/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål

Kandu.dk
bentjuul 8962
få stoppet en bruger???H
Fra : steffen15
Vist : 734 gange
38 point
Dato : 20-11-09 11:00

Hej der ude hvordan kan man få sat en stopper for brugeren krummen/ram2/

Han bliver ved med at genere mig på det groveste både mine tips og min skrift m.m

han omtaler mig i tråde hvor jeg ikker er med i og sviner mig og andre til

er rigtig træt af det fjols bliver ved..??
hvad skal jeg gøre mvh steffen

Fra : granner01

Dato : 20-11-09 11:04

Skriv direkte til Kandu og klag, så tager de stilling.

Fra : brorteil

Dato : 20-11-09 11:09

glem det snothvalp, du er selv ubehøvlet og blacker til højre og venstre
når svar ikke passer dig, idiot er du.

Accepteret svar
Fra : yearhouse

Modtaget 48 point
Dato : 20-11-09 11:09

Tænk hellere positivt.

Så "sejrer" du nem´li´.

Debatfora o.a. er kommet for at blive og vi skal vænne os til at nogle brugere elsker at sidde og hakke på andre. Hvorfor...skal vi sikkert have fat i psykologerne.

Nu nævner jeg ingen navne, men jeg tænker da osse at nogle afspejler en sølle tilværelse.

Lad dig ikke hidse op, for det er vand til deres mølle. Jeg syntes den bedste refleks er, ikke at reflektere.

Dette hér skal bare opfattes som et "Jeg Syntes" og er ikke nogen vejledning

Mange Hilsner
TOM

Fra : granner01

Dato : 20-11-09 11:11

Det er helt rigtigt med at tænke positivt, gør man det så kan man også se det morsomme i visse personers opførsel.

Fra : Klumme

Dato : 20-11-09 11:12

Er det fordi Krummen spør dig hvor du har din viden fra om grisogko og hvordan du kan kalde en gentagelse for en gentagelse når den ikke har været gentaget??? Jamen bette steffen...du er da ikke blevet forbudt at bruge din hjerne og læse det igennem, som du så lystigt kommenterer, så det du skriver er i overensstemmelse med sandheden.

Det kan være jeg skal spørge Kanduteamet, hvordan jeg får dig til at holde dig til sandheden LOOOL

Hvis nu Kanduteamet ikke kan hjælpe dig, så kan jeg anbefale disse http://www.combox.dk/fun/tudekiks.jpeg

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 11:14

Citat
glem det snothvalp, du er selv ubehøvlet og blacker til højre og venstre
når svar ikke passer dig, idiot er du.

øh hvad mener du med det har en som er på min liste og det er da klart..

er du osse en af de fjolser som taler grimt til andre du ikke kender=?

Fra : yearhouse

Dato : 20-11-09 11:16

Right Granner

Jeg tager det osse som ren underholdning. Jeg ville aldrig tage en person seriøs, hvis han sviner, bøvser, spytter, sjofler, osv osv osv.

At gå i dialog med dem er lissom at læse avisen i stormvejr..

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 11:18

Hvad kommer det personen ved hvor jeg har min viden fra grisogko ????

vi får tilsendt kød derfra ja??? og det er godt ja????

DERFOR lavet jeg et tip og det er stadig det du er mega sur over??
hvorfor===????? ja fordi du har skrevet om dem i et spørgsmål ikke andet

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 11:23

[CITAT]brorteil[/CITAT er du osse en med flere profiler???? du sviner mig osse til men vi har ikke skrevet sammen før????

Fra : yearhouse

Dato : 20-11-09 11:30

Fordelen ved "I-er-så-dumme"-tråde:

Der kommer mange, og hurtige svar

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 11:35

Citat
og hvordan du kan kalde en gentagelse for en gentagelse når den ikke har været gentaget???
hvis du nu ikke var som du var så kunne det være du osse havde fået de link som nogen af os andre har fået...http://kandu.dk/tip20346.aspx

derfor er det blevet gentaget bare med brev her inde..

du bliver ved man at sige jeg er snot dum.. hmmm
er ved nummer 2 uddannelse så helt dum kan man vel ikke være

er uddannelse kok og er ved at blive Ernæringsøkonom...

og ved siden af arbejder jeg med computere,

du køre taxi ikke kast med sten når man bor i et glashus

Fra : granner01

Dato : 20-11-09 11:43

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 11:48

Ups der skulle stå udlandet.. må hellere prøve at skrive rigtigt ellers får man høvl.. lidt svært når man er lidt ordblind (= hellere ordblind end rigtig blind som jeg plejer at sige (=

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 11:49

Joke
Citat
uddannet

Godkendelse af svar
Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 11:53

Tak for svaret yearhouse. Nu lader jeg det ligge fra min side. og regner med jeg ikke bliver omtalt af de pesoner mere..

Fra : steffen15

Dato : 20-11-09 12:19

http://kandu.dk/spg142052.aspx

okay han har så ikke valgt at stoppe.

Fra : tilmeldt-nu

Dato : 20-11-09 15:05

steffen15 - tag det ikke personligt. Ham den kloge SKAL afreagerer for at vokse ½ cm. Det gør han så på bekostning af andre, og Kandu Teamet er rystende ligeglade.

De har et "moral-kodex", nogle regler for hvordan man bør tale.

Godt nok!

Det bliver bare ikke overholdt.

Folk her må være racistiske/blasfemiske/grove/spottende - UDEN at der bliver grebet ind af den grund.

Det er sådan "flertallet" kan lide det

Du har følgende muligheder