Hans hund ville ikke apportere snepper, hund var nu ofså meget sagt, det havde vi meget grin med, fasaner var også samlet op inden han kom til fadet, så helt igennem havde denne kloge Aage en dårlig dag, han hed for resten også Bent, med øgenavnet Bent løgn.

Provsten. Du kan godt afskrive at få svar på spørgsmålet stilet til BB , og som du skriver, han er kommet i knibe, Vi giver ham endnu en chance hvis han lærer og opføre sig ordentligt, og ikke begynder med at tale ned til os, skal han være lige så velkommen til at ytre sig som alle andre uden vi skal overfalde ham..
Han må da for fanden snart havde lært lektien, han må da kunne se, trods hans mange opfordringer at boykotte disse hersens hylere, så det kun blev ham der satte dagsordnen er også mislykkes. Han kunne for god ordens skyld begynde med at sige undskyld, da vil jeg være den første, til at give ham nåde og byde ham velkommen igen.

Fido.

Fra : FidoFlap

Dato : 30-11-09 16:16

Sendt af: Bent Ballegaard, Løsning, 29-11-2009
Det er bestemt også svært at forstå - Per!!!

- men sådan går det, når der slettes indlæg, så er der straks nogen, der fisker i rørte vande....

Nu mener selv jeg at, DJ adminstrator går rigelig vidt over for Bent Ballegaard, ved at havde slettet ovenstående indlæg.

Fido.

Fra : webgun

Dato : 02-12-09 01:05

fido.
Hvad med at lukke tråden. det er efterhånden tydeligt at spørgsmålet kun er oprettet med et formål. at få bb1 til at dumme sig, så andre kan svine ham til, til stor morskab for de andre drevne kandu sadister som ikke er en skid bedre selv, men øjnsynligt heller har noget andet liv/ interesser.
Men du er åbenbart også fanget af den personhetz, SS.
Hvis du ellers kigger lidt tilbage i denne tråd har jeg stillet dig en masse spørgsmål, kontra de meninger du har givet udtryk for. men ikke bare EN gang har du svaret på bare ET af mine spørgsmål???. Nej for du var vel ikke intreseret i nogle svar????,
I samme øjeblik der er en anden K. bruger som skriver noget negativt om bb1, uha, så svarer du med en gang??????????????????????????????????????

DU må da kunne forstå at det ikke giver nogen mening MIG kontra DIG imellem.
Jeg havede da som det mindste forventet bare en lille smule svar!. Men neeej, man bliver spist af med en åndsvag historie om en hund som blev skudt??.
Kan du forstå at min respekt for dig kan ligge på et meget lille sted??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????+++
Denne tråd beviser at du ingenlunde ønsker at besvare en skid spørgsmål, hvis du mener at det er fejl ,så svar mig da på de spørgsmål som jeg har stillet dig fra starten, og drop dit historiepis.
Jeg stiller et vanligt spørgsmål, så svar dog!!!!!!

Fra : FidoFlap

Dato : 02-12-09 05:45

Til Webgun.

Hvis spørgsmålet var, at du ikke kan se problemet..

Sidste efterår var jeg inviteret med på en jagt, af en kammerat som havde lejet sig ind på en jagt, som denne han havde fundet på jagtformidlingen, min ven havde lejet en dobbeltplads, derfor var jeg blevet inviteret med, igen kendte hinanden der var kun to tre faste konsortiemedlemmer, ellers var det deltagere fra næsten hele landet som havde lejet sig ind.
Her var det ligeledes man bare skulle vise jagttegnet meget lemfældigt og uden yderlig legitimation, heldigvis skete der ingen skade, kun som tidligere nævnt, en skød efter et stykke råvildt lige for tærende af mig.

Ved sådanne jagter kan enhver tvivlsom person tilmelde sig, det var da også ganske tydeligt er her var man ikke omgivet af rutinerede jæger, set med afgivelse af skud i forhold til nedlagt vildt.

Du mener åbenbart ikke BB indblanding i denne tråd var flabet, trods han var bedt om ikke at deltage, der for fik også denne tråd den vante drejning med personfnidder som i alle andre hvor BB deltager.og vil lege kloge Aage.

Håber at du Webgun kan og vil forstå, hvorfor det er rart at vide om man er forsikret

Fido

Fra : FidoFlap

Dato : 02-12-09 07:45

fido.
[...]

Ovenstående beviser da også du ynder, det du kalder tidsfordrev for sadisters personfnidder.Nu vel da, vi må tage dine ord til efterretning.
Jeg kunne afslutningsvis inden jeg sletter tråden, stille dig et par enkelte spørgsmål.

Ud over at være saditer, hvad kan begrundelsen være at at alle der skriver på kandus jagt side, kommer i spetakkel med BB??
Kan du komme med et fornuftigt svar på hvorfor at BB er forvist fra alle andre jagt fora??
Kan du ikke finde svaret, da læs lige alle BB egne tråde og de svar han har givet på andres indlæg. læg lige mærke til, hvem starter med person angreb, selv om der utykkeligt er bedt om at holde en pæn tonr.

Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-12-09 11:00

Hej Webgun.
Hatten af for dig. Fordi du, ligesom jeg selv, har gennemskuet Fidoflap, øjenvidnet4, sandhedsvidnet, tonganeseren, habbibipro, og hvad de ellers hedder allesammen.
Det eneste formål ovennævnte personer har med at rejse spørgsmål - og ligeledes besvare spørgsmål er slet og ret, personfnidder fnadder og ondskabfuldt sladder.

Fra : FidoFlap

Dato : 02-12-09 12:36

Så så Heidi.

Du plejer ellers ikke at halte bagefter hvad personfnidder angår, nu lige fordi BB ikke har angrebet dig , er nok fordi, at du en overgang tog ham i forsvar.
Dig er der vel ikke ret mange der kan tage alvorligt, det var rystende at se dine sjofle indlæg om neger tampen, fy ha at være så langt ude, og om dine fortællinger med dine kammerater omgang med sprut og kvinder..

Og så begynder du at revse andre, fordi at man går i rette mod en person der tillader sig at optræde, som om han hvor herre ham selv, der tillader sig at ødelægge enhver tråd, ved at begynde med alverdens kiv, se dog hvordan han ødelagt samtlige hjemme sider,. hvis du da ellers følger med i timerne.

Derfor er der dannet en opinion mod denne galning, som selv beder om at få skrallespanden tilbage i hovedet. Selv DJ adminstrator sletter alt hvad han har skrevet på det sidste, Trods BB, har forsvaret alt, når der fra medlemmerne var kritiske ryster fremme om forbundet.

Det er nok alle vi, for at bruge BB egne ord, HYLERE der er helt afsporet, vi vil ellers alle fremover gerne debattere med BB, han skal bare lære, ikke at tro han er den alt viende, der har ret til at tilsvine alle, for kiv og balladens skyld.

Vil lige pointre, ingen er ufejlbarlige, og derfor går vi til tider over stregen. Fido

Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-12-09 15:20

Citat
Dig er der vel ikke ret mange der kan tage alvorligt, det var rystende at se dine sjofle indlæg om neger tampen, fy ha at være så langt ude, og om dine fortællinger med dine kammerater omgang med sprut og kvinder

De eneste der blev generet ved de fortællinger var morallisterne.
Men ellers rigtige sjove indlæg i en ellers så krigsfuld tid.

I øvrigt kan jeg da godt røbe, at jeg fik utrolig mange tilkendegivelser på at det var sjov læsning - og jeg kunne i samme åndedrag, havde røbet min indentitet og derved fået solgt rigtige mange novellesamlinger - men valgte at lade være.

Der kommer snart en lille novelle om Slagterens, købmanden, Præsten og min store jagtdag.
Den vil omhandle vores jagt, vores tur på kroen og derefter om vores gymnastiske øvelser med letlevende blondiner og brunnetter..... og sprut i stride strømme.......

Glæd dig, for jeg udgiver novellen her på siden.

Fra : FidoFlap

Dato : 02-12-09 19:28

Kære venner.

Nu kan i se BB har åbnet en ny tråd, tager jeg ikke fejl lægger han op til en gang personfnidder, ved han symbolisere disse Hylere og Fido som nogle aber.
Og så snart han igen får nogle over snuden, bliver vi blacklistet. vent og se om Fido ikke får ret.

Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-12-09 20:14

Citat
han symbolisere disse Hylere og Fido som nogle aber.

Fra : FidoFlap

Dato : 02-12-09 20:40

Man kan da grine af Heidis morsomheder, men det vulgære og perverse sprog hører ikke hjemme i dette fora.

Fido

Fra : webgun

Dato : 03-12-09 02:26

dova.
Du kaster jo selv med dykkere når der er id på vandet

Annuller spørgsmålet
Fra : FidoFlap

Dato : 03-12-09 17:54

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

udebatteret

Du har følgende muligheder